marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

članki

Spotify je postal glavni sponzor nogometnega kluba FC Barcelona


01.04.2022
Objavil: Dare Gliha

Spotify in FC Barcelona sta napovedala štiriletno partnerstvo, ki se bo začelo julija 2022. Glasbena platforma bo svoje logotipe namestila na igralne drese moške in ženske ekipe ter na majice za treninge. V okviru sponzorstva bo katalonska ekipa tudi preimenovala svoj stadion v "Spotify Camp Nou".

Po besedah Alexa Norstroma, glavnega direktorja za prostoročno poslovanje v švedskem podjetju je razlog za to partnerstvo "zelo preprost" - gre za povezovanje navijačev z umetniki vseh vrst. "Navijači Barcelone in ljubitelji zvoka na Spotifyju se bodo združili v ogromno, globalno povezano skupnost, ki bo povezala svet glasbe in nogometa," je dodal.

Ta niz besed ne pomeni ničesar mimo marketinškega govora, vendar je Spotify obljubil tudi "novo platformo za interakcijo umetnikov z globalno skupnostjo navijačev Barcelone".

Preprosto povedano, Spotify stavi na tekme Barcelone, ki privabljajo ogromno gledalcev po vsem svetu, kar bo pripomoglo k še večji prepoznavnosti blagovne znamke. Digitalni oglas, ki se bo prikazoval ob igrišču, bo prikazoval geološko usmerjene ustrezne izvajalce - uporabniki v Evropi bodo morda videli enega izvajalca, medtem ko bo gledalcem v Indiji na voljo drugačno, lokalno pomembno sporočilo.

Finančnih podrobnosti ni razkrila nobena stran, vendar je FC Barcelona javno podjetje, zato bo številka razkrita, ko bo ekipa objavila svoje finančne rezultate.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki