marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

Sony Ericsson podaljšuje partnerstvo z UEFA Champions League


30.08.2010
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je sporočil, da bo izkoristil obstoječe partnerstvo med Sony Corporation in UEFA ter aktiviral globalni marketinški program za dogodke, ki vključujejo UEFA Champions League do leta 2012. Sony Ericsson bo kot del partnerstva med Sony in UEFA Champions League postal uradni mobilni telefon UEFA Champions League.

Ta program bo osredotočen na ljubitelje tega športa in bo nadaljeval predhodne marketinške programe, ki so nogometnim navdušencem po celotnem svetu s pomočjo Sony Ericssona omogočili še širši dostop do igre, ki jo obožujejo.

V središču programa bo najboljša možna izkušnja 'na napravah', ki bo izkoristila zmogljivosti GPS pametnih telefonov Sony Ericsson, s čimer bo izboljšala izkušnje ljubiteljev. Obenem pa podjetje v sodelovanju z UEFA.com razvija tudi novo mobilno aplikacijo. Sony Ericsson se nahaja v enkratnem položaju za izboljšanje izkušnje nogometa za privržence tega športa, saj bodo ljubitelji mobilne telefone imeli s seboj, pa če bodo spremljali tekmo na štadionu ali na javnem mestu s prijatelji.

»Presrečni smo, da danes objavljamo aktivacijo novega globalnega marketinškega programa, ki je osredotočen na UEFA Champions League. Uporaba obstoječih zmogljivosti GPS na naših pametnih telefonih Xperia za izboljšanje izkušnje ljubiteljev je razburljiv del tega programa. Ta nova pobuda bo nadgrajevala naše obstoječe globalne sponzorske kampanje,« je dejal Lennard Hoornik, podpredsednik podjetja in vodja trženja pri Sony Ericssonu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki