marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Sony Ericsson Xperia Hot Shots


17.01.2011
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil Xperia™ Hot Shots, razburljivo zabavno oddajo novega formata, ki bo na voljo na spletu in mobilnih napravah. Oddaja, ki se bo pričela marca, bo sledila dogodivščinam šestih vzpenjajočih se zvezd ženske teniške organizacije WTA, ki se trudijo izoblikovati svoj profil na in izven igrišča ter podpisati pogodbo s sponzorjem WTA in eno izmed vodilnih blagovnih znamk za zabavo na svetu – podjetjem Sony Ericsson.

Oddaja Xperia™ Hot Shots omogoča vpogled v zakulisje življenja teh igralk izven igrišč in bo odprla okno v njihov svet in v njihov trud za dosego statusa superzvezdnic. Sony Ericsson bo igralkam pomagal pri doseganju njihovih sanj s pomočjo ekskluzivnega dostopa do svetov glasbe, filma, igric in mode ter jim tako omogočil povečati število svojih privržencev na spletu, ki so izjemnega pomena pri doseganju statusa moderne športne ikone.

Gledalci bodo lahko igralke v seriji Xperia™ Hot Shots med njihovimi potovanji v sklopu ene od najpomembnejših športnih turnej na svetu spoznali preko pomembnih uvidov v dogodke v zakulisju, kratkih nastopov gostujočih mentorjev in ekshibicijskih podvigov, izzivov ter glamuroznih dogodkov. Dekleta pa ne bodo tekmovala le na igriščih 52. turnirjev, ki vključujejo tako zveneča imena kot so Miami, Wimbledon, Peking in ostala, ampak tudi na spletu in si tako poskušala pridobiti podporo Sony Ericsson.

Osnovna ideja oddaje je popoln interaktiven program, ki si ga bo moč ogledati na spletni strani YouTube™, pri čemer bodo dekleta svoje telefone Sony Ericsson Xperia™ uporabljala za snemanje lastnih vsebin, njihovo izmenjavo in interakcijo s svojimi ljubitelji na Facebooku™ in ostalih družabnih mrežah.

Ob predstavitvi oddaje v Melbournu pred začetkom prvega Grand Slam turnirja v sezoni, je WTA ikona in športnica z največ oboževalci na svetu Marija Šarapova dejala: »Navdušena sem, da sem na tej predstavitvi, ker mislim, da je ta ideja izjemna za igralke, šport in gledalce. Sony Ericsson v šport prinaša zabavo na izključno sebi lasten način.«

»Oddaja bo ponudila priložnost igralkam, da si pridobijo nove oboževalce na način, ki še ni bil uporabljen. Želim si, da bi imela dostop do take ideje, ko sem sama začela z igro, saj ta oddaja v naš svet tenisa prinaša zabavo in obenem omogoča interakcijo z oboževalci.«

Marija je predstavitev oddaje obeležila s sodelovanjem z melbournskim uličnim umetnikom Dvate, s katerim sta oblikovala logotip in 'označila' posebej ustvarjeno cestno fresko, ki je bila prvič predstavljena v Melbournu.

Stephan Croix, član uprave in direktor globalnih marketinških partnerstev pri Sony Ericsson, je dejal: »Pri Sony Ericssonu obožujemo tenis in z Xperia™ Hot Shots prinašamo zabavo v svet belega športa ter ga tako delamo še bolj privlačnega za mlade gledalce in gledalke po celem svetu.«

»Ideje smo poiskali pri resničnostnih TV oddajah in jih začinili z ostro in razburljivo zabavo ter tako ustvarili pionirski novi žanr spletne TV oddaje, ki predstavlja inovacijo v svetu športa.

Andrew Walker, član uprave, zadolžen za globalni marketing in komunikacije pri WTA je dejal: »Sony Ericsson je inovativen partner WTA že vse od leta 2005 in navdušeni smo, da so to originalno idejo prinesli v svet ženskega tenisa. To je fantastična možnost za ljubitelje da pridejo v stik z igralkami in izvrstna priložnost za povečanje števila gledalcev tenisa.«

Oddaja Xperia™ Hot Shots bo na YouTube™ v živo predstavljena marca 2011. Za dodatne informacije ali obvestila o novih vsebinah se prijavite s klikom na facebook.com/xperiahotshots

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki