marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Sony Ericsson predstavil "zelene" mobilnike in slušalko


30.12.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je pred kratkim predstavil Elm, Hazel ter Bluetooth™ slušalke s hrupnim zidom VH700, svoje najnovejše izdelke v GreenHeart™ ponudbi. Oba mobilnika in slušalke zagotavljajo uporabnikom, da se z osveščeno naravovarstveno izbiro ne bodo odpovedali privlačnemu in funkcionalnem izdelku.

»Elm in Hazel ponujata uporabnikom naravovarstveno izbiro brez odpovedovanja funkcionalnim lastnostim ali zabavi. Govorimo o dveh mobilnikih z novimi lastnostmi hrupnega zidu, jasnega zvoka in pametne prilagoditve jakosti zvoka. Z aplikacijo Widget Manager na obeh mobilnikih je uporaba družabnih omrežij enostavna, saj uporabniku omogoča dostop do družabnih omrežij preko zaslon v pripravljenosti in lahkotno prehajanje z enega družabnega omrežja na drugega,« je povedal Fortuné Alexander, direktor za globalni marketing podjetja Sony Ericsson.

Prav tako je Sony Ericsson napovedal, da bo v prihodnje vložil še več truda v razvoj, saj želijo do leta 2011 vse dodatke izdelovati le še kot del GreenHeart™ iniciative. Še naprej se bodo trudili ozaveščati ljudi glede odlaganja starih mobilnikov, pri čemer nameravajo do leta 2011 sprejeti kar milijon starih mobilnih telefonov.

»Gradimo na dediščini lastniških podjetij in poskušamo obdržati vodilno vlogo v boju proti toplogrednim plinom, s čimer želimo svoje izpuste CO2 znižati za 20% ter do leta 2015 zmanjšati izpuste v dobi trajanja izdelkov za 15%,« je povedal Mats Pellbäck Scharp, okoljevarstveni direktor v podjetju Sony Ericsson. Elm, Hazel in VH700 so dokaz naše nenehne zavezanosti k varovanju okolja in so del naše neprekinjene GreenHeart™ strategije, h kateri smo se zavezali junija 2009,« nadaljuje Mats Pellbäck Scharp.

Elm, Hazel in VH700 skupaj pripomorejo k čistejšemu okolju ter pomagajo zmanjšati izpuste CO2 na sledeče načine:

• Z uporabo reciklirane plastike
• Z e-priročnikom namesto tiskane verzije
• Ker ne vsebujejo nevarnih kemikalij
• Ker ima napajalnik izredno nizko porabo (EP300 GreenHeart™)
• Z aplikacijama Walk Mate Eco in Green calculator
• Z zmanjšano količino materialov za pakiranje
• Zgoščena navodila za uporabo (slušalke VH700)
• Barve na vodni osnovi (VH700)

Oba predstavljena mobilnika bosta imela v pakiranju GreenHeart™ slušalke in sicer Stereo Portable HPM-60J, ki so ravno tako korak k uresničitvi cilja o 100% GreenHeart™ dodatkih za mobilnike.

Elm/Hazel podpirata GSM/GPRS/EDGE 850/900/1800/1900 in HSPA 2100/900. Elm na voljo v od prvega četrtletja 2010 naprej v dveh barvah in sicer Metal Black in Pearly Rose. Hazel pa prihaja v Superior Black in Passionate Rouge v drugem četrtletju 2010. Bluetooth™ slušalka s hrupnim zidom VH700 ob predstavitvi prihaja v črni barvi, od drugega četrtletja 2010 pa bo na voljo tudi v srebrno-beli, rožnato-beli ter rdeče-beli barvni kombinaciji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki