marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

slikaNova aplikacija Moj Mobi in do 50 % cenejši paketi Mobi
26.08.2025

Telekom Slovenije, vodilni slovenski telekomunikacijski operater, je predstavil novo uporabniško izkušnjo za uporabnike predplačniških storitev Mobi. Nova mobilna aplikacija Moj Mobi prinaša bistveno enostavnejše in preglednejše upravljanje z računom, hkrati pa uporabnike razveseljuje z izjemno akcijsko ponudbo, v kateri so najbolj priljubljeni paketi Mobi znižani do 50 % – za vedno.

članki

Sony Ericsson je začel leto 2007 z zelo dobrim prvim četrtletjem


25.04.2007
Objavil: Thomas Bergant

Dosežki prvega četrtletja:
• 63 odstotna rast po vrednosti in 47 odstotna rast po količini prodaje
• Bruto dohodek je v zadnjih 12 mesecih presegel 139 %, kar znaša 362 milijonov evrov
• Prodaja modela W880 med vodilnimi telefoni Walkman®
• Povečuje se tržni delež v nižjem in srednjem razredu izdelkov

Podjetje Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) je objavilo konsolidirano finančno poročilo za prvo četrtletje, ki se je končalo 31. marca 2007:

Na začetku tega četrtletja Sony Ericsson razkriva svoje finančne podatke. Več informacije je na koncu poročila. Odločitev za objavo podatkov je nastala po posvetu z matično družbo kot rezultat stalne rasti podjetja.

Število prodanih enot v četrtletju je doseglo 21,8 milijona, kar je 63 odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem lani; tempo rasti in povečevanje tržnega deleža se nadaljuje že iz leta 2006. Prodaja v četrtletju je bila 2,925 milijona evrov, kar pomeni letno povečanje 47 odstotkov. Dohodek pred obdavčitvijo je tako znašal 362 milijonov evrov, kar kaže letno povečanje za 139 odstotkov. Neto dohodek v četrtletju je znašal 254 milijonov evrov. Ob nižji prodajni ceni (134 evrov) uspešno širimo ponudbo izdelkov srednjega razreda ter ponujamo konkurenčnejše cene telefonov.

»Sony Ericsson je s 63 odstotkov večjo prodajo telefonov v prvem četrtletju začel letošnje leto bolj uspešno kot lani. Dobra prodaja in solidni finančni rezultati kažejo tempo rasti, ki smo ga zastavili lansko leto,« je povedal Miles Flint, predsednik podjetja Sony Ericsson. »V tem četrtletju smo predstavili več zanimivih novih izdelkov, od katerih jih je nekaj že v prodaji in so jih kupci zelo dobro sprejeli. Podjetje razvija modele izdelkov (hite), ki so privlačni za uporabnike in nato hitro poveča njihovo količino, da zadosti povpraševanju,« je dodal.

Sony Ericssonovi uspehi iz leta 2006 se še nadaljujejo z rastjo v Aziji, Južni Ameriki in Evropi. Podjetje si z dobičkom pridobiva tržni delež na omenjenih tržiščih s prodajo izdelkov nižjega in srednjega razreda, kot so na primer telefoni W300 in W200 Walkman® ter K310 s fotoaparatom. Dobiček se povečuje navkljub večjemu deležu izdelkov nižjega in srednjega razreda, kar potrjuje cilj vodstva podjetja, da želijo nadzirati stroške in ohranjati dobiček ter obenem širiti priljubljenost Sony Ericssonovih izdelkov na čim širšem tržišču.

V tem četrtletju je Sony Ericsson predstavil nekaj privlačnih novih izdelkov, med drugim dva nova telefona Cyber-shot™, pet modelov Walkman®, ki po različnih cenah širijo njegovo glasbeno ponudbo, in prvi model HSDPA, namenjen za prodajo v Severni Ameriki.

Februarja je Sony Ericsson na Japonskem poslal v prodajo SO703i, mobilni telefon z izbirnimi
ohišji Style-Up, v katerih lahko uporabniki izberejo odišavljene lističe, ki se ujemajo z ohišjem, na primer za model NTT DoCoMo, in novi telefon na preklop W51S z osvetljenimi ikonami za au (KDDI). Oba telefona so uporabniki zelo dobro sprejeli.

V tem četrtletju je Sony Ericsson objavil še nekaj strateških obvestil:

Ob zelo hitri rasti na azijskem področju je podjetje prek svojih globalnih proizvodnih partnerjev Flextronics in Foxconn razkrilo načrte za začetek izdelave telefonov v Indiji.

Februarja je Sony Ericsson objavil prevzem švedskega podjetja za programsko opremo UIQ Technology AB in ustanovitev ločenega holdinškega podjetja za upravljanje UIQ Holdings.
manage the business.

Marca je Sony Ericsson s podjetjem Sagem Communication (SAFRAN Group) podpisal licenčno in razvojno pogodbo v zvezi z manj zahtevnimi mobilnimi telefoni GSM, GPRS in EDGE. Na račun tega sodelovanja bo utrdil svoj tržni položaj tudi na področju manj zahtevnih izdelkov.

Sony Ericsson napoveduje, da bo svetovno tržišče telefonov v letu 2007 preseglo 1,1 milijarde izdelkov. V prvem četrtletju leta 2007 je podjetje v primerjavi z enakim obdobjem lani povečalo tržni delež za 2 odstotni točki, kar znaša skupaj 8 %.

Sony Ericsson bo leta 2007 matičnim podjetjem izplačal skupaj 848 milijonov evrov v obliki dividend oziroma dividend in rezervnega sklada.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki