marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

slikaOnePlus Nord ni prestal testa upogljivosti
31.07.2020

Novo predstavljeni OnePlus Nord je cenejša različica modelov OnePlus 8 in 8 Pro, zato so pri podjetju zelo verjetno varčevali pri njegovi izdelavi. Uporablja manj zmogljiv procesor Snapdragon 765G, manjši zaslon in plastičen okvir.

slikaiPhone 12 šele konec oktobra?
29.07.2020

Applova nova generacija mobilnikov iPhone 12 bo na voljo šele konec oktobra oz. na začetku novembra. Vsaj tako v novem poročilu trdijo na japonski strani macotakara.jp.

slikaGoogle Pay dodaja podporo za nove banke
27.07.2020

Google Pay dobiva podporo za vse več finančnih institucij. Iz podjetja so sporočili, da so sedaj dodali podporo za novih 25 bank, od katerih je večina iz Evrope, nekaj novosti pa je tudi v Avstraliji in na Japonskem.

slikaNemci bodo lahko osebno izkaznico prenesli na Samsungov mobilnik
24.07.2020

Iz Nemčije prihaja zanimiva novica o dogovoru s podjetjem Samsung, ki bo državljanom omogočil namestitev osebne izkaznice na Samsungovih pametnih telefonih. To omogoča namensko razvita strojna arhitehtura, ki je plod sodelovanja med nemškim zveznim uradom za varnost informacij, Bundesdruckerei (bdr), Deutsche Telekom Security in Samsungom.

članki

Sony Ericsson podaljšuje partnerstvo z UEFA Champions League


30.08.2010
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je sporočil, da bo izkoristil obstoječe partnerstvo med Sony Corporation in UEFA ter aktiviral globalni marketinški program za dogodke, ki vključujejo UEFA Champions League do leta 2012. Sony Ericsson bo kot del partnerstva med Sony in UEFA Champions League postal uradni mobilni telefon UEFA Champions League.

Ta program bo osredotočen na ljubitelje tega športa in bo nadaljeval predhodne marketinške programe, ki so nogometnim navdušencem po celotnem svetu s pomočjo Sony Ericssona omogočili še širši dostop do igre, ki jo obožujejo.

V središču programa bo najboljša možna izkušnja 'na napravah', ki bo izkoristila zmogljivosti GPS pametnih telefonov Sony Ericsson, s čimer bo izboljšala izkušnje ljubiteljev. Obenem pa podjetje v sodelovanju z UEFA.com razvija tudi novo mobilno aplikacijo. Sony Ericsson se nahaja v enkratnem položaju za izboljšanje izkušnje nogometa za privržence tega športa, saj bodo ljubitelji mobilne telefone imeli s seboj, pa če bodo spremljali tekmo na štadionu ali na javnem mestu s prijatelji.

»Presrečni smo, da danes objavljamo aktivacijo novega globalnega marketinškega programa, ki je osredotočen na UEFA Champions League. Uporaba obstoječih zmogljivosti GPS na naših pametnih telefonih Xperia za izboljšanje izkušnje ljubiteljev je razburljiv del tega programa. Ta nova pobuda bo nadgrajevala naše obstoječe globalne sponzorske kampanje,« je dejal Lennard Hoornik, podpredsednik podjetja in vodja trženja pri Sony Ericssonu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki