marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

članki

SMS sporočila med vožnjo


18.09.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pred kratkim je študija družbe Nuance Communications pokazala, da veliko število voznikov med vožnjo pošilja in sprejema SMS sporočila. Pri omenjeni družbi so še prikazali rezultate ankete, ki se je nanašala na izkušnje in pričakovanja lastnikov osebnih avtomobilov o prostoročnih napeljavah v avtomobilih.

Anketa, ki je zajela okoli 1000 voznikov v Nemčiji, na Japonskem in v ZDA, je potrdila, da se vozniki zelo zanašajo na komunikacijske naprave v njihovih vozilih in so tudi pripravljeni odšteti več denarja, predvsem za čimbolj preprosto uporabo in boljšo varnost v avtomobilih.

Sodeč po anketi 20 % svetovnih voznikov odvrne svoj pogled s ceste, v želji prebrati prispelo SMS-sporočilo, 16 % pa tudi pošilja SMS-sporočila. Anketiranci so pozdravili prednosti glasovno aktiviranega klicanja in pa sistem, ki prebere prihajajoče SMS-sporočilo in omogoča uporabnikom diktiranje novih sporočil. Več kot 60 % anketirancev je menilo, da bo tovrstni sistem izboljšal njihovo varnost na cesti in skoraj 70 % anketirancev je menilo, da je omenjeni sistem preprost za uporabo v avtomobilih.

Anketa je tudi razkrila pisanost kulturnih in regionalnih razlik, ki vplivajo na izkušnje in pričakovanja anketirancev o prostoročnih napravah v avtomobilih. Ameriški vozniki bodo veliko prej sprejeli prihajajoče klice med vožnjo. Evropski vozniki so pokazali veliko zanimanje za prostoročne naprave. Največ zanimanja pa so pokazali nemški državljani, predvsem pri glasovnem upravljanju navigacijskih sistemov, kot tudi možnost poslušanja in diktiranja SMS-sporočil. Vendar pa so ameriški anketiranci, ki uporabljajo MP3 predvajalnike, izrazili največje zanimanje v zabavnih napravah, ki se lahko upravljajo z glasom. Glasovno vodeni MP3 predvajalniki pa so dejansko najvišje rangirane glasovne naprave ameriških voznikov.

Anketa je še pokazala, da več kot 60 % voznikov med vožnjo uporablja mobilnik za izbiro osebe iz imenika. 54 % bo zelo verjetno sprejelo prihajajoče klice, 75 % anketirancev zelo pozdravlja glasovno klicanje oseb iz imenika in menijo, da je zelo uporabna zadeva. Skoraj 65 % vprašanih pa bi bilo rado informirano o tovrstnih storitvah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki