marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Sporočanje bolezni otroka preko SMS sporočil


05.12.2005
Objavil: Dare Gliha

Starši na Švedskem želijo komunicirati z vrtci in šolami preko elektronskih kanalov, medtem ko mestne uprave verjamejo v bolj tradicionalno pisno obveščanje v obliki pisem. To so rezultati raziskave, ki jo je izvedla TeliaSonera med 6.000 občani ter 250 uradniki.

Več kot 70 odstotkov vprašanih občanov je dejalo, da želijo novice iz vrtca in šole prejeti preko elektronskega sporočila, medtem ko je ta številka pri uradnikih 56 odstotkov. 60 odstotkov uradnikov meni, da ustanove želijo s starši komunicirati preko tradicionalnih kanalov, kot je pismo.

Indra Asander, predstavnica TeliaSonere je dejala, da dandanes starši želijo komunicirati z ustanovami na preprost in učinkovit način, to je preko elektronske pošte in SMS sporočil.

Na vrhu želja je možnost prejetja SMS sporočila, ko otrok ne pride v šolo (56 odstotkov), ter da bi lahko poslali SMS ali elektronsko sporočilo, ko je otrok bolan (50 odstotkov). Enak odstotek (50 odstotkov) vprašanih želi preveriti čakalno listo za vstop v vrtec ali malo šolo preko interneta. Kot dodatek pa bi jih 40 odstotkov želelo prejeti tedensko sporočilo ustanove, katero obiskuje njihov otrok.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki