marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Sony Ericsson Xperia Hot Shots


17.01.2011
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil Xperia™ Hot Shots, razburljivo zabavno oddajo novega formata, ki bo na voljo na spletu in mobilnih napravah. Oddaja, ki se bo pričela marca, bo sledila dogodivščinam šestih vzpenjajočih se zvezd ženske teniške organizacije WTA, ki se trudijo izoblikovati svoj profil na in izven igrišča ter podpisati pogodbo s sponzorjem WTA in eno izmed vodilnih blagovnih znamk za zabavo na svetu – podjetjem Sony Ericsson.

Oddaja Xperia™ Hot Shots omogoča vpogled v zakulisje življenja teh igralk izven igrišč in bo odprla okno v njihov svet in v njihov trud za dosego statusa superzvezdnic. Sony Ericsson bo igralkam pomagal pri doseganju njihovih sanj s pomočjo ekskluzivnega dostopa do svetov glasbe, filma, igric in mode ter jim tako omogočil povečati število svojih privržencev na spletu, ki so izjemnega pomena pri doseganju statusa moderne športne ikone.

Gledalci bodo lahko igralke v seriji Xperia™ Hot Shots med njihovimi potovanji v sklopu ene od najpomembnejših športnih turnej na svetu spoznali preko pomembnih uvidov v dogodke v zakulisju, kratkih nastopov gostujočih mentorjev in ekshibicijskih podvigov, izzivov ter glamuroznih dogodkov. Dekleta pa ne bodo tekmovala le na igriščih 52. turnirjev, ki vključujejo tako zveneča imena kot so Miami, Wimbledon, Peking in ostala, ampak tudi na spletu in si tako poskušala pridobiti podporo Sony Ericsson.

Osnovna ideja oddaje je popoln interaktiven program, ki si ga bo moč ogledati na spletni strani YouTube™, pri čemer bodo dekleta svoje telefone Sony Ericsson Xperia™ uporabljala za snemanje lastnih vsebin, njihovo izmenjavo in interakcijo s svojimi ljubitelji na Facebooku™ in ostalih družabnih mrežah.

Ob predstavitvi oddaje v Melbournu pred začetkom prvega Grand Slam turnirja v sezoni, je WTA ikona in športnica z največ oboževalci na svetu Marija Šarapova dejala: »Navdušena sem, da sem na tej predstavitvi, ker mislim, da je ta ideja izjemna za igralke, šport in gledalce. Sony Ericsson v šport prinaša zabavo na izključno sebi lasten način.«

»Oddaja bo ponudila priložnost igralkam, da si pridobijo nove oboževalce na način, ki še ni bil uporabljen. Želim si, da bi imela dostop do take ideje, ko sem sama začela z igro, saj ta oddaja v naš svet tenisa prinaša zabavo in obenem omogoča interakcijo z oboževalci.«

Marija je predstavitev oddaje obeležila s sodelovanjem z melbournskim uličnim umetnikom Dvate, s katerim sta oblikovala logotip in 'označila' posebej ustvarjeno cestno fresko, ki je bila prvič predstavljena v Melbournu.

Stephan Croix, član uprave in direktor globalnih marketinških partnerstev pri Sony Ericsson, je dejal: »Pri Sony Ericssonu obožujemo tenis in z Xperia™ Hot Shots prinašamo zabavo v svet belega športa ter ga tako delamo še bolj privlačnega za mlade gledalce in gledalke po celem svetu.«

»Ideje smo poiskali pri resničnostnih TV oddajah in jih začinili z ostro in razburljivo zabavo ter tako ustvarili pionirski novi žanr spletne TV oddaje, ki predstavlja inovacijo v svetu športa.

Andrew Walker, član uprave, zadolžen za globalni marketing in komunikacije pri WTA je dejal: »Sony Ericsson je inovativen partner WTA že vse od leta 2005 in navdušeni smo, da so to originalno idejo prinesli v svet ženskega tenisa. To je fantastična možnost za ljubitelje da pridejo v stik z igralkami in izvrstna priložnost za povečanje števila gledalcev tenisa.«

Oddaja Xperia™ Hot Shots bo na YouTube™ v živo predstavljena marca 2011. Za dodatne informacije ali obvestila o novih vsebinah se prijavite s klikom na facebook.com/xperiahotshots

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki