marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Spotify poroča o dobičkonosnem tretjem četrtletju, povišanje tudi pri naročnikih


10.11.2023
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je delilo svoje poročilo o prihodkih za tretje četrtletje in za spremembo je pozitivno. Podjetje je v tretjem četrtletju poročalo o dobičku v višini 65 milijonov evrov in prihodkih iz poslovanja v višini 32 milijonov evrov. To je lep rezultat v primerjavi s 166 milijoni evrov čiste izgube in 228 milijoni evrov izgube iz poslovanja leto prej.

Število plačljivih strank Spotifyja se je v primerjavi z drugim četrtletjem povečalo za 3 %, v primerjavi s tretjim četrtletjem lani pa za 16 % - in to kljub temu, da je Spotify v zadnjem četrtletju zvišal ceno naročnine. Število aktivnih mesečnih uporabnikov se je povečalo na 574 milijonov - za 4 % v primerjavi s prejšnjim četrtletjem in za 26 % v primerjavi z letom poprej.

Spotify običajno poroča o izgubljenih četrtletjih, saj je njegov cilj rast števila uporabnikov pomembnejša od dobička. Uporabniki avdiofili z upanjem pričakujejo obljubljeno stopnjo pretakanja brez izgub, za katero Spotify vztraja, da še vedno prihaja. To naj bi bila nova stopnja "Supremium" za 19,99 dolarja z dodatnimi bonusnimi funkcijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki