marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

Spotify je postal glavni sponzor nogometnega kluba FC Barcelona


01.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify in FC Barcelona sta napovedala štiriletno partnerstvo, ki se bo začelo julija 2022. Glasbena platforma bo svoje logotipe namestila na igralne drese moške in ženske ekipe ter na majice za treninge. V okviru sponzorstva bo katalonska ekipa tudi preimenovala svoj stadion v "Spotify Camp Nou".

Po besedah Alexa Norstroma, glavnega direktorja za prostoročno poslovanje v švedskem podjetju je razlog za to partnerstvo "zelo preprost" - gre za povezovanje navijačev z umetniki vseh vrst. "Navijači Barcelone in ljubitelji zvoka na Spotifyju se bodo združili v ogromno, globalno povezano skupnost, ki bo povezala svet glasbe in nogometa," je dodal.

Ta niz besed ne pomeni ničesar mimo marketinškega govora, vendar je Spotify obljubil tudi "novo platformo za interakcijo umetnikov z globalno skupnostjo navijačev Barcelone".

Preprosto povedano, Spotify stavi na tekme Barcelone, ki privabljajo ogromno gledalcev po vsem svetu, kar bo pripomoglo k še večji prepoznavnosti blagovne znamke. Digitalni oglas, ki se bo prikazoval ob igrišču, bo prikazoval geološko usmerjene ustrezne izvajalce - uporabniki v Evropi bodo morda videli enega izvajalca, medtem ko bo gledalcem v Indiji na voljo drugačno, lokalno pomembno sporočilo.

Finančnih podrobnosti ni razkrila nobena stran, vendar je FC Barcelona javno podjetje, zato bo številka razkrita, ko bo ekipa objavila svoje finančne rezultate.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki