marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Slovensko znanje na največjem kongresu mobilne telefonije


06.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Na sejmu GSMA Mobile World Congress v Barceloni je podjetje Comtrade predstavilo dve revolucionarni mobilni rešitvi, s katerima postavlja nove mejnike na področju mobilnih rešitev za ponudnike telekomunikacijskih storitev in turizma.

Inovativna platforma Beezify prinaša novo dimenzijo poslovnih komunikacij med zaposlenimi in strankami ter integracijo napredno obdelanih poslovnih podatkov. Voyego je družina mobilnih rešitev v oblaku, ki naslavlja izzive turističnih ponudnikov in je ukrojena po zahtevah nove generacije gostov. Odziv obiskovalcev je bil izjemen.

Beezify je inovativna rešitev za sodelovanje in komunikacijo, ki povezuje zaposlene, stranke in poslovne podatke. Platforma, namenjena ponunikom telekomunikacijskih storitev, le-tem nudi možnosti ustvarjanja dodatnih virov prihodkov in ustvarjanja konkurenčnih prednosti na področju poslovnih storitev sodelovanja, saj vsem uporabnikom postreže z lažjim dostopom do poslovnih podatkov in informacij, olajša komunikacijo in sodelovanje ter tako dviga produktivnost poslovnih okolij. Rešitev iz oblaka namreč združuje tako glasovno kot podatkovno komunikacijo, podpira vrsto mobilnih platform in omogoča delo skupinam zaposlenih iz različnih lokacij. Zaposleni na različnih oddelkih, zunanji partnerji in/ali stranke se tako lažje povežejo, izmenjajo dokumente, ideje, sodelujejo na projektih, ter so o vsem dogajanju in vsebinah istočasno obveščeni.

Matej Šošterič, direktor poslovanja Comtrada v Sloveniji: »Ponudniki telekomunikacijskih storitev se danes soočajo s številnimi izzivi, saj vedno več uporabnikov uporablja brezplačne napredne storitve, kot so Viber, Skype, Dropbox in druge. Zaradi tega padajo tudi cene tradicionalnih storitev, kar močno ogroža uspešnost telekomunikacijskih operaterjev. Naša rešitev Beezify jim omogoča, da v celoti izkoristijo in uporabijo obstoječo infrastrukturo za razširitev svoje ponudbe s privlačnimi storitvami. Z našo napredno mobilno rešitvijo lahko povečajo zvestobo obstoječih strank, privabijo nove ter povečajo obseg poslovanja.
Beezify v eni storitvi združuje glasovne in podatkovne komunikacije ter vse glavne komunikacijske kanale, kot so sporočila SMS, telefonija VoIP in takojšnje sporočanje. S temi in ostalimi funkcionalnostmi predstavlja velik korak naprej pred konkurenco.«

Z družino modularnih rešitev Voyego podjetje Comtrade naslavlja trende in izzive, s katerimi se srečujejo različna podjetja v turistični panogi. Osrednja zamisel rešitve je poglobitev odnosa med gostom in turističnim ponudnikom. Z uporabo Voyega turistični ponudniki dobijo neposreden dostop do gosta in s tem podroben vpogled v njegove želje in navade ter osnovo za osebno prilagoditev ponudbe in povečevanje zvestobe. Na drugi strani mobilna rešitev gostom ponuja priročno in popolno avtonomno upravljanje turistične izkušnje kjerkoli in kadarkoli, preko lastnega pametnega telefona ali tablice. S pomočjo inovativnih modulov za vključevanje gostov v dejavno uporabo storitev ter modula za upravljanje promocijskih in komunikacijskih akcij Voyego turističnim ponudnikom ponuja popolnoma nov pristop k pridobivanju strank in povečevanju zvestobe. Za povečanje zadovoljstva vsakega gosta skrbi tudi modul za upravljanje ugleda turističnih ponudnikov, saj turističnim delavcev omogoča, da se takoj in v realnem času odzovejo tako na pohvale kot kritike. Eden izmed tehnološko najbolj naprednih sistemov je modul za storitve z uporabo določanja lokacije, ki dejansko ponuja možnost dostave prilagojenih sporočil na gostov mobilni telefon točno ob pravem času in na pravem mestu.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem: »Z Voyegom naslavljamo izzive, s katerimi se srečujejo vsi ponudniki turističnih storitev po celem svetu. Vsekakor je glavni vzvod razvoj mobilne tehnologije in s tem spremenjene nakupne navade ter pričakovanja turistov. Ponudniki turističnih storitev se največ ukvarjajo s tem, kako pridobiti in zadržati gosta ter kako čimbolj približati ponudbo njegovim osebnim željam. Istočasno tekmujejo tudi z naraščajočo ponudbo tako imenovanih spletnih turističnih agencij in vsebinami, ki jih gostje objavljajo družabnih omrežjih. Ravno zaradi tega sta oblikovanje izstopajoče blagovne znamke in upravljanje ugleda postala še toliko bolj pomembna.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki