marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Sony Ericsson predstavlja svojo novo strategijo za izdelke GreenHeart


05.06.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil načrte za zmanjšanje emisij CO² v podjetju za 20 % do leta 2015 . Podjetje se je obenem zavezalo, da bo vse izpuste toplogrednih plinov pri življenjski dobi vseh svojih izdelkov, vključno z uporabo in upravljanjem z izdelki po koncu njihove življenjske dobe, do leta 2015 zmanjšalo za dodatnih 15 %.

»Od začetka svojega delovanja kot mešano podjetje leta 2001 si je Sony Ericsson prizadeval presegati panožne standarde pri odstranjevanju škodljivih snovi in izdelavi energetsko učinkovitih polnilnikov. Uvedli smo trajnostni pristop pri celotni življenjski dobi svojih telefonov z namenom proizvajanja telefonov z zelenim srcem in zmanjšanja izpustov CO2 pri izdelkih v uporabi ter zagotavljanja trajnostnega upravljanja z izdelki po koncu njihove življenjske dobe,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericsson. »Današnja objava glede ciljev zmanjšanja izpustov in novi izdelki GreenHeart™ predstavljata nadaljnji korak k izgradnji bolj trajnostnega poslovanja in sta ključnega pomena v naši oživljeni strategiji izdelkov.«

Podjetje se prav tako zavezuje k bistvenemu povečanju števila zbranih telefonov po koncu njihove življenjske dobe kot del svoje TakeBack pobude. Sony Ericsson želi od 2011 vsako leto zbrati en milijon telefonov ter povečati svoje število sprejemnih točk in informacij o tej pobudi s čimer bo uporabnikom omogočil enostavnejše recikliranje.

Anne-Sofie Andersson, direktorica mednarodnega odbora za kemikalije (ChemSec) je dejala: “Sony Ericsson proaktivno sodeluje z našo organizacijo glede številnih vprašanj glede vzdržnosti pri uporabi kemikalij. Kot ambiciozno in konstruktivno podjetje Sony Ericsson aktivno sodeluje pri debati glede pobud kot je revizija direktive o uporabi nekaterih nevarnih snovi RoHS, s katero želimo zmanjšati uporabo strupenih kemikalij in težkih kovin v izdelkih za široko potrošnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki