marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Sony Ericsson predstavlja novo globalno spletno novinarsko središče


02.11.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil prvo izdajo svojega novega globalnega novinarskega središča, ki novinarjem, blogerjem in potrošnikom ponuja dodatne možnosti stika s podjetjem.

S pomočjo izboljšanih funkcij za družbene medije in prenovljenega novinarskega središča, se lahko uporabniki s podjetjem povežejo s svojo priljubljeno platformo.

Nova funkcionalnost globalnega spletnega novinarskega središča vključuje:
• Naročanje na RSS vire, ločene po kategorijah
• Izboljšano integracijo družbenih medijev,
• Izboljšano integracijo video posnetkov in fotografij,
• Povezave na lokalne Sony Ericsson strani, ki vsebujejo informacije o dejavnostih, ki so specifične za posamezne države,
• Sporočila za javnost, ki so na voljo tako v besedilnem kot PDF formatu za enostavnejši prenos podatkov,
• Spletne povezave za enostaven dostop do dodatnih informacij glede ključnih dejavnosti iz celotne strani sonyericsson.com
• Integrirano posredovanje

»Prvotna vizija strani je vključevala izboljšano integracijo vseh naših komunikacijskih dejavnosti preko številnih medijev, ki jih uporabljamo. Uporabnikom želimo omogočiti enostavnejši način za spletno pridobivanje in nadaljnjo uporabo naših uradnih informacij ter jim ponuditi nove načine stika s podjetjem,« je dejal Aldo Liguori, podpredsednik uprave in vodja globalne komunikacije in stikov z javnostmi pri Sony Ericsson. »Izdelali smo interaktivno in prilagodljivo platformo na podlagi najboljših izkušenj, ki uporabnikom omogoča uporabo njihovega priljubljenega načina za stik s podjetjem.«

Cathy Davies, direktorica za blagovno znamko in strategijo pri oddelku za globalno trženje za Sony Ericsson je dodala: »Kot odprta blagovna znamka želimo spodbujati dialog z mediji, potrošniki in zaposlenimi. Naša strateška odločitev za usrediščenje digitalnega sporočanja našo novo spletno globalno novinarsko središče postavlja v idealni položaj za doseganje teh ciljev.«

Novinarji, blogerji in potrošniki lahko svojo povezavo s Sony Ericsson ohranjajo s pomočjo številnih spletnih družbenih medijev, kot so TwitterTM, FacebookTM, PicasaTM in YouTubeTM. Če podjetju Sony Ericsson sledijo preko teh različnih mrež, lahko mediji pridobijo najnovejše informacije o dejavnostih podjetja.

Osvežitev spletne strani igra ključno vlogo pri strategiji podjetja glede nove usmeritve svoje identitete in vrednot blagovne znamke ter pri uresničevanju svoje vizije postati blagovna znamka za komunikacijo in zabavo.

Prenovljeno novinarsko središče se nahaja na spletni strani sonyericsson.com/press in je del celovite globalne osvežitve spletne strani.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki