marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

SMS sporočila med vožnjo


18.09.2006
Objavil: Mitja Zupančič

Pred kratkim je študija družbe Nuance Communications pokazala, da veliko število voznikov med vožnjo pošilja in sprejema SMS sporočila. Pri omenjeni družbi so še prikazali rezultate ankete, ki se je nanašala na izkušnje in pričakovanja lastnikov osebnih avtomobilov o prostoročnih napeljavah v avtomobilih.

Anketa, ki je zajela okoli 1000 voznikov v Nemčiji, na Japonskem in v ZDA, je potrdila, da se vozniki zelo zanašajo na komunikacijske naprave v njihovih vozilih in so tudi pripravljeni odšteti več denarja, predvsem za čimbolj preprosto uporabo in boljšo varnost v avtomobilih.

Sodeč po anketi 20 % svetovnih voznikov odvrne svoj pogled s ceste, v želji prebrati prispelo SMS-sporočilo, 16 % pa tudi pošilja SMS-sporočila. Anketiranci so pozdravili prednosti glasovno aktiviranega klicanja in pa sistem, ki prebere prihajajoče SMS-sporočilo in omogoča uporabnikom diktiranje novih sporočil. Več kot 60 % anketirancev je menilo, da bo tovrstni sistem izboljšal njihovo varnost na cesti in skoraj 70 % anketirancev je menilo, da je omenjeni sistem preprost za uporabo v avtomobilih.

Anketa je tudi razkrila pisanost kulturnih in regionalnih razlik, ki vplivajo na izkušnje in pričakovanja anketirancev o prostoročnih napravah v avtomobilih. Ameriški vozniki bodo veliko prej sprejeli prihajajoče klice med vožnjo. Evropski vozniki so pokazali veliko zanimanje za prostoročne naprave. Največ zanimanja pa so pokazali nemški državljani, predvsem pri glasovnem upravljanju navigacijskih sistemov, kot tudi možnost poslušanja in diktiranja SMS-sporočil. Vendar pa so ameriški anketiranci, ki uporabljajo MP3 predvajalnike, izrazili največje zanimanje v zabavnih napravah, ki se lahko upravljajo z glasom. Glasovno vodeni MP3 predvajalniki pa so dejansko najvišje rangirane glasovne naprave ameriških voznikov.

Anketa je še pokazala, da več kot 60 % voznikov med vožnjo uporablja mobilnik za izbiro osebe iz imenika. 54 % bo zelo verjetno sprejelo prihajajoče klice, 75 % anketirancev zelo pozdravlja glasovno klicanje oseb iz imenika in menijo, da je zelo uporabna zadeva. Skoraj 65 % vprašanih pa bi bilo rado informirano o tovrstnih storitvah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki