marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

članki

Z rekordnim trimesečjem se zaključuje rekordno leto za Sony Ericsson


19.01.2007
Objavil: Thomas Bergant

Poudarki zadnjega trimesečja:
• Letno povečanje prodaje in dobave za več kot 60%
• Letno povečanje dohodka pred obdavčitvijo za 144%
• Hit izdelki botrujejo povečanju tržnega deleža

Poudarki za leto 2006:
• Povečanje prodaje in dobave na 74,8 milijona izdelkov ali na 10.959 milijonov evrov - rast je dvakrat večja glede na globalno tržno rast
• Dohodek pred obdavčitvijo se je povečal na 1.298 milijona
• Prodanih je 60 milijonov mobilnih telefonov z glasbeno funkcijo, vključujoč 17 milijonov mobilnih Walkman telefonov
• Močna rast v Latinski Ameriki, Azijsko pacifiška regiji in Evropi

Podjetje Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) je objavilo konsolidirano finančno poročilo za zadnje trimesečje, ki se je končalo 31. decembra 2006:

Število dobavljenih izdelkov je v zadnjem trimesečju leta 2006 doseglo 26,0 milijona, kar je 61 odstotkov več kot v istem obdobju lani in je generiralo pomembno osvajanje tržnega dela na letnem nivoju. Prodaja v zadnjem trimesečju je znašala 3,782 milijona evrov, kar pomeni letno povečanje za 64 odstotkov. Dohodek pred obdavčitvijo je znašal 502 milijonov evrov, kar kaže letno povečanje za 144 odstotkov. Neto dohodek v zadnjem trimesečju je bil 447 milijonov evrov.

Sony Ericsson je tekom trimesečja povečal tržni del zahvaljujoč kontinuiranem uspehu izdelkov kot so mobilni telefoni K800/K790 Cyber shotTM in mobilni telefoni linije Walkman®. Povprečna prodajna cena (ASP) je bila nekoliko višja od pričakovane, zaradi ugodnejših pogojev na trgu od pričakovani in zahvaljujoč kontinuiranem velikem povpraševanju po Sony Ericssonovih hit modelih mobilnih telefonov. Posebno močna rast na trgih v razvoju; v Latinski Ameriki in Azijsko pacifiški regiji, kot tudi v Evropi, najbolje ilustrira uspeh Sony Ericssona v širitvi portfelja da bi pridobil večji tržni delež na novih trgih s privlačnimi izdelki v srednjem razredu in brez zmanjšanja dobička.

»Sony Ericsson je s četrtim trimesečjem zaključil močno leto z rekordno količino dobavljeni in prodanih izdelkov ter neto dohodek zahvaljujoč rastoči popularnosti naših mobilnih telefonov s fotoaparatom in glasbenih mobilnih telefonov. Zgodnja vlaganja v raziskave in razvoj (R&D) ter marketing so nam omogočila, da razširimo portfoljo in okrepimo blagovno znamko, z namenom, da bi postali še privlačnejši za uporabnike in mobilne operaterje. Naš cilj je postati eden od treh najpomembnejših igralcev v branži, glede na velik zagon, ki smo ga zabeležili v letu 2006, pa je ta cilj možen.« je izjavil Miles Flint, predsednik Sony Ericssona.

Sony Ericsson ocenjuje, da je v letu 2006 bilo na trgu mobilnih telefonov dobavljenih približno 960 milijonov izdelkov, kar je več od predhodnih predvidevanj – okoli 950 milijonov izdelkov za celo leto. Na podlagi tega podjetje verjame, da je preseglo predvideno tržno rast tekom trimesečja, s pridobitvijo več kot 1 odstotka skupnega tržnega deleža sekvenčno, da bi dosegla globalni tržni delež približno 9 odstotkov v zadnjem trimesečju. V četrtem trimesečju leta 2006 je Sony Ericsson dosegel tržni delež, ki je nekaj večji od 2 odstotkov glede na enako obdobje v preteklem letu.

V četrtem trimesečju je Sony Ericsson objavil, da je dosegel temeljni dogovor za prevzem švedskega software-skega podjetja UIQ Technology AB, podružnice in poslovne enote, katera je v 100 odstotni lasti podjetja Symbian Ltd. Sony Ericsson pričakuje, da bodo transakcije zaključene tekom prvega trimesečja v letu 2007.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki