marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Sony napovedal, da bo do leta 2025 podvojil število iger za mobilne naprave


10.06.2022
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Sony, ki stoji za sistemom PlayStation, je razkrilo načrte za izdajo iger v bližnji prihodnosti. Na letnem dnevu vlagateljev je podjetje izjavilo, da bo do leta 2025 polovica njegovih iger na osebnih računalnikih ali mobilnih napravah, kar bo posledično zmanjšalo delež izdaj za PS.

Trenutno je za mobilne naprave na voljo le 10 % Sonyjevih naslovov, v treh letih pa naj bi se njihov delež podvojil in znašal 20 %.

Jim Ryan iz podjetja Sony Interactive Entertainment je ob tem povedal, da bo razširitev prisotnosti na osebne računalnike in mobilne naprave dala priložnost, da se premaknejo iz stanja, ko so bili prisotni v zelo ozkem segmentu igralne scene, v stanje, ko je Sony "skoraj povsod".

Širitev na mobilne naprave bo potekala prek nove poslovne enote v okviru Sony IE, ki jo bo vodil nekdanji vodja vsebin za Apple Arcade Nicola Sebastiani. To bo del prihodnosti, v kateri se bodo pomembni elementi Sonyjeve skupnosti razširili onkraj konzolno usmerjene izkušnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki