marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

slikaHONOR Magic7 Pro se v Evropi prodaja bolje kot predhodnik
03.02.2025

S predstavitvijo HONOR-jeve najnovejše naprave HONOR Magic7 Pro je prodaja po vsej Evropi strmo rasla, saj se je v prvih 48 urah od lansiranja prodalo kar 76 odstotkov več naprav kot pri predhodnem modelu HONOR Magic6 Pro. Poleg tega so podatki HONOR-ja pokazali, da je v 24 urah prodaja narasla za 31 odstotkov.

članki

Sony Mobile utira pot za bodoče inovacije


02.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Danes zjutraj je Sony Mobile odprl svoj razstavni prostor na sejmu Mobile World Congress v Barceloni in predstavil novi tablični računalnik Xperia Z4 Tablet ter pametni telefon Xperia M4 Aqua, skupaj z naborom novih doživetij.

Naš novi predsednik in generalni direktor Hiroki Totoki je na odru delil svojo vizijo za prihodnost podjetja Sony Mobile, z usmerjanjem poti v inovacije, ki jih ženejo uporabniški pogledi in svež podjetniški duh.

“Smo na točki, ko prinašanje uporabnikom boljšega doživetja pomeni iti nad to, kar je trenutno na voljo na trgu,” pove Hiroki Totoki, predsednik in generalni direktor, Sony Mobile Communications. “Ponovno moramo definirati, kako lahko izdelki obogatijo naša življenja s komunikacijskimi možnostmi, ki jih ustvarjajo. In Sony Mobile ima inovatorje, ki bodo naredili te naslednje korake.”

“Naš uspeh bo prišel ne samo iz optimiziranja našega osrednjega dela posla s pametnimi telefoni, ampak iz novih idej, novih poslovnih priložnosti in novih načinov dela. Da bomo, ne glede na to, kakšne izzive srečamo, dostavili izdelke in storitve, ki navdušujejo in zabavajo. Zmanjšali bomo našo poslovno nestabilnost v tej visoko nestabilni industriji.”

“Del Mobile ostaja pomemben del skupine Sony. In razlog za to je povsem preprost. Pametni telefoni, tablični računalniki, SmartWear in mobilne storitve so globoko zakoreninjeni v naša vsakodnevna življenja. Pogosto so to zadnje stvari, ki jih vidimo, preden gremo v posteljo, in prve, ko se zbudimo,” doda Kazuo Hirai, predsednik in generalni direktor, Sony Corporation. “Sony je vedno stremel k snovanju stvari, ki še nikoli prej niso bile storjene. In naslednja faza podjetja Sony Mobile bo vsa okoli ponašanja tega duha naprej in zagotavljanja zabave našim uporabnikom po celem svetu.”

Vendar pri Sony Mobile vemo, da so lepi izdelki samo začetek, kar lahko ponudimo svojim strankam. Zato je Dennis van Schie, višji podpredsednik prodaje & marketinga za Sony Mobile delil podrobnosti naših načrtov za izboljšanje uporabniškega doživetja preko kombinacije izdelkov, programske opreme, vsebin in storitev.

“Naši uporabniki nam povedo, da želijo, da jim njihova tehnologija služi in ne ukazuje. Z Xperia Z4 Tablet in Xperia M4 Aqua širimo nabor možnosti za naše stranke ter prinašamo pomembno inovacijo z doživetji, ki jih cenijo najbolj – z dolgo delujočo baterijo, izjemnim doživetjem zabave na najvišjo stopnjo vododpornosti,” razloži Dennis van Schie.

Nadaljevanje dosega uporabnikov z Xperia Lounge

S tem tednom bo Sony Mobile storitev Xperia Lounge dobila nov videz in občutek z izboljšanimi celoletnimi ponudbami in informacijami za uporabnike Xperia – ne glede na to, kateri izdelek imajo. Bodisi preko Xperia Lounge Silver, ki je na voljo za vse uporabnike Xperia, ali Xperia Lounge Gold za lastnike serije Xperia Z, uporabniki bodo prejeli dostop do ekskluzivnih nagradnih iger in ponudb; zato bodite med prvimi, ki bodo preizkušali novo aplikacijo in uživali v najnovejših filmih, TV serijah in glasbi na svoji napravi.

Poleg tega bo Sony Mobile nadaljeval z iskanjem novih sodelovanj, ki prinašajo uporabnikom edinstvena doživetja in nepozabne trenutke za odkrivanje izjemnega v vsakdanu.

“V preostanku leta in naprej bomo nadaljevali s prinašanjem doživetij nad strojno opremo – s storitvami in sodelovanji – ter s tem presenečali in razveseljevali naše uporabnike,” pojasni van Schie. “Za pomoč našim uporabnikom pri odkrivanju, kaj lahko doživijo preko svoje naprave Xperia, bomo veliko vlagali v Xperia Lounge. Gre za prilagodljivo, personalizirano storitev, ki jim predstavlja svet Sonyja, personaliziranega za njih.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki