marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Sony Ericsson in Marija Šarapova podpisala sponzorsko pogodbo


17.01.2008
Objavil: Dare Gliha

Družba Sony Ericsson Mobile Communications je z Marijo Šarapovo podpisala ekskluzivno štiriletno sponzorsko pogodbo, s katero bo ta teniška igralka reklamirala blagovno znamko podjetja po vsem svetu.

Marija je odlična in zelo talentirana igralka, ki bo letos dopolnila 21 let. Sodelovala bo v seriji novih tržnih akcij, namenjenih posebej za nagovarjanje Sony Ericssonovih uporabnikov in za Marijino sodelovanje s podjetjem zunaj teniških igrišč.

Marija bo sodelovala tudi s Sony Ericssonovo oblikovalsko ekipo pri ustvarjanju cele vrste izdelkov in dodatne opreme.

Poleg te pogodbe je Sony Ericsson januarja 2005 podpisal največjo pogodbo v zgodovini ženskega športa: 6-letno sponzorsko pogodbo v vrednosti 88 milijonov ameriških dolarjev za turnir WTA. Sony Ericssonovo sodelovanje v ženskem tenisu je prineslo v igro novo energijo: navijači so bližje teniškim dogodkom, poleg tega pa so s posebnimi akcijami, kot je nočni tenis, v katerem se prepletajo tenis, moda, glasba in ples, ta šport približali novemu občinstvu.

O današnji novici je Dee Dutta, podpredsednik in direktor marketinga pri Sony Ericssonu, izjavil: »V sedmem letu delovanja podjetja se je znamka zelo razvila in ravno zato je podpis pogodbe z igralko povsem naraven korak, če želimo na tem zelo konkurenčnem tržišču dvigniti našo blagovno znamko na novo raven.«

»Marija ima status ikone, njena odločnost, dinamika, uspeh in šarm pa se povsem ujemajo s Sony Ericssonovo znamko, ki se ponaša z inovativno in moderno obliko z veliko vsebine.«

»Uskladitev Marijine globalne ikone in naše blagovne znamke ter inovativnega mišljenja bo našim strankam po svetu prinesla nekaj povsem novega in drugačnega.«

Marija Šarapova pa je dodala: »Zelo se veselim sodelovanja s tako dobro znamko, kot je Sony Ericsson, ki ima tako velik ugled v zabavni industriji«.

»Čeprav me večina ljudi pozna kot teniško igralko, pa me poleg športa navdušujejo tudi moda, glasba, film in oblikovanje; s Sony Ericssonom bomo v času našega sodelovanja skupaj raziskovali ta področja.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki