marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Sony napovedal, da bo do leta 2025 podvojil število iger za mobilne naprave


10.06.2022
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Sony, ki stoji za sistemom PlayStation, je razkrilo načrte za izdajo iger v bližnji prihodnosti. Na letnem dnevu vlagateljev je podjetje izjavilo, da bo do leta 2025 polovica njegovih iger na osebnih računalnikih ali mobilnih napravah, kar bo posledično zmanjšalo delež izdaj za PS.

Trenutno je za mobilne naprave na voljo le 10 % Sonyjevih naslovov, v treh letih pa naj bi se njihov delež podvojil in znašal 20 %.

Jim Ryan iz podjetja Sony Interactive Entertainment je ob tem povedal, da bo razširitev prisotnosti na osebne računalnike in mobilne naprave dala priložnost, da se premaknejo iz stanja, ko so bili prisotni v zelo ozkem segmentu igralne scene, v stanje, ko je Sony "skoraj povsod".

Širitev na mobilne naprave bo potekala prek nove poslovne enote v okviru Sony IE, ki jo bo vodil nekdanji vodja vsebin za Apple Arcade Nicola Sebastiani. To bo del prihodnosti, v kateri se bodo pomembni elementi Sonyjeve skupnosti razširili onkraj konzolno usmerjene izkušnje.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki