marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Sony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored


14.08.2019
Objavil: Dare Gliha

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

Čeprav oddelek Electronic Products & Solutions objavlja zmanjšanje prodaje iz četrtletja v četrtletje, je oddelek za mobilne komunikacije prinesel milijardo jenov dohodka. Žal pa je to le posledica številnih znižanj stroškov poslovanja, ki tako maskirajo slabo prodajo in negativni vpliv deviznega tečaja.

Napoved za proračunsko leto, ki se bo končalo marca 2020 je, da se bo prodaja v celotnem oddelku zmanjšala za štiri odstotke, mobilne naprave pa naj bi prinesle le 80 milijard jenov. Prihodki iz poslovanja so prav tako v rdečih številkah, to pa predstavlja neprijetno prihodnost za Sonyjeve pametne telefone.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki