marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Sony Ericsson Xperia Hot Shots


17.01.2011
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil Xperia™ Hot Shots, razburljivo zabavno oddajo novega formata, ki bo na voljo na spletu in mobilnih napravah. Oddaja, ki se bo pričela marca, bo sledila dogodivščinam šestih vzpenjajočih se zvezd ženske teniške organizacije WTA, ki se trudijo izoblikovati svoj profil na in izven igrišča ter podpisati pogodbo s sponzorjem WTA in eno izmed vodilnih blagovnih znamk za zabavo na svetu – podjetjem Sony Ericsson.

Oddaja Xperia™ Hot Shots omogoča vpogled v zakulisje življenja teh igralk izven igrišč in bo odprla okno v njihov svet in v njihov trud za dosego statusa superzvezdnic. Sony Ericsson bo igralkam pomagal pri doseganju njihovih sanj s pomočjo ekskluzivnega dostopa do svetov glasbe, filma, igric in mode ter jim tako omogočil povečati število svojih privržencev na spletu, ki so izjemnega pomena pri doseganju statusa moderne športne ikone.

Gledalci bodo lahko igralke v seriji Xperia™ Hot Shots med njihovimi potovanji v sklopu ene od najpomembnejših športnih turnej na svetu spoznali preko pomembnih uvidov v dogodke v zakulisju, kratkih nastopov gostujočih mentorjev in ekshibicijskih podvigov, izzivov ter glamuroznih dogodkov. Dekleta pa ne bodo tekmovala le na igriščih 52. turnirjev, ki vključujejo tako zveneča imena kot so Miami, Wimbledon, Peking in ostala, ampak tudi na spletu in si tako poskušala pridobiti podporo Sony Ericsson.

Osnovna ideja oddaje je popoln interaktiven program, ki si ga bo moč ogledati na spletni strani YouTube™, pri čemer bodo dekleta svoje telefone Sony Ericsson Xperia™ uporabljala za snemanje lastnih vsebin, njihovo izmenjavo in interakcijo s svojimi ljubitelji na Facebooku™ in ostalih družabnih mrežah.

Ob predstavitvi oddaje v Melbournu pred začetkom prvega Grand Slam turnirja v sezoni, je WTA ikona in športnica z največ oboževalci na svetu Marija Šarapova dejala: »Navdušena sem, da sem na tej predstavitvi, ker mislim, da je ta ideja izjemna za igralke, šport in gledalce. Sony Ericsson v šport prinaša zabavo na izključno sebi lasten način.«

»Oddaja bo ponudila priložnost igralkam, da si pridobijo nove oboževalce na način, ki še ni bil uporabljen. Želim si, da bi imela dostop do take ideje, ko sem sama začela z igro, saj ta oddaja v naš svet tenisa prinaša zabavo in obenem omogoča interakcijo z oboževalci.«

Marija je predstavitev oddaje obeležila s sodelovanjem z melbournskim uličnim umetnikom Dvate, s katerim sta oblikovala logotip in 'označila' posebej ustvarjeno cestno fresko, ki je bila prvič predstavljena v Melbournu.

Stephan Croix, član uprave in direktor globalnih marketinških partnerstev pri Sony Ericsson, je dejal: »Pri Sony Ericssonu obožujemo tenis in z Xperia™ Hot Shots prinašamo zabavo v svet belega športa ter ga tako delamo še bolj privlačnega za mlade gledalce in gledalke po celem svetu.«

»Ideje smo poiskali pri resničnostnih TV oddajah in jih začinili z ostro in razburljivo zabavo ter tako ustvarili pionirski novi žanr spletne TV oddaje, ki predstavlja inovacijo v svetu športa.

Andrew Walker, član uprave, zadolžen za globalni marketing in komunikacije pri WTA je dejal: »Sony Ericsson je inovativen partner WTA že vse od leta 2005 in navdušeni smo, da so to originalno idejo prinesli v svet ženskega tenisa. To je fantastična možnost za ljubitelje da pridejo v stik z igralkami in izvrstna priložnost za povečanje števila gledalcev tenisa.«

Oddaja Xperia™ Hot Shots bo na YouTube™ v živo predstavljena marca 2011. Za dodatne informacije ali obvestila o novih vsebinah se prijavite s klikom na facebook.com/xperiahotshots

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki