marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaXiaomi predstavil pametna očala
20.09.2021

Xiaomi je predstavil pametna očala Xiaomi, ki združujejo slikovni sistem in senzorje v običajno obliko očal prek tehnologije MicroLED, to pa omogoča povsem novo uporabniško izkušnjo. S pametnimi očali lahko berete sporočila in opomnike, opravljate klice, krmarite, fotografirate ter prevajate besedilo tik pred vašimi očmi.

slikaSe v EU pripravlja obvezna sedemletna nadgradnja mobilnikov?
17.09.2021

Nemška vlada v EU lobira, da ta od proizvajalcev pametnih telefonov zahteva, da za vse svoje telefone zagotovijo vsaj sedem let varnostnih posodobitev, za isto obdobje pa tudi nadomestne dele. Novico o tem je prvi objaviia nemška tehnološka spletna stran Heise Online.

slikaMediatek vodilni proizvajalec čipov v drugem četrtletju 2021
15.09.2021

Counterpoint Research je objavil četrtletno analizo trga čipov za pametne telefone (SoC), Mediatek pa je v tem časovnem obdobju izšel kot velik zmagovalec. Podjetje je prodalo 43 odstotkov vseh naborov čipov na trgu, kar je več kot drugo uvrščeni Qualcomm in tretji Apple skupaj.

slikaApple je rešil produkcijske težave novih ur Watch Series 7
13.09.2021

Mark Gurman iz Bloomberga je pred kratkim zapisal, da naj bi nova generacija Applove ure Watch 7 imela zamudo, saj so nastale težave s proizvodnjo. Da pa zamuda ne bo tako velika meni analitik Ming-Chi Kuo, ki je dobil informacije, da so pri podjetju proizvodnje težave rešili.

slikaHarmonyOS 2.0 že z 90 milijoni uporabnikov
10.09.2021

Huawei si je za HarmonyOS 2.0 zastavil ambiciozen cilj - do konca leta doseči 300 milijonov naprav. Precej ambiciozna številka, ki pa očitno ne bo nedosegljiva, saj se novi operacijski sistem precej hitro širi.

članki

Sony Ericsson predstavil svojo osveženo blagovno znamko


30.10.2009
Objavil: Dare Gliha

Po predstavitvi nove usmerjenosti blagovne znamke v septembru, ki je prva taka osvežitev po treh letih. Sony Ericsson svojo prenovljeno identiteto predstavlja na teniškem turnirju Sony Ericsson Championships, Doha 2009.

Na prestižnem turnirju ob zaključku teniške sezone 2009 Sony Ericsson WTA Tour za dekleta sodeluje osem igralk v posamezni konkurenci in štiri dvojice, ki se bodo pomerile za želeni naziv prvakinje in del rekordnega nagradnega sklada v višini 4,55 milijona dolarjev.

Turnir je v Dohi organiziran že drugo leto zapored, a tokrat prvič vključuje prenovljeno identiteto blagovne znamke Sony Ericsson. Dogodek pooseblja dinamično, razburljivo in barvito novo podobo blagovne znamke in predstavlja popolno platformo za prikaz novega pozicijskega slogana 'make.believe', ki ga uporabljajo Sony in skupina podjetij okoli njega. 'make.believe' predstavlja točko stika med komunikacijo in zabavo ter nakazuje na zabavo in zmožnost uresničevanja sanj. Pozicijski slogan 'make.believe' se uporablja v vsej komunikaciji s potrošniki, s čimer želi podjetje učvrstiti svojo podobo ponudnika zabave in poudariti sodelovanje s skupino Sony.

»Naša nova blagovna znamka in vrednote, kot so inovativnost, energija in odprtost, demonstrirajo našo nadaljnjo zavezanost k spremembi in potekajoči premik k bolj igrivi in odprti kulturi,« je dejal Lennard Hoornik, vodja globalnega trženja pri Sony Ericsson. »Turnir 2009 Sony Ericsson Championships predstavlja izvrstno platformo za prikaz naših novih vrednot blagovne znamke in naše nove filozofije potrošnikom.«

Sony Ericsson je 'make.believe' predstavljal v celotnem letu 2009 in je za to organiziral spektakularne dogodke, kot so bili prometni tenis za turnir Sony Ericsson Open v Miamiju, podzemni tenis na turnirju Madrid Open in ulični tenis na turnirju Rogers Cup v Torontu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki