marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Sony Ericsson in Marija Šarapova podpisala sponzorsko pogodbo


17.01.2008
Objavil: Dare Gliha

Družba Sony Ericsson Mobile Communications je z Marijo Šarapovo podpisala ekskluzivno štiriletno sponzorsko pogodbo, s katero bo ta teniška igralka reklamirala blagovno znamko podjetja po vsem svetu.

Marija je odlična in zelo talentirana igralka, ki bo letos dopolnila 21 let. Sodelovala bo v seriji novih tržnih akcij, namenjenih posebej za nagovarjanje Sony Ericssonovih uporabnikov in za Marijino sodelovanje s podjetjem zunaj teniških igrišč.

Marija bo sodelovala tudi s Sony Ericssonovo oblikovalsko ekipo pri ustvarjanju cele vrste izdelkov in dodatne opreme.

Poleg te pogodbe je Sony Ericsson januarja 2005 podpisal največjo pogodbo v zgodovini ženskega športa: 6-letno sponzorsko pogodbo v vrednosti 88 milijonov ameriških dolarjev za turnir WTA. Sony Ericssonovo sodelovanje v ženskem tenisu je prineslo v igro novo energijo: navijači so bližje teniškim dogodkom, poleg tega pa so s posebnimi akcijami, kot je nočni tenis, v katerem se prepletajo tenis, moda, glasba in ples, ta šport približali novemu občinstvu.

O današnji novici je Dee Dutta, podpredsednik in direktor marketinga pri Sony Ericssonu, izjavil: »V sedmem letu delovanja podjetja se je znamka zelo razvila in ravno zato je podpis pogodbe z igralko povsem naraven korak, če želimo na tem zelo konkurenčnem tržišču dvigniti našo blagovno znamko na novo raven.«

»Marija ima status ikone, njena odločnost, dinamika, uspeh in šarm pa se povsem ujemajo s Sony Ericssonovo znamko, ki se ponaša z inovativno in moderno obliko z veliko vsebine.«

»Uskladitev Marijine globalne ikone in naše blagovne znamke ter inovativnega mišljenja bo našim strankam po svetu prinesla nekaj povsem novega in drugačnega.«

Marija Šarapova pa je dodala: »Zelo se veselim sodelovanja s tako dobro znamko, kot je Sony Ericsson, ki ima tako velik ugled v zabavni industriji«.

»Čeprav me večina ljudi pozna kot teniško igralko, pa me poleg športa navdušujejo tudi moda, glasba, film in oblikovanje; s Sony Ericssonom bomo v času našega sodelovanja skupaj raziskovali ta področja.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki