marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Sony Ericsson in Marija Šarapova podpisala sponzorsko pogodbo


17.01.2008
Objavil: Dare Gliha

Družba Sony Ericsson Mobile Communications je z Marijo Šarapovo podpisala ekskluzivno štiriletno sponzorsko pogodbo, s katero bo ta teniška igralka reklamirala blagovno znamko podjetja po vsem svetu.

Marija je odlična in zelo talentirana igralka, ki bo letos dopolnila 21 let. Sodelovala bo v seriji novih tržnih akcij, namenjenih posebej za nagovarjanje Sony Ericssonovih uporabnikov in za Marijino sodelovanje s podjetjem zunaj teniških igrišč.

Marija bo sodelovala tudi s Sony Ericssonovo oblikovalsko ekipo pri ustvarjanju cele vrste izdelkov in dodatne opreme.

Poleg te pogodbe je Sony Ericsson januarja 2005 podpisal največjo pogodbo v zgodovini ženskega športa: 6-letno sponzorsko pogodbo v vrednosti 88 milijonov ameriških dolarjev za turnir WTA. Sony Ericssonovo sodelovanje v ženskem tenisu je prineslo v igro novo energijo: navijači so bližje teniškim dogodkom, poleg tega pa so s posebnimi akcijami, kot je nočni tenis, v katerem se prepletajo tenis, moda, glasba in ples, ta šport približali novemu občinstvu.

O današnji novici je Dee Dutta, podpredsednik in direktor marketinga pri Sony Ericssonu, izjavil: »V sedmem letu delovanja podjetja se je znamka zelo razvila in ravno zato je podpis pogodbe z igralko povsem naraven korak, če želimo na tem zelo konkurenčnem tržišču dvigniti našo blagovno znamko na novo raven.«

»Marija ima status ikone, njena odločnost, dinamika, uspeh in šarm pa se povsem ujemajo s Sony Ericssonovo znamko, ki se ponaša z inovativno in moderno obliko z veliko vsebine.«

»Uskladitev Marijine globalne ikone in naše blagovne znamke ter inovativnega mišljenja bo našim strankam po svetu prinesla nekaj povsem novega in drugačnega.«

Marija Šarapova pa je dodala: »Zelo se veselim sodelovanja s tako dobro znamko, kot je Sony Ericsson, ki ima tako velik ugled v zabavni industriji«.

»Čeprav me večina ljudi pozna kot teniško igralko, pa me poleg športa navdušujejo tudi moda, glasba, film in oblikovanje; s Sony Ericssonom bomo v času našega sodelovanja skupaj raziskovali ta področja.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki