marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Sony Ericsson prinaša navdušenje ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva


15.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je objavil kampanjo Extra Man (dodatni igralec) za svetovno nogometno prvenstvo v Južnoafriški republiki leta 2010 (2010 FIFA World Cup South Africa™). Kampanja želi ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva po celotnem svetu omogočiti kar najboljšo nogometno izkušnjo s pomočjo edinstvenega statusa Sony Ericsson kot uradnega sponzorja za mobilne telefone za prvenstvo.

Sony Ericsson bo ob upoštevanju sprememb na področju medijev in novih načinov njihove potrošnje zagotovil, da bodo mobilni telefoni v središču prvega svetovnega prvenstva, ki bo potekalo ob močni prisotnosti družbenega mreženja in izmenjave večpredstavnostnih vsebin. Od sedaj do junija 2010 želi Sony Ericsson vse ljubitelje tako pred kot med prvenstvom nagraditi z razburljivimi dejavnostmi in jim omogočiti ustvarjanje in izmenjavo samostojno ustvarjenih vsebin. To bo podjetje omogočilo tako na prvenstvu preko spletne strani www.sonyericsson.com/extraman kot neposredno preko mobilnih telefonov Sony Ericsson in tako zagotovilo izkušnje, ki jih bodo lahko ljubitelji uživali izključno preko Sony Ericssona.

Zavezanost podjetja Sony Ericsson za izboljšanje izkušnje nogometnih navdušencev na prvenstvu je del usklajene strategije blagovne znamke podjetja, ki želi izgraditi zabavno, igrivo in vključujočo interakcijo s potrošniki.

»Naš cilj je vsem ljubiteljem prvenstva ponuditi bogato in raznoliko izkušnjo, vključno s podelitvami brezplačnih vstopnic za tekme. Naša celotna investicija v trženje bo porabljena za izboljšanje njihove izkušnje, saj to za nas predstavlja absolutno prednostno nalogo. Za doseganje tega in za pomoč navdušencem pri uresničitvi njihovih sanj bomo tesno sodelovali z našimi sodelavci pri Sonyju,« je dejal Stephan Croix, vodja oddelka za globalna trženjska partnerstva pri Sony Ericssonu.

Osrednja točka naše misije bo predstavitev edinstvene nogometne aplikacije leta 2010, ki bo na mobilne telefone prinesla najboljšo nogometno izkušnjo. Ljubiteljem bo omogočila takojšnji dostop do najbolj razburljivih video posnetkov iz kvalifikacijskih in prijateljskih tekem, tekem na prvenstvu in nogometnih vesti. Ljubitelji bodo lahko prav tako svoje nogometne trenutke neposredno izmenjali s svojimi prijatelji preko aplikacije za dostop do strani za družbeno mreženje, ki bo nameščena na telefonih. Dodatne podrobnosti bodo razkrite v prihodnjih mesecih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki