marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Spotify poroča o dobičkonosnem tretjem četrtletju, povišanje tudi pri naročnikih


10.11.2023
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je delilo svoje poročilo o prihodkih za tretje četrtletje in za spremembo je pozitivno. Podjetje je v tretjem četrtletju poročalo o dobičku v višini 65 milijonov evrov in prihodkih iz poslovanja v višini 32 milijonov evrov. To je lep rezultat v primerjavi s 166 milijoni evrov čiste izgube in 228 milijoni evrov izgube iz poslovanja leto prej.

Število plačljivih strank Spotifyja se je v primerjavi z drugim četrtletjem povečalo za 3 %, v primerjavi s tretjim četrtletjem lani pa za 16 % - in to kljub temu, da je Spotify v zadnjem četrtletju zvišal ceno naročnine. Število aktivnih mesečnih uporabnikov se je povečalo na 574 milijonov - za 4 % v primerjavi s prejšnjim četrtletjem in za 26 % v primerjavi z letom poprej.

Spotify običajno poroča o izgubljenih četrtletjih, saj je njegov cilj rast števila uporabnikov pomembnejša od dobička. Uporabniki avdiofili z upanjem pričakujejo obljubljeno stopnjo pretakanja brez izgub, za katero Spotify vztraja, da še vedno prihaja. To naj bi bila nova stopnja "Supremium" za 19,99 dolarja z dodatnimi bonusnimi funkcijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki