marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Sony Ericsson predstavil svojo osveženo blagovno znamko


30.10.2009
Objavil: Dare Gliha

Po predstavitvi nove usmerjenosti blagovne znamke v septembru, ki je prva taka osvežitev po treh letih. Sony Ericsson svojo prenovljeno identiteto predstavlja na teniškem turnirju Sony Ericsson Championships, Doha 2009.

Na prestižnem turnirju ob zaključku teniške sezone 2009 Sony Ericsson WTA Tour za dekleta sodeluje osem igralk v posamezni konkurenci in štiri dvojice, ki se bodo pomerile za želeni naziv prvakinje in del rekordnega nagradnega sklada v višini 4,55 milijona dolarjev.

Turnir je v Dohi organiziran že drugo leto zapored, a tokrat prvič vključuje prenovljeno identiteto blagovne znamke Sony Ericsson. Dogodek pooseblja dinamično, razburljivo in barvito novo podobo blagovne znamke in predstavlja popolno platformo za prikaz novega pozicijskega slogana 'make.believe', ki ga uporabljajo Sony in skupina podjetij okoli njega. 'make.believe' predstavlja točko stika med komunikacijo in zabavo ter nakazuje na zabavo in zmožnost uresničevanja sanj. Pozicijski slogan 'make.believe' se uporablja v vsej komunikaciji s potrošniki, s čimer želi podjetje učvrstiti svojo podobo ponudnika zabave in poudariti sodelovanje s skupino Sony.

»Naša nova blagovna znamka in vrednote, kot so inovativnost, energija in odprtost, demonstrirajo našo nadaljnjo zavezanost k spremembi in potekajoči premik k bolj igrivi in odprti kulturi,« je dejal Lennard Hoornik, vodja globalnega trženja pri Sony Ericsson. »Turnir 2009 Sony Ericsson Championships predstavlja izvrstno platformo za prikaz naših novih vrednot blagovne znamke in naše nove filozofije potrošnikom.«

Sony Ericsson je 'make.believe' predstavljal v celotnem letu 2009 in je za to organiziral spektakularne dogodke, kot so bili prometni tenis za turnir Sony Ericsson Open v Miamiju, podzemni tenis na turnirju Madrid Open in ulični tenis na turnirju Rogers Cup v Torontu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki