marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Sony predstavlja portal One stadium live


28.05.2014
Objavil: Dare Gliha

Sony, uradni partner zveze FIFA, ob prihajajočem Svetovnem prvenstvu v nogometu 2014 (FIFA WorldCup 2014) predstavlja edinstveno in inovativno družbeno omrežje »ONE STADIUM LIVE«, namenjeno nogometnim navdušencem po vsem svetu.

Da bi povezal nogometne navdušence po vsem svetu in jim omogočil, da vznemirljivo izkušnjo Svetovnega prvenstva v nogometu 2014 doživijo skupaj, Sony predstavlja svojo najnovejšo digitalno pobudo »ONE STADIUM LIVE« (http://football.sony.net/). Spletni portal je optimiziran za pametne telefone, tablice in osebne računalnike, kar pomeni, da lahko inovacija vse, z nogometom povezane vsebine iz družbenih omrežij, kot so Twitter, Facebook in Google+ hkrati združuje v eno samo platformo. Teme in prispevki iz vsega sveta se nanjo uvrščajo na podlagi zanimanj med ljudmi in pomenov, ki jih nosijo; dodatno pa so razvrščeni na najbolj priljubljene, najnovejše in najbolj pomembne novice ter objave o nogometu. Tako prvič doslej edinstveni portal »ONE STADIUM LIVE« nogometnim navdušencem prinaša doživetje vznemirljivih nogometnih tekem iz vroče Brazilije na enem mestu, obenem pa jim omogoča skupne razprave in izmenjavo mnenj ter med njimi tvori edinstveno vez, ki presega meje sveta.

Tehnologija v ozadju
Za razliko od običajnega sledenja ključnim besedam se tehnologija za obdelavo jezika, ki na podlagi sledenja in analiziranja pogovorov te umesti na portal »ONE STADIUM LIVE«, uči jezikovnih vzorcev. Nastala je kot rezultat 14-letne raziskave na Tehnološkem inštitutu Massachusetts (MIT), ki za primeren pristop do besedilnega drobljena umetno inteligenco aplicira na podatkovno zbirko z 17 milijoni gesel. Tako dobljeno vsebino še dodatno filtrirajo glede na prepoznani jezik, saj lahko družbeno omrežje »ONE STADIUM LIVE« prepozna enega izmed njih (angleščino, francoščino, nemščino, japonščino, portugalščino in španščino).

Obenem platforma »ONE STADIUM LIVE« ponuja izpopolnjene profile s seznami ekip in posameznih igralcev za vsako izmed 32 tekmovalnih ekip Svetovnega nogometnega prvenstva 2014 kot tudi tekmovalni spored tekem in rezultat. Na ta način spodbuja poznavanje domače ekipe nogometnega navdušenca in hkrati omogoča popoln vpogled v nasprotnikovo mrežo. Izkušnjo drugega zaslona z »real-time« predvajanjem komentarjev posamezne tekme s strani ljubiteljev nogometa iz vsega sveta pa bo neposredno med tekmami omogočala funkcija 'Match Live' .

Ne glede ali so zvesti navijači prisotni na stadionu ali kilometre stran, želi Sony vsem ljubiteljem nogometa ponuditi najboljše doživetje. Svet namreč postaja čedalje bolj povezan, navijači pa še pomembnejši in najbolj združevalni del Svetovnega prvenstva v nogometu. S predstavitvijo družbenega omrežja »ONE STADIUM LIVE« je tako Sony zastavil najbolj izrazit premik združevanja nogometnih izkušenj doslej.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki