marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na IFI s kar 39 medijskimi nagradami
16.09.2024

HONOR je minulem sejmu IFA, ki je potekal v Berlinu, prejeli kar 39 nagrad „Best of IFA“. Nagrajene naprave poudarjajo HONOR-jevo zavezanost vrhunskemu oblikovanju in inovacijam, osredotočenim na človeka, v različnih kategorijah izdelkov.

slikaŠtudija potrdila visoko natančnost ure Samsung Galaxy Watch
13.09.2024

Samsung je skupaj z Univerzo v Michiganu objavil, da je Center za znanost o človeški zmogljivosti in športu (HPSSC) Univerze v Michiganu, ki je znan po celostnih in obsežnih raziskavah in izobraževanju na področju športa, vadbe in človeške zmogljivosti, potrdil visoko natančnost funkcij sledenja telesni pripravljenosti ure Samsung Galaxy Watch.

slikaXiaomi naj bi lastni čip 5G začel uporabljati v prvi polovici leta 2025
11.09.2024

Xiaomi že nekaj časa izdaja telefone s čipi Qualcomma, MediaTeka in šanghajskega podjetja Unisoc. V začetku tega leta so poročali, da sta Xiaomi in Unisoc združila moči pri skupnem razvoju 4nm čipovja, po novem pa naj bi se prvi čipovje z blagovno znamko Xiaomi iz tega sodelovanja pojavilo v začetku leta 2025.

slikaSamsung One UI 6.1.1 razširja najnovejše funkcije Galaxy AI
09.09.2024

Samsung je napovedal razširitev uporabniškega vmesnika One UI 6.1.1, ki bo z novo posodobitvijo prinesel najnovejše funkcije Galaxy AI v več naprav Galaxy. Z razširjanjem, ki se bo začelo v tem mesecu, bo posodobitev razširila funkcije umetne inteligence Galaxy Z Fold6 in Z Flip6 na prejšnje modele, vključno s serijami Galaxy S24, S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 in Tab S9.

članki

Spotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete


17.04.2024
Objavil: Dare Gliha

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

Cene se bodo zvišale za približno en dolar na mesec za individualne načrte in za dva dolarja na mesec za družinske načrte in načrte duo v Združenem kraljestvu, Avstraliji, Pakistanu in dveh drugih neimenovanih trgih, navaja poročilo. V ZDA, na največjem trgu, se bodo cene zvišale "še letos", kot pravijo " osebe, ki so seznanjene z zadevo".

Višje cene naj bi pomagale pokriti stroške zvočnih knjig, ki jih je Spotify pred kratkim začel ponujati. Naročniki Spotifyja lahko mesečno poslušajo do 15 ur avdioknjig. Seveda pa mora podjetje založnikom avdioknjig plačati ves ta čas poslušanja, ki ga ponuja "brezplačno", čeprav je doslej za avdioknjige zaslužilo le od poslušalcev, ki so presegli omenjeno omejitev.

Spotify bo očitno uvedel tudi nov paket, ki bo ponujal samo glasbo in podcaste brez avdioknjig. Cena bo enaka kot pri trenutnem individualnem premijskem načrtu. Uporabniki te prihodnje stopnje bodo morali plačati za avdioknjige. V bistvu gre torej takole: najprej Spotify doda avdioknjige obstoječemu premijskemu načrtu, nato poviša njegovo ceno, vendar uvede nov paket, ki je enak, brez avdioknjig.

Zdi se, da je vse to zasnovano tako, da bo ljudi, ki imajo premijski načrt, pritegnilo k avdioknjigam in jih prisililo, da ostanejo na tem paketu tudi po dvigu cene, medtem ko bodo morali tisti, ki jih avdioknjige ne zanimajo, ob uvedbi novega paketa preskočiti dodatno oviro in zamenjati paket.

Spotify naj bi pripravljal tudi načrt "supremium", ki bo omogočal dostop do zvoka visoke ločljivosti "med drugimi funkcijami", ki niso podrobno opisane. O tem se je govorilo že več let, tako da bo morda končno izšel leta 2024?

Spotify si v zadnjem času prizadeva, da ne bi ponujal le glasbe, saj glasbenim založbam in izvajalcem plačuje približno 70 % svojih prihodkov. Tako se je pred nekaj leti rodil njegov podkast, pred kratkim pa smo dobili avdioknjige. Toda to je vznemirilo njegove partnerje v glasbeni industriji, ki se zdaj bojijo, da bodo od Spotifyja dobili manj denarja. Njihova reakcija na ta strah naj bi bila, da so Spotify prisilili k zvišanju cen.

Lani je Spotify prvič po uvedbi premijske stopnje povišal cene in zdi se, da ta poteza ni imela nikakršnih škodljivih učinkov, saj se je baza uporabnikov povečala za 113 milijonov, kar je največja rast doslej. Konec leta 2023 je imel Spotify skupaj 602 milijona uporabnikov, od tega 236 milijonov plačljivih strank. Uspeh lanskoletnega dviga cen je vodstvu podjetja dal samozavest, da ga lahko ponovi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki