marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Spotify je postal glavni sponzor nogometnega kluba FC Barcelona


01.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify in FC Barcelona sta napovedala štiriletno partnerstvo, ki se bo začelo julija 2022. Glasbena platforma bo svoje logotipe namestila na igralne drese moške in ženske ekipe ter na majice za treninge. V okviru sponzorstva bo katalonska ekipa tudi preimenovala svoj stadion v "Spotify Camp Nou".

Po besedah Alexa Norstroma, glavnega direktorja za prostoročno poslovanje v švedskem podjetju je razlog za to partnerstvo "zelo preprost" - gre za povezovanje navijačev z umetniki vseh vrst. "Navijači Barcelone in ljubitelji zvoka na Spotifyju se bodo združili v ogromno, globalno povezano skupnost, ki bo povezala svet glasbe in nogometa," je dodal.

Ta niz besed ne pomeni ničesar mimo marketinškega govora, vendar je Spotify obljubil tudi "novo platformo za interakcijo umetnikov z globalno skupnostjo navijačev Barcelone".

Preprosto povedano, Spotify stavi na tekme Barcelone, ki privabljajo ogromno gledalcev po vsem svetu, kar bo pripomoglo k še večji prepoznavnosti blagovne znamke. Digitalni oglas, ki se bo prikazoval ob igrišču, bo prikazoval geološko usmerjene ustrezne izvajalce - uporabniki v Evropi bodo morda videli enega izvajalca, medtem ko bo gledalcem v Indiji na voljo drugačno, lokalno pomembno sporočilo.

Finančnih podrobnosti ni razkrila nobena stran, vendar je FC Barcelona javno podjetje, zato bo številka razkrita, ko bo ekipa objavila svoje finančne rezultate.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki