marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Sony Ericsson prinaša navdušenje ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva


15.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je objavil kampanjo Extra Man (dodatni igralec) za svetovno nogometno prvenstvo v Južnoafriški republiki leta 2010 (2010 FIFA World Cup South Africa™). Kampanja želi ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva po celotnem svetu omogočiti kar najboljšo nogometno izkušnjo s pomočjo edinstvenega statusa Sony Ericsson kot uradnega sponzorja za mobilne telefone za prvenstvo.

Sony Ericsson bo ob upoštevanju sprememb na področju medijev in novih načinov njihove potrošnje zagotovil, da bodo mobilni telefoni v središču prvega svetovnega prvenstva, ki bo potekalo ob močni prisotnosti družbenega mreženja in izmenjave večpredstavnostnih vsebin. Od sedaj do junija 2010 želi Sony Ericsson vse ljubitelje tako pred kot med prvenstvom nagraditi z razburljivimi dejavnostmi in jim omogočiti ustvarjanje in izmenjavo samostojno ustvarjenih vsebin. To bo podjetje omogočilo tako na prvenstvu preko spletne strani www.sonyericsson.com/extraman kot neposredno preko mobilnih telefonov Sony Ericsson in tako zagotovilo izkušnje, ki jih bodo lahko ljubitelji uživali izključno preko Sony Ericssona.

Zavezanost podjetja Sony Ericsson za izboljšanje izkušnje nogometnih navdušencev na prvenstvu je del usklajene strategije blagovne znamke podjetja, ki želi izgraditi zabavno, igrivo in vključujočo interakcijo s potrošniki.

»Naš cilj je vsem ljubiteljem prvenstva ponuditi bogato in raznoliko izkušnjo, vključno s podelitvami brezplačnih vstopnic za tekme. Naša celotna investicija v trženje bo porabljena za izboljšanje njihove izkušnje, saj to za nas predstavlja absolutno prednostno nalogo. Za doseganje tega in za pomoč navdušencem pri uresničitvi njihovih sanj bomo tesno sodelovali z našimi sodelavci pri Sonyju,« je dejal Stephan Croix, vodja oddelka za globalna trženjska partnerstva pri Sony Ericssonu.

Osrednja točka naše misije bo predstavitev edinstvene nogometne aplikacije leta 2010, ki bo na mobilne telefone prinesla najboljšo nogometno izkušnjo. Ljubiteljem bo omogočila takojšnji dostop do najbolj razburljivih video posnetkov iz kvalifikacijskih in prijateljskih tekem, tekem na prvenstvu in nogometnih vesti. Ljubitelji bodo lahko prav tako svoje nogometne trenutke neposredno izmenjali s svojimi prijatelji preko aplikacije za dostop do strani za družbeno mreženje, ki bo nameščena na telefonih. Dodatne podrobnosti bodo razkrite v prihodnjih mesecih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki