marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

SMS obveščanje o poplavah


29.07.2008
Objavil: Dare Gliha

Italijanske Benetke so čudež na vodi, zato je njihova zaščita precej pomembna. Zato so se odločili, da bodo preko mobilnikov pričeli z obveščanjem o plimovanju morja in tako obvestili prebivalce, kdaj lahko pričakujejo poplave.

Storitev SMS obveščanja je brezplačno lansirala mestna oblast, vse kar potrebujete za naročilo na obvestila pa je italijanska telefonska številka. SMS obvestila o poplavah bi lahko precej olajšala težave tako prebivalcem, kot tudi obiskovalcem, saj se poplave večinoma pojavljajo jeseni, ko je ogled mesta še posebej priporočljiv zaradi manjše gneče.

Sporočilo se pošlje do 36 ur pred predvidenimi poplavami, aktivna so od tri do šest ur pred nevihto, po končani nevarnosti pa se ravno tako pošlje obvestilo o končani nevarnosti.

Glede na to, da je v Italiji precej več mobilnih naročnin, kot pa prebivalcev, bi tako obveščanje lahko precej olajšalo bivanje ali obisk tega čudovitega mesta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki