marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple bo 2nm čipe odložil na leto 2026, saj ima TSMC težave z izkoristkom
20.01.2025

Apple naj bi želel leta 2025 predstaviti iPhone 17 Pro z 2nm čipi, vendar bo po poročanju iz Južne Koreje morda moral svoje načrte zamakniti za 12 mesecev. Najnovejše informacije poznavalcev trdijo, da ima TSMC težave z izkoristkom rezin, 2nm čipi pa še niso certificirani za množično proizvodnjo.

slikaTikTok v ZDA zaradi izklopa ni bil dosegljiv celotno nedeljo
19.01.2025

Potem ko je Vrhovno sodišče ZDA potrdilo prepoved delovanja družbe TikTok, razen če bo prodana zasebnemu vlagatelju iz ZDA, se je družba TikTok odločila, da se iz trga od danes dalje prostovoljno umika. V uradni izjavi so kot glavni razlog za ukinitev storitve v ZDA navedli politično negotovost.

slikaHONOR Magic7 Lite dosegel prvo mesto na lestvici baterij DXOMARK
17.01.2025

HONOR sporoča, da je HONOR Magic7 Lite prejel prestižni zlati certifikat za baterijo DXOMARK 2025 z izjemnim rezultatom 164 točk. Ta dosežek ga uvršča na prvo mesto, skupaj z napravo HONOR X9C, in potrjuje zavezanost podjetja vrhunskim zmogljivostim polnjenja ter optimiziranemu upravljanju energije.

slikaRazkrita "šokantna" tankost iPhona 17 Air
15.01.2025

iPhone 17 Air bo letos zamenjal iPhone 16 Plus, saj je model Plus od predstavitve najslabše prodajan iPhone. Ali bo ta dosegel kaj boljše rezultate, še ni znano, vendar je ena stvar gotova: Apple želi svet šokirati s svojo tankostjo.

članki

Sony Ericsson v naslednji fazi transformacije podjetja usklajuje blagovno znamko


10.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil naslednjo fazo svoje potekajoče transformacije usmeritve podjetja, ki vključuje uskladitev vizualne identitete in vrednot blagovne znamke z namenom uresničevanja svoje vizije blagovne znamke za komunikacijo in zabavo. Podjetje je prav tako potrdilo uporabo novega Sonyevega pozicijskega gesla za blagovne znamke ‘make.belive’ za vse komunikacije s potrošniki z namenom potrditve sodelovanja s skupino Sony in svojih korenin v ponujanju zabave.

»Združevanje komunikacije in zabave je bilo v središču ponudbe Sony Ericsson že od samega začetka delovanja mešanega podjetja. Uporaba slogana ‘make.belive’ podjetje Sony Ericsson usklajuje z ostalimi člani skupine Sony in odraža stično točko komunikacije in zabave. Z uskladitvijo naše blagovne znamke in sprejemom ‘make.belive’ še dodatno poudarjamo naše korenine v nudenju zabave za potrošnike,« je dejala Cathy Davies, vodja strategije za blagovno znamko pri Sony Ericsson.

»Naša potekajoča poslovna transformacija ustvarja temelje za novi Sony Ericsson in naša usklajena poslovna znamka predstavlja vitalni del te strategije. V povezavi z novo kulturo odprtosti to pomeni premik pri načinih našega načrtovanja in izgradnje ponudbe kot tudi načina našega spodbujanja angažmaja potrošnikov preko digitalnih platform in družbenih medijev,« je dodal Lennard Hoornik, vodja trženja pri Sony Ericsson.

Vizualno bo Sony Ericsson povečal privlačnost svojega globalno prepoznavnega logotipa 'liquid identity' tako, da bo izdelal sedem novih barvnih verzij in mu dodal 'liquid energy', ki bo iztekala iz njega. Tako bo logotip postal bolj igriv in vizualno privlačen za digitalno občinstvo. Podjetje namerava prav tako uvesti bolj odprt in izpraševalen odnos z omogočanjem večjega sodelovanja potrošnikov pri oblikovanju blagovne znamke preko intenzivnejše usmeritve na interaktivne digitalne in družbene medijske kanale.

Serija strateških marketinških kampanj bo to jesen promovirala usklajeno vizualno identiteto in prikazala začetek uporabe slogana ‘make.belive’ pri Sony Ericsson, vključujoč viralno kampanjo ‘spark something’ za nove telefone Satio, Aino in Yari.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki