marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

članki

Sony Ericsson v naslednji fazi transformacije podjetja usklajuje blagovno znamko


10.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil naslednjo fazo svoje potekajoče transformacije usmeritve podjetja, ki vključuje uskladitev vizualne identitete in vrednot blagovne znamke z namenom uresničevanja svoje vizije blagovne znamke za komunikacijo in zabavo. Podjetje je prav tako potrdilo uporabo novega Sonyevega pozicijskega gesla za blagovne znamke ‘make.belive’ za vse komunikacije s potrošniki z namenom potrditve sodelovanja s skupino Sony in svojih korenin v ponujanju zabave.

»Združevanje komunikacije in zabave je bilo v središču ponudbe Sony Ericsson že od samega začetka delovanja mešanega podjetja. Uporaba slogana ‘make.belive’ podjetje Sony Ericsson usklajuje z ostalimi člani skupine Sony in odraža stično točko komunikacije in zabave. Z uskladitvijo naše blagovne znamke in sprejemom ‘make.belive’ še dodatno poudarjamo naše korenine v nudenju zabave za potrošnike,« je dejala Cathy Davies, vodja strategije za blagovno znamko pri Sony Ericsson.

»Naša potekajoča poslovna transformacija ustvarja temelje za novi Sony Ericsson in naša usklajena poslovna znamka predstavlja vitalni del te strategije. V povezavi z novo kulturo odprtosti to pomeni premik pri načinih našega načrtovanja in izgradnje ponudbe kot tudi načina našega spodbujanja angažmaja potrošnikov preko digitalnih platform in družbenih medijev,« je dodal Lennard Hoornik, vodja trženja pri Sony Ericsson.

Vizualno bo Sony Ericsson povečal privlačnost svojega globalno prepoznavnega logotipa 'liquid identity' tako, da bo izdelal sedem novih barvnih verzij in mu dodal 'liquid energy', ki bo iztekala iz njega. Tako bo logotip postal bolj igriv in vizualno privlačen za digitalno občinstvo. Podjetje namerava prav tako uvesti bolj odprt in izpraševalen odnos z omogočanjem večjega sodelovanja potrošnikov pri oblikovanju blagovne znamke preko intenzivnejše usmeritve na interaktivne digitalne in družbene medijske kanale.

Serija strateških marketinških kampanj bo to jesen promovirala usklajeno vizualno identiteto in prikazala začetek uporabe slogana ‘make.belive’ pri Sony Ericsson, vključujoč viralno kampanjo ‘spark something’ za nove telefone Satio, Aino in Yari.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki