marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Novi pogoji za Sony Ericssonovo garancijo


Sony Ericsson

31.08.2005
Objavil: Thomas Bergant

Sony Ericsson bo od 1. 9. 2005 dalje nudil 24-mesečno garancijo vsem uporabnikom, ki so kupili sony ericssonove mobilnike v eni od držav Evropskega gospodarskega prostora (ki poleg držav članic EU zajema tudi Norveško, Islandijo in Liechenstein), Švici ali Turčiji ter jih vrnili v popravilo v Republiki Sloveniji.

Svemina ponudba poudarja Sony Ericssonovo predanost polnemu zadovoljstvu njihovih uporabnikov. Vsi ostali garancijski pogoji ostajajo nespremenjeni.

Novi garancijski pogoji so začrtani v nadaljevanju:

  • 24-mesečno garancijsko obdobje zajema vse Sony Ericssonove mobilne telefone, kupljene v eni od držav Evropskega gospodarskega prostora, Švici ali Turčiji, ki so jih uporabniki vrnili v popravilo v Republiki Sloveniji.
  • Za kartice PC in dodatno opremo (npr. baterije, različno opremo za prostoročno telefoniranje, slušalke Bluetooth, polnilnike; kupljene bodisi kot sestavni del kompleta s telefonom ali pa samostojno) ostane v veljavi 12-mesečno garancijsko obdobje.
  • 24-mesečno garancijsko obdobje bo uvedeno s 1. septembrom 2005 za vse telefone, ki bodo kupljeni 1. septembra 2005 ali kasneje.
  • Za uveljavljanje pravice do garancijskega popravila je potrebno predložiti veljaven garancijski list z navedeno ustrezno IMEI številko in potrdilo o nakupu (račun).
  • Garancija ne velja za programsko opremo, podatke in vsebino.
    Ostali garancijski pogoji ostajajo nespremenjeni. Več podrobnosti najdete v splošnih garancijskih pogojih in določilih, ki so navedeni v uporabniških priročnikih ali na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu mobilnemu telefonu.

fotografije
Sony Ericsson
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki