marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Sony Ericsson v naslednji fazi transformacije podjetja usklajuje blagovno znamko


10.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil naslednjo fazo svoje potekajoče transformacije usmeritve podjetja, ki vključuje uskladitev vizualne identitete in vrednot blagovne znamke z namenom uresničevanja svoje vizije blagovne znamke za komunikacijo in zabavo. Podjetje je prav tako potrdilo uporabo novega Sonyevega pozicijskega gesla za blagovne znamke ‘make.belive’ za vse komunikacije s potrošniki z namenom potrditve sodelovanja s skupino Sony in svojih korenin v ponujanju zabave.

»Združevanje komunikacije in zabave je bilo v središču ponudbe Sony Ericsson že od samega začetka delovanja mešanega podjetja. Uporaba slogana ‘make.belive’ podjetje Sony Ericsson usklajuje z ostalimi člani skupine Sony in odraža stično točko komunikacije in zabave. Z uskladitvijo naše blagovne znamke in sprejemom ‘make.belive’ še dodatno poudarjamo naše korenine v nudenju zabave za potrošnike,« je dejala Cathy Davies, vodja strategije za blagovno znamko pri Sony Ericsson.

»Naša potekajoča poslovna transformacija ustvarja temelje za novi Sony Ericsson in naša usklajena poslovna znamka predstavlja vitalni del te strategije. V povezavi z novo kulturo odprtosti to pomeni premik pri načinih našega načrtovanja in izgradnje ponudbe kot tudi načina našega spodbujanja angažmaja potrošnikov preko digitalnih platform in družbenih medijev,« je dodal Lennard Hoornik, vodja trženja pri Sony Ericsson.

Vizualno bo Sony Ericsson povečal privlačnost svojega globalno prepoznavnega logotipa 'liquid identity' tako, da bo izdelal sedem novih barvnih verzij in mu dodal 'liquid energy', ki bo iztekala iz njega. Tako bo logotip postal bolj igriv in vizualno privlačen za digitalno občinstvo. Podjetje namerava prav tako uvesti bolj odprt in izpraševalen odnos z omogočanjem večjega sodelovanja potrošnikov pri oblikovanju blagovne znamke preko intenzivnejše usmeritve na interaktivne digitalne in družbene medijske kanale.

Serija strateških marketinških kampanj bo to jesen promovirala usklajeno vizualno identiteto in prikazala začetek uporabe slogana ‘make.belive’ pri Sony Ericsson, vključujoč viralno kampanjo ‘spark something’ za nove telefone Satio, Aino in Yari.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki