marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPodjetje Tata Electronics kupilo Pegatronovo tovarno za izdelavo iPhonov v Indiji
12.02.2025

Podjetje Tata Electronics je kupilo 60-odstotni delež v Pegatronovem obratu za proizvodnjo iPhonov v Indiji. Že marca lani je Tata kupila tudi Wistronove dejavnosti v Indiji, zato očitno resno namerava postati velik igralec na področju proizvodnje elektronike v Indiji.

slikaPrvi korak h kvantno varni prihodnosti s Samsung Knox
10.02.2025

Samsung razvija novo obliko napredne mobilne varnosti, ki je bila premierno predstavljena s serijo Galaxy S25. Tehnologija, znana kot postkvantna kriptografija (PQC), uporablja napredne algoritme za zaščito pred morebitnimi tveganji, ki jih kvantno računalništvo predstavlja za tradicionalne metode šifriranja.

slikaRaziskava IDC: Huawei premagal konkurenco na kitajskem trgu zložljivih naprav
07.02.2025

IDC je objavil svoje najnovejše poročilo o kitajskem trgu zložljivih naprav, iz katerega je razvidno, da je v zadnjem četrtletju leta 2024 prevladoval Huawei. Kar 48,6 % od 2,505 milijona dobavljenih enot je izdelalo podjetje iz Shenzhena, medtem ko je bil Honor z 20,6-odstotnim tržnim deležem daleč na drugem mestu.

slikaApple v prvem četrtletju z rekordno visokimi prihodkih kljub slabši prodaji iPhonov
05.02.2025

Praznično četrtletje je za Apple tradicionalno najboljše z vidika prihodkov, trimesečno obdobje do 28. decembra 2024 pa se je izkazalo za zgodovinsko. Četrtletni prihodki podjetja iz Cupertina so dosegli rekordno vrednost 124,3 milijarde dolarjev, kar je 4-odstotno povečanje na letni ravni.

članki

Sodelovanje med HTC in Valve je privedlo do uresničitve sena navidezne resničnosti


04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

HTC je predstavil načrte, s katerimi bo navidezno resničnost popeljal korak bližje množični dostopnosti. S pomočjo strateškega partnerstva z družbo Valve je HTC razvil prvi celovit paket za doživljanje navidezne resničnosti HTC Vive ter obljubil preoblikovanje načina, na katerega potrošniki uporabljajo tehnologijo in doživljajo svet okoli sebe.

Vive tehnologijo sledenja Stream VR tracking in tehnologijo vhodnih naprav družbe Valve združuje s priznanim dizajnom in inženirskim talentom družbe HTC ter tako določa nove smernice za industrijo, ki ji do sedaj ni uspelo prestopiti faze konceptualne zasnove.

Cher Wang, predsednica družbe HTC, je povedala: »Priložnost, da za vedno preoblikuje načine, na katere ljudje vstopajo v interakcije s svetom in med seboj komunicirajo, je za podjetje prava redkost. Ampak ravno to je tisto, kar nameravamo storiti skupaj z družbo Valve.«

»V preteklosti nam je to enkrat že uspelo z našim razvojem tehnologije pametnih telefonov,« je dodal Peter Chou, izvršni direktor HTC, in nadaljeval: »V sodelovanju z družbo Valve bomo s tehnologijo navidezne resničnosti, o kateri so potrošniki doslej le sanjali, to naredili še drugič.«

Visoka kakovost in celostno doživljanje virtualne resničnosti
Vive ponuja bolj realistično izkušnjo kot kateri koli drug paket za doživljanje navidezne resničnosti in uporabnika v trenutku popelje v druge svetove. Družbi HTC in Valve sta predstavili rešitev Full Room Scale 360 Degree Solution s krmilno napravo Tracked Controllers, med uporabo katere lahko uporabnik vstane, se premika po prostoru in odkriva svoj virtualni svet, opazuje stvari z vseh zornih kotov ter tako vstopa v resnično interakcijo s svojim okoljem. Naglavni komplet vključuje visoko kakovost grafike, video s hitrostjo 90 sličic na sekundo in izjemno kakovost predvajanja zvoka ter tako postavlja nova merila kakovosti na tem področju.

HTC je prav tako predstavil nov brezžični komplet krmilnikov HTC VR Controllers, s katerimi se bo uporabnik počutil eno s svojim navideznim okoljem. Nov par krmilnikov je zasnovan za vsestransko uporabo in bo omogočil široko paleto doživetij navidezne resničnosti. Za razliko od navadnih igralnih krmilnikov je komplet HTC VR Controllers preprost za uporabo in pomaga vsakomur čim bolje doživeti izkušnjo navideznega sveta.

Več kot le igranje iger
Beta različice Vive Developer Edition so že spodbudile nastanek bogatih zabavnih vsebin izpod rok nekaterih največjih svetovnih razvijalcev iger, vključno z Vertigo Games, Bossa, Barry – Fireproof, Dovetail Games, Wemo Labs, Google, Steel Wool Games in Owlchemy.

»Sodelovanje z družbo HTC temelji na skupni želji po razvoju najbolj prepričljivega in popolnega doživetja navidezne resničnosti,« je dejal Ken Birdwell iz podjetja Valve. »Opremiti ustvarjalce vsebin z napravo Vive Developer Edition je izjemno pomemben mejnik v naših prizadevanjih za dosego tega cilja,« je še povedal Birdwell.

Čeprav so v samem jedru navidezne resničnosti neverjetne izkušnje igranja iger, je njen potencial brezmejen. Družbi HTC in Valve sta se zavezali k uresničevanju širše vizije navidezne resničnosti in prepoznali priložnosti za preoblikovanje vsakodnevnih izkušenj. Potovanja, sodelovanje v igri, druženje s prijatelji ali celo nakupovanje ne bodo nikoli več enaki. Da bi uresničili vizijo, podjetji pri tem sodelujeta še z vodilnimi ustvarjalci vsebin, vključno z družbami Google, HBO in Lionsgate ter tajvanskim National Palace Museum.

»Vive vsem razvijalcem in ustvarjalcem vsebin daje priložnost, da nam pomagajo pri vpletanju navidezne resničnosti v vsakodnevno uporabo. Celovite rešitve bodo na novo opredelile, kako se zabavamo, komuniciramo, učimo in, ne nazadnje, postajamo bolj produktivni," je pojasnila Cher Wang in dodala: »HTC Vive je resničen, je tukaj in bo dostopen pred začetkom leta 2016.«

Različica za razvijalce HTC Vive bo predstavljena letošnjo pomlad, različica za potrošnike pa do konca leta 2015.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki