marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Neželena sporočila nadlegujejo uporabnike


02.03.2006
Objavil: Marko Likar

Neželena SMS-sporočila in klici, nadlegujejo mobilne uporabnike v Južni Koreji. Situacija postaja nevzdržna, zato so se uporabniki obrnili na vlado z željo, da ukrepa.

Korejska komisija za komunikacije (KCC) se je odločila za resnejše ukrepe s kaznovanjem lokalnih operaterjev ter ljudi, ki uporabljajo takšne marketinške prijeme.

Kim In-soo, predstavnik KCC, je dejal: ''Do sedaj smo samo preverjali pošiljatelje spam sporočil, vendar se bomo mogli v prihodnje osredotočiti tudi na operaterje, ki dovoljujejo pošiljanja teh sporočil in nadlegovanja prek telefona. Uporabniki imajo težave pri sledečih operaterjih: KT, Hanaro Telecom, Dacom in Onse Telecom, ki niso bili pripravljeni prekiniti pošiljanja teh sporočil in bodo kaznovani oz. opozorjeni.''

Operaterji bi morali končat z omogočanjem pošiljanja spam sporočil v roku petih dni od prvega opozorila, vendar nekateri še vedno niso storili tega, pa čeprav je poteklo že več kot 100 dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki