marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Sony z novimi izdelki SmartWear, stili in sodelovanji na sejmu CES 2015


07.01.2015
Objavil: Dare Gliha

Sony Mobile Communications (“Sony Mobile”) na CES-u 2015 predstavlja nove izdelke, sodelovanja in doživetja svoje razvijajoče se ponudbe SmartWear – elegantno različico SmartWatch 3 iz nerjavečega jekla, nova Lifelog sodelovanja in koncept nosljive naprave, vključno s prototipom Sony vodoodporne slušalke z več senzorji, ki je zasnovana za optimizirano delovanje in zagotavlja sledenje podatkov o teku v realnem času.

“Naš pristop k pametni nosljivi tehnologiji temelji na osnovah snovanja različnih uporabniških doživetij ter zagotavlja izbiro med lepimi in funkcionalnimi izdelki,” pove Kaz Tajima, višji podpredsednik, vodja UX kreativnega dizajna in planiranja pri Sony Mobile Communications. “Širitev Lifeloga – z odprtim API-jem in našo vizijo novih nosljivih konceptov – bo omogočala kreativnim partnerjem integracijo njihovih aplikacij in storitev v našo platformo, kar bo nudilo našim uporabnikom dostop do bogatejšega, raznolikega nosljivega ekosistema.”

Oblikovanje za modularno tehnologijo s SmartBandom SWR10

Na lanskem CES-u je Sony prvič pokazal SmartBand SWR10 – 24/7 popolnoma vodoodporno1 nosljivo napravo (stopnja IP58), kljub svojemu nezaščitenemu microUSB vhodu. Gre za lahek, nevpadljiv dodatek, ki se prvi ponaša s Sonyjevim modularnim pristopom, neodvisnim “konceptom jedra”, in omogoča, da je tehnologija nosljiva v različnih barvah in stilih ter tako ustreza individualnemu okusu in osebnosti.

V zadnjih letih je Sony Mobile sodeloval z mnogimi ustvarjalci in blagovnimi znamkami lifestyle, modnega in dizajnerskega spektra, med drugim je bila ustvarjena kolekcija Sony SmartWear z Jackom Vartanianom, ALTEWAISOME in Tedom Bakerjem ter ne dolgo nazaj s priljubljeno žensko lifestyle blagovno znamko, ROXY.

Eleganten kreativen pristop - SmartWatch 3, sedaj z nerjavečim jeklom

Po predstavitvi, prejšnjo jesen, v sodelovanju z Googlom je SmartWatch 3 Sonyjeva najnovejša generacija “SmartWatcha”.

Sony razkriva novo različico SmartWatcha 3 iz nerjavečega jekla, ki bo globalno na voljo od naslednjega meseca dalje.

SmartWatch 3 se v lepem nerjavečem jeklu ujema s sodobnostjo in hkrati z brezčasno estetiko ter ustvarja premium videz in občutek. Ponaša se 4,1-cm (1,6”) 320×320 TFT LCD transflektivnim zaslonom za vidljivost v močni sončni svetlobi. Je tudi vodoodporen (stopnja IP68) in se polni preko standardnega microUSB vhoda.

Sony razkriva za še širšo ponudbo nosljivih stilov novo držalo za SmartWatch 3, ki uporabnikom omogoča, da si prilagodijo svoj SmartWatch 3 s katerimkoli standardnim 24-mm paščkom za uro. Na voljo bo v začetku leta 2015.

Tudi brez vašega Android pametnega telefona je SmartWatch 3 zabavna in uporabna dodatna oprema z impresivno samostojno funkcionalnostjo; od glasbenega predvajalnika, inteligentne tehnologije senzorja in edinstvenega vgrajenega GPS senzorja.

Golfshot in iFit sta dva razvijalca, ki že ustvarjata Android Wear doživetja s samostojnimi zmogljivostmi SmartWatcha 3, za spremljanje rezultatov tudi med samo vadbo. Od januarja bo imel vsak uporabnik SmartWatcha 3 ekskluziven dostop do aplikacij Golfshot in iFit3.

Sony najavlja tudi novo sodelovanje z Virgin Atlanticom – za dodatno skupno širjenje SmartWear iniciativ in razvoj edinstvenih rešitev z uporabo Sonyjevih SmartWear izdelkov za podpiranje funkcionalnih aktivnosti in izboljšanje doživetja uporabniških storitev za Virgin Atlantic uporabnike. Več informacij sledi v naslednjih mesecih.

Lifelog – inspiracija preko vpogleda v podatke za vsakega Android uporabnika

Na voljo za prenos v trgovini Google Play; Lifelog je priljubljena Android aplikacija za pomoč pri postavljanju osebnih ciljev, spremljanju napredka, spoznavanju samega sebe in sprejemanju pametnejših odločitev za vaše zdravje, zabavo in ostalo.

Uporabniki lahko sedaj dostopajo do Lifeloga preko svojega brskalnika na lifelog.sonymobile.com. Gre za nov spletni vmesnik, ki uporablja odprt API in najnovejše HTML5 tehnologije za več vizualnih doživetij. Stran bo delovala na vsaki velikosti zaslona, od vašega pametnega telefona do tabličnega računalnika ali televizorja. Vse, kar morate storiti, je, da se prijavite z računom Sony Entertainment Network4.

Nova funkcija odraža Sonyjevo strategijo prinašanja novih funkcionalnosti in lastnosti Lifeloga za ohranjanje doživetij aktualnih, kolikor je le mogoče.

Ustvarjanje novih doživetje na principu odprtosti

Sony se združuje z različnimi lifestyle aplikacijami in aplikacijami za zdravje, tako lahko dobite največ od svojih storitev, ki so vam ljube, in odkrijete nove, ki dopolnjujejo SmartWear in Lifelog doživetje. Kmalu bo aplikacija Lifelog omogočala:

• dostop do IFTTT-ja za intuitivne povezave med Lifelogom in vašimi najljubšimi aplikacijami,

• razvoj zdravih navad s Habit Monsterjem, za boljše poznavanje sebe znotraj Lifeloga,

• uporabo Withingsa, pametne analize telesa in drugih povezljivih naprav za zdravje, spremljanje teže, BMI-ja, telesne maščobe v Lifelogu.

“Lifelog vas navdihuje z vpogledom v vaše podatke, naši prvi partnerji pa nam pomagajo to ustvariti na nove načine,” doda Yasuharu Nomura, direktor planiranja in razvoja pri Sony Mobile Communications. “Platformo Lifelog smo zasnovali na odprtih načelih z možnostjo, ki bo pomagala razvijalcev snovati nova doživetja in dostop do Sonyjevega ekosistema kot še nikoli prej; pred nami je vznemirljivo leto.”

Odkrivanje novih konceptov nosljive tehnologije in kontekstualne tehnologije senzorja

Skupaj s predstavitvijo nove programske opreme omogoča Sony Corporation pristop novim aplikacijam za trenutni prototip, SmartEyeglass Developer Edition, skupaj z novim konceptualnim stilom, SmartEyeglass Attach! – zaslonom z objektivom, ki se pritrdi na običajna očala ter omogoča razvijalcem ustvarjanje aplikacij za šport.

Predstavljen je bil tudi Sonyjev prototip Smart B-Trainer; vodoodporna all-in-one naprava, oblike slušalk, z več senzorji, oblikovana posebej za tekače. Trenutni prototip se ponaša z vgrajenim pomnilnikom, zagotavljal pa bo tudi glasovno treniranje, glasbeni predvajalnik in inteligentno predlaganje najbolj primernih skladb za družbo tekaču med vadbo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki