marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsungov "prevajalnik v živo" zdaj deluje z aplikacijami drugih ponudnikov
26.07.2024

Samsung je pred kratkim napovedal, da bo funkcija "prevajalnik v živo" , ki je del sistema Galaxy AI, kmalu na voljo tudi za aplikacije drugih ponudnikov. To se je sedaj tudi zgodilo.

slikaTrg pametnih telefonov raste že tretje četrtletje zapored
24.07.2024

Najnovejše tržno poročilo družbe Canalys kaže, da je trg pametnih telefonov v drugem četrtletju leta 2024 dosegel že tretjo zaporedno medletno rast. Med aprilom in junijem je bilo dobavljenih 288 milijonov pametnih telefonov, kar je 12 % več kot lani.

slikaApple se po predstavitvi iPhona 16 pripravlja na obsežen cikel nadgradenj
22.07.2024

Investicijsko podjetje Wedbush je razkrilo, da Apple z novo linijo telefonov iPhone 16 pričakuje veliko rast prodaje. Analitiki napovedujejo " ogromno" povpraševanje in "obsežen cikel nadgradenj", ki ga bo poganjala umetna inteligenca (Apple Intelligence).

slikaSamsung predstavil nov senzor za ure BioActive
19.07.2024

Samsung vodi inovacije digitalnega zdravja in pomaga spremljati zdravje, dobro formo in kondicijo z združevanjem vpogledov ter meritev, da bi uporabnikom omogočil jasno in podrobno izkušnjo dobrega počutja.

članki

Sony Ericsson v naslednji fazi transformacije podjetja usklajuje blagovno znamko


10.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil naslednjo fazo svoje potekajoče transformacije usmeritve podjetja, ki vključuje uskladitev vizualne identitete in vrednot blagovne znamke z namenom uresničevanja svoje vizije blagovne znamke za komunikacijo in zabavo. Podjetje je prav tako potrdilo uporabo novega Sonyevega pozicijskega gesla za blagovne znamke ‘make.belive’ za vse komunikacije s potrošniki z namenom potrditve sodelovanja s skupino Sony in svojih korenin v ponujanju zabave.

»Združevanje komunikacije in zabave je bilo v središču ponudbe Sony Ericsson že od samega začetka delovanja mešanega podjetja. Uporaba slogana ‘make.belive’ podjetje Sony Ericsson usklajuje z ostalimi člani skupine Sony in odraža stično točko komunikacije in zabave. Z uskladitvijo naše blagovne znamke in sprejemom ‘make.belive’ še dodatno poudarjamo naše korenine v nudenju zabave za potrošnike,« je dejala Cathy Davies, vodja strategije za blagovno znamko pri Sony Ericsson.

»Naša potekajoča poslovna transformacija ustvarja temelje za novi Sony Ericsson in naša usklajena poslovna znamka predstavlja vitalni del te strategije. V povezavi z novo kulturo odprtosti to pomeni premik pri načinih našega načrtovanja in izgradnje ponudbe kot tudi načina našega spodbujanja angažmaja potrošnikov preko digitalnih platform in družbenih medijev,« je dodal Lennard Hoornik, vodja trženja pri Sony Ericsson.

Vizualno bo Sony Ericsson povečal privlačnost svojega globalno prepoznavnega logotipa 'liquid identity' tako, da bo izdelal sedem novih barvnih verzij in mu dodal 'liquid energy', ki bo iztekala iz njega. Tako bo logotip postal bolj igriv in vizualno privlačen za digitalno občinstvo. Podjetje namerava prav tako uvesti bolj odprt in izpraševalen odnos z omogočanjem večjega sodelovanja potrošnikov pri oblikovanju blagovne znamke preko intenzivnejše usmeritve na interaktivne digitalne in družbene medijske kanale.

Serija strateških marketinških kampanj bo to jesen promovirala usklajeno vizualno identiteto in prikazala začetek uporabe slogana ‘make.belive’ pri Sony Ericsson, vključujoč viralno kampanjo ‘spark something’ za nove telefone Satio, Aino in Yari.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki