marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Novi pogoji za Sony Ericssonovo garancijo


Sony Ericsson

31.08.2005
Objavil: Thomas Bergant

Sony Ericsson bo od 1. 9. 2005 dalje nudil 24-mesečno garancijo vsem uporabnikom, ki so kupili sony ericssonove mobilnike v eni od držav Evropskega gospodarskega prostora (ki poleg držav članic EU zajema tudi Norveško, Islandijo in Liechenstein), Švici ali Turčiji ter jih vrnili v popravilo v Republiki Sloveniji.

Svemina ponudba poudarja Sony Ericssonovo predanost polnemu zadovoljstvu njihovih uporabnikov. Vsi ostali garancijski pogoji ostajajo nespremenjeni.

Novi garancijski pogoji so začrtani v nadaljevanju:

  • 24-mesečno garancijsko obdobje zajema vse Sony Ericssonove mobilne telefone, kupljene v eni od držav Evropskega gospodarskega prostora, Švici ali Turčiji, ki so jih uporabniki vrnili v popravilo v Republiki Sloveniji.
  • Za kartice PC in dodatno opremo (npr. baterije, različno opremo za prostoročno telefoniranje, slušalke Bluetooth, polnilnike; kupljene bodisi kot sestavni del kompleta s telefonom ali pa samostojno) ostane v veljavi 12-mesečno garancijsko obdobje.
  • 24-mesečno garancijsko obdobje bo uvedeno s 1. septembrom 2005 za vse telefone, ki bodo kupljeni 1. septembra 2005 ali kasneje.
  • Za uveljavljanje pravice do garancijskega popravila je potrebno predložiti veljaven garancijski list z navedeno ustrezno IMEI številko in potrdilo o nakupu (račun).
  • Garancija ne velja za programsko opremo, podatke in vsebino.
    Ostali garancijski pogoji ostajajo nespremenjeni. Več podrobnosti najdete v splošnih garancijskih pogojih in določilih, ki so navedeni v uporabniških priročnikih ali na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu mobilnemu telefonu.

fotografije
Sony Ericsson
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki