marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei Pura 70 Ultra z najboljšimi kamerami in najvišjo oceno v zgodovini Dxomark
24.05.2024

Globalni laboratorij za ocenjevanje fotografskih zmogljivosti kamer je pametnemu telefonu Huawei Pura 70 Ultra podelil najvišjo oceno v zgodovini ocenjevanja – kar 163 točk. Mobilnik je tako daleč za sabo pustil vse največje konkurente.

slikaProdaja pametnih telefonov v ZDA še naprej upada, Apple pa je še vedno na vrhu
22.05.2024

Družba Counterpoint Research je objavila analizo trga pametnih telefonov v Združenih državah Amerike za prve tri mesece leta 2024. Glede na poročilo so se pošiljke na letni ravni zmanjšale za 8 %, kar pomeni šesto zaporedno četrtletje medletnega upada.

slikaHONOR na mobilnikih Magic6 Pro in Magic V2 s programom za razvijalce Android 15 Beta
20.05.2024

HONOR je objavil, da je Android 15 Beta 1 na voljo razvijalcem naprav HONOR. Mobilnika HONOR Magic6 Pro in HONOR Magic V2 sta prvi napravi, ki bosta prejeli to posodobitev. Ta program razvijalcem HONOR ponuja zgodnji dostop do najnovejših posodobitev sistema Android, s čimer lahko preizkušajo nove funkcije in izboljšajo združljivost svojih aplikacij na vodilnih pametnih telefonih HONOR.

slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

članki

Spotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete


17.04.2024
Objavil: Dare Gliha

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

Cene se bodo zvišale za približno en dolar na mesec za individualne načrte in za dva dolarja na mesec za družinske načrte in načrte duo v Združenem kraljestvu, Avstraliji, Pakistanu in dveh drugih neimenovanih trgih, navaja poročilo. V ZDA, na največjem trgu, se bodo cene zvišale "še letos", kot pravijo " osebe, ki so seznanjene z zadevo".

Višje cene naj bi pomagale pokriti stroške zvočnih knjig, ki jih je Spotify pred kratkim začel ponujati. Naročniki Spotifyja lahko mesečno poslušajo do 15 ur avdioknjig. Seveda pa mora podjetje založnikom avdioknjig plačati ves ta čas poslušanja, ki ga ponuja "brezplačno", čeprav je doslej za avdioknjige zaslužilo le od poslušalcev, ki so presegli omenjeno omejitev.

Spotify bo očitno uvedel tudi nov paket, ki bo ponujal samo glasbo in podcaste brez avdioknjig. Cena bo enaka kot pri trenutnem individualnem premijskem načrtu. Uporabniki te prihodnje stopnje bodo morali plačati za avdioknjige. V bistvu gre torej takole: najprej Spotify doda avdioknjige obstoječemu premijskemu načrtu, nato poviša njegovo ceno, vendar uvede nov paket, ki je enak, brez avdioknjig.

Zdi se, da je vse to zasnovano tako, da bo ljudi, ki imajo premijski načrt, pritegnilo k avdioknjigam in jih prisililo, da ostanejo na tem paketu tudi po dvigu cene, medtem ko bodo morali tisti, ki jih avdioknjige ne zanimajo, ob uvedbi novega paketa preskočiti dodatno oviro in zamenjati paket.

Spotify naj bi pripravljal tudi načrt "supremium", ki bo omogočal dostop do zvoka visoke ločljivosti "med drugimi funkcijami", ki niso podrobno opisane. O tem se je govorilo že več let, tako da bo morda končno izšel leta 2024?

Spotify si v zadnjem času prizadeva, da ne bi ponujal le glasbe, saj glasbenim založbam in izvajalcem plačuje približno 70 % svojih prihodkov. Tako se je pred nekaj leti rodil njegov podkast, pred kratkim pa smo dobili avdioknjige. Toda to je vznemirilo njegove partnerje v glasbeni industriji, ki se zdaj bojijo, da bodo od Spotifyja dobili manj denarja. Njihova reakcija na ta strah naj bi bila, da so Spotify prisilili k zvišanju cen.

Lani je Spotify prvič po uvedbi premijske stopnje povišal cene in zdi se, da ta poteza ni imela nikakršnih škodljivih učinkov, saj se je baza uporabnikov povečala za 113 milijonov, kar je največja rast doslej. Konec leta 2023 je imel Spotify skupaj 602 milijona uporabnikov, od tega 236 milijonov plačljivih strank. Uspeh lanskoletnega dviga cen je vodstvu podjetja dal samozavest, da ga lahko ponovi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki