marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTehnologija umetne inteligence telefona Magic6 Pro spreminja pravila industrije
29.04.2024

Proizvajalci pametnih naprav si ob nadaljnjem napredku v svoji ponudbi prizadevajo ustvariti tehnologijo nove generacije, ki obljublja, da bo na novo opredelila meje inovacij. Ta neizprosen tempo tehnološkega napredka kaže, da bodo nove funkcije, kot so integracija umetne inteligence, strojno učenje in robno računalništvo, tu ostale.

slikaV Googlovem klepetu boste lahko klepetali z uporabniki storitev Slack in Microsoft Teams
26.04.2024

Google svojo aplikacijo za klepet odpira tudi drugim platformam, kot sta Slack in Microsoft Teams. Nova integracija vam omogoča, da sporočate uporabnikom v aplikacijah Slack in Teams, ne da bi vam bilo treba preklapljati med aplikacijami.

slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

članki

Slovenska aplikacija Petrol med najboljšimi štirimi aplikacijami


01.05.2013
Objavil: Dare Gliha

Družba MasterCard je predstavila zmagovalce natečaja MasterCard Mobile Shopping Applications Awards, ki nagrajuje najboljše aplikacije za mobilno nakupovanje v devetih državah Srednje in Vzhodne Evrope, Rusiji in Turčiji. Med več kot 110 prijavljenimi aplikacijami je aplikacija Petrol dosegla odlično 4. mesto in le za nekaj točk zgrešila tretje mesto.

»Veseli smo, da smo prejeli nagrado družbe MasterCard. Ko smo razvijali aplikacijo, smo imeli v mislih dva glavna cilja – spremljati svoje kupce na poti in jim podati ključne informacije o njihovi porabi – predvsem zato, da lahko na enostaven način načrtujejo svojo pot in zmanjšajo svojo porabo. Doseženo četrto mesto kaže na to, da delamo dobro tudi na mednarodni ravni, kar nam veliko pomeni, saj smo z aplikacijo prisotni na kar šestih različnih tržiščih,« pravi Klemen Geršak, ki je pri družbi Petrol zadolžen za spletno upravljanje, komunikacijo in raziskave tržišča.

Petrolova aplikacija omogoča uporabnikom, da aktivno spremljajo porabo goriva in stroške vozila. Z vnosom tehničnih podatkov svojega vozila lahko tako uporabniki primerjajo dobljene rezultate tudi z rezultati drugih vozil (znamkami in modeli) iz Petrolove baze podatkov. Aplikacija vključuje zelo podroben seznam Petrolovih postaj, odpiralnih časov, storitev in pregled cen goriva, povezana pa je tudi s portalom za izmenjavo prevozov prevoz.org (v primeru da želi uporabnik poiskati ali ponuditi svoj prevoz).

»Natečaj MasterCard Mobile Shopping Application Awards podaja dober vpogled v dogajanje na področju mobilnih nakupovalnih aplikacij v naši regiji. Nekatere aplikacije so bile resnično izjemne – in ena izmed njih je zagotovo Petrolova, ki je v skupnem seštevku dosegla odličen rezultat, kar znova kaže na to, da Slovenija razvija visoko konkurenčne nakupovalne aplikacije. Glede na število prijavljenih aplikacij pa se zdi, da to področje še ni popolnoma raziskano. Veselim se že rezultatov prihodnje leto,« je dejal Igor Andrenšek, soustanovitelj in direktor podjetja Sinhro, d. o. o., specializirane družbe za mobilne rešitve in član mednarodne žirije.

Neodvisna, mednarodna žirija priznanih tehnoloških strokovnjakov iz Hrvaške, Češke, Madžarske, Poljske, Slovaške, Slovenije, Romunije, Rusije in Turčije je pregledala in ocenila več kot 110 nakupovalnih aplikacij. Žirija je aplikacije ocenjevala na podlagi treh ključnih kriterijev: oblikovne rešitve, uporabniške izkušnje in funkcionalnosti. Več informacij o žiriji, izboru in zmagovalnih kriterijih na http://mmsaa.mastercard.com/.
Zmagovalec natečaja je Yemeksepeti, priljubljena storitev za naročanje hrane v Turčiji. Ta zanimiva aplikacija omogoča uporabnikom, da izbirajo med širokim naborom restavracij glede na njihovo geografsko lego. Drugo mesto je osvojila poljska aplikacija Nexto Reader, ki uporabnikom omogoča branje e-knjig, časopisov, poslušanja zvočnih knjig in brskanje po virtualnih knjižnih policah. Tretje mesto je osvojil Slevomat, največja storitev za dnevne popuste in skupinsko nakupovanje na Češkem.

Bella Stavchansky, predsednica za hitro razvijajoča evropska tržišča pri družbi MasterCard Europe, je dejala: »Bila je tesna, vznemirljiva tekma in rada bi čestitala zmagovalcem iz Turčije, Poljske in Češke, ki so se izkazali z inovativnimi in navdihujočimi aplikacijami. Nagrada Mobile Shopping Application Awards je odlična priložnost za družbo MasterCard, da lahko nagradi sijajno delo, ki bo poenostavilo nakupovanje prek mobilnega telefona.«

»Regija hitro razvijajočih se evropskih trgov je vodilna na področju inovacij in pri uvajanju novih tehnologij. Predstavitev MasterCard® Mobile v Rusiji, Turčiji, Romuniji in Bolgariji ter na Madžarskem, Češkem in Poljskem odraža našo predanost mobilni tehnologiji kot naslednji generaciji plačilnih sredstev. Ključ do uspeha MasterCard Mobile je vrhunska izkušnja mobilnega nakupovanja, zato sem vesela, da se je natečaj Mastercard Mobile Shopping Application Awards 2013 odvil v regiji, ki ponuja tako napredne in raznolike inovacije za še bolj zanimivo in enostavno nakupovanje,« je dodala Bella Stavchansky.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki