marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Neželena sporočila nadlegujejo uporabnike


02.03.2006
Objavil: Marko Likar

Neželena SMS-sporočila in klici, nadlegujejo mobilne uporabnike v Južni Koreji. Situacija postaja nevzdržna, zato so se uporabniki obrnili na vlado z željo, da ukrepa.

Korejska komisija za komunikacije (KCC) se je odločila za resnejše ukrepe s kaznovanjem lokalnih operaterjev ter ljudi, ki uporabljajo takšne marketinške prijeme.

Kim In-soo, predstavnik KCC, je dejal: ''Do sedaj smo samo preverjali pošiljatelje spam sporočil, vendar se bomo mogli v prihodnje osredotočiti tudi na operaterje, ki dovoljujejo pošiljanja teh sporočil in nadlegovanja prek telefona. Uporabniki imajo težave pri sledečih operaterjih: KT, Hanaro Telecom, Dacom in Onse Telecom, ki niso bili pripravljeni prekiniti pošiljanja teh sporočil in bodo kaznovani oz. opozorjeni.''

Operaterji bi morali končat z omogočanjem pošiljanja spam sporočil v roku petih dni od prvega opozorila, vendar nekateri še vedno niso storili tega, pa čeprav je poteklo že več kot 100 dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki