marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

slikaProdaja zložljivih telefonov v Evropi raste, HONOR pa krepi svoj položaj na trgu
08.09.2025

Najnovejše poročilo raziskovalnega podjetja Counterpoint razkriva, da evropski trg zložljivih pametnih telefonov vstopa v fazo dinamične rasti. K širjenju prispevajo tehnološke inovacije, večja vzdržljivost naprav ter vse bolj raznolika ponudba modelov v različnih cenovnih razredih.

članki

Spotify poroča o dobičkonosnem tretjem četrtletju, povišanje tudi pri naročnikih


10.11.2023
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Spotify je delilo svoje poročilo o prihodkih za tretje četrtletje in za spremembo je pozitivno. Podjetje je v tretjem četrtletju poročalo o dobičku v višini 65 milijonov evrov in prihodkih iz poslovanja v višini 32 milijonov evrov. To je lep rezultat v primerjavi s 166 milijoni evrov čiste izgube in 228 milijoni evrov izgube iz poslovanja leto prej.

Število plačljivih strank Spotifyja se je v primerjavi z drugim četrtletjem povečalo za 3 %, v primerjavi s tretjim četrtletjem lani pa za 16 % - in to kljub temu, da je Spotify v zadnjem četrtletju zvišal ceno naročnine. Število aktivnih mesečnih uporabnikov se je povečalo na 574 milijonov - za 4 % v primerjavi s prejšnjim četrtletjem in za 26 % v primerjavi z letom poprej.

Spotify običajno poroča o izgubljenih četrtletjih, saj je njegov cilj rast števila uporabnikov pomembnejša od dobička. Uporabniki avdiofili z upanjem pričakujejo obljubljeno stopnjo pretakanja brez izgub, za katero Spotify vztraja, da še vedno prihaja. To naj bi bila nova stopnja "Supremium" za 19,99 dolarja z dodatnimi bonusnimi funkcijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki