marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

članki

Sony Ericsson predstavlja svojo novo strategijo za izdelke GreenHeart


05.06.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil načrte za zmanjšanje emisij CO² v podjetju za 20 % do leta 2015 . Podjetje se je obenem zavezalo, da bo vse izpuste toplogrednih plinov pri življenjski dobi vseh svojih izdelkov, vključno z uporabo in upravljanjem z izdelki po koncu njihove življenjske dobe, do leta 2015 zmanjšalo za dodatnih 15 %.

»Od začetka svojega delovanja kot mešano podjetje leta 2001 si je Sony Ericsson prizadeval presegati panožne standarde pri odstranjevanju škodljivih snovi in izdelavi energetsko učinkovitih polnilnikov. Uvedli smo trajnostni pristop pri celotni življenjski dobi svojih telefonov z namenom proizvajanja telefonov z zelenim srcem in zmanjšanja izpustov CO2 pri izdelkih v uporabi ter zagotavljanja trajnostnega upravljanja z izdelki po koncu njihove življenjske dobe,« je dejal Dick Komiyama, predsednik Sony Ericsson. »Današnja objava glede ciljev zmanjšanja izpustov in novi izdelki GreenHeart™ predstavljata nadaljnji korak k izgradnji bolj trajnostnega poslovanja in sta ključnega pomena v naši oživljeni strategiji izdelkov.«

Podjetje se prav tako zavezuje k bistvenemu povečanju števila zbranih telefonov po koncu njihove življenjske dobe kot del svoje TakeBack pobude. Sony Ericsson želi od 2011 vsako leto zbrati en milijon telefonov ter povečati svoje število sprejemnih točk in informacij o tej pobudi s čimer bo uporabnikom omogočil enostavnejše recikliranje.

Anne-Sofie Andersson, direktorica mednarodnega odbora za kemikalije (ChemSec) je dejala: “Sony Ericsson proaktivno sodeluje z našo organizacijo glede številnih vprašanj glede vzdržnosti pri uporabi kemikalij. Kot ambiciozno in konstruktivno podjetje Sony Ericsson aktivno sodeluje pri debati glede pobud kot je revizija direktive o uporabi nekaterih nevarnih snovi RoHS, s katero želimo zmanjšati uporabo strupenih kemikalij in težkih kovin v izdelkih za široko potrošnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki