marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Sony Ericsson predstavlja svojo novo strategijo za izdelke GreenHeart


05.06.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil načrte za zmanjšanje emisij CO² v podjetju za 20 % do leta 2015 . Podjetje se je obenem zavezalo, da bo vse izpuste toplogrednih plinov pri življenjski dobi vseh svojih izdelkov, vključno z uporabo in upravljanjem z izdelki po koncu njihove življenjske dobe, do leta 2015 zmanjšalo za dodatnih 15 %.

»Od začetka svojega delovanja kot mešano podjetje leta 2001 si je Sony Ericsson prizadeval presegati panožne standarde pri odstranjevanju škodljivih snovi in izdelavi energetsko učinkovitih polnilnikov. Uvedli smo trajnostni pristop pri celotni življenjski dobi svojih telefonov z namenom proizvajanja telefonov z zelenim srcem in zmanjšanja izpustov CO2 pri izdelkih v uporabi ter zagotavljanja trajnostnega upravljanja z izdelki po koncu njihove življenjske dobe,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericsson. »Današnja objava glede ciljev zmanjšanja izpustov in novi izdelki GreenHeart™ predstavljata nadaljnji korak k izgradnji bolj trajnostnega poslovanja in sta ključnega pomena v naši oživljeni strategiji izdelkov.«

Podjetje se prav tako zavezuje k bistvenemu povečanju števila zbranih telefonov po koncu njihove življenjske dobe kot del svoje TakeBack pobude. Sony Ericsson želi od 2011 vsako leto zbrati en milijon telefonov ter povečati svoje število sprejemnih točk in informacij o tej pobudi s čimer bo uporabnikom omogočil enostavnejše recikliranje.

Anne-Sofie Andersson, direktorica mednarodnega odbora za kemikalije (ChemSec) je dejala: “Sony Ericsson proaktivno sodeluje z našo organizacijo glede številnih vprašanj glede vzdržnosti pri uporabi kemikalij. Kot ambiciozno in konstruktivno podjetje Sony Ericsson aktivno sodeluje pri debati glede pobud kot je revizija direktive o uporabi nekaterih nevarnih snovi RoHS, s katero želimo zmanjšati uporabo strupenih kemikalij in težkih kovin v izdelkih za široko potrošnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki