marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

članki

Sony Ericsson in Marija Šarapova podpisala sponzorsko pogodbo


17.01.2008
Objavil: Dare Gliha

Družba Sony Ericsson Mobile Communications je z Marijo Šarapovo podpisala ekskluzivno štiriletno sponzorsko pogodbo, s katero bo ta teniška igralka reklamirala blagovno znamko podjetja po vsem svetu.

Marija je odlična in zelo talentirana igralka, ki bo letos dopolnila 21 let. Sodelovala bo v seriji novih tržnih akcij, namenjenih posebej za nagovarjanje Sony Ericssonovih uporabnikov in za Marijino sodelovanje s podjetjem zunaj teniških igrišč.

Marija bo sodelovala tudi s Sony Ericssonovo oblikovalsko ekipo pri ustvarjanju cele vrste izdelkov in dodatne opreme.

Poleg te pogodbe je Sony Ericsson januarja 2005 podpisal največjo pogodbo v zgodovini ženskega športa: 6-letno sponzorsko pogodbo v vrednosti 88 milijonov ameriških dolarjev za turnir WTA. Sony Ericssonovo sodelovanje v ženskem tenisu je prineslo v igro novo energijo: navijači so bližje teniškim dogodkom, poleg tega pa so s posebnimi akcijami, kot je nočni tenis, v katerem se prepletajo tenis, moda, glasba in ples, ta šport približali novemu občinstvu.

O današnji novici je Dee Dutta, podpredsednik in direktor marketinga pri Sony Ericssonu, izjavil: »V sedmem letu delovanja podjetja se je znamka zelo razvila in ravno zato je podpis pogodbe z igralko povsem naraven korak, če želimo na tem zelo konkurenčnem tržišču dvigniti našo blagovno znamko na novo raven.«

»Marija ima status ikone, njena odločnost, dinamika, uspeh in šarm pa se povsem ujemajo s Sony Ericssonovo znamko, ki se ponaša z inovativno in moderno obliko z veliko vsebine.«

»Uskladitev Marijine globalne ikone in naše blagovne znamke ter inovativnega mišljenja bo našim strankam po svetu prinesla nekaj povsem novega in drugačnega.«

Marija Šarapova pa je dodala: »Zelo se veselim sodelovanja s tako dobro znamko, kot je Sony Ericsson, ki ima tako velik ugled v zabavni industriji«.

»Čeprav me večina ljudi pozna kot teniško igralko, pa me poleg športa navdušujejo tudi moda, glasba, film in oblikovanje; s Sony Ericssonom bomo v času našega sodelovanja skupaj raziskovali ta področja.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki