marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Skupina Huawei Consumer objavila finančne rezultate za prvo polovico leta 2015


24.07.2015
Objavil: Dare Gliha

Huawei, vodilni globalni ponudnik storitev informacijske in komunikacijske tehnologije, je včeraj objavil poslovne rezultate podjetja Consumer Business Group (BG) za prvo polovico leta 2015. Podjetje Huawei Consumer Group je v prvi polovici leta 2015 nadaljevalo z izjemno poslovno rastjo, s skupnimi prihodki 9.09 milijard ameriških dolarjev, kar predstavlja impresivno letno rast za 69%.

Prihodek od prodaje enot je predstavljal 32% celotnih prihodkov starševskega podjetja Huawei Technologies. Lansko leto v istem obdobju je ta odstotek znašal 24%.

Prihodki iz sektorja mobilnih telefonov so znašali 7.23 milijarde ameriških dolarjev v prvi polovici leta 2015, z letno rastjo za 87%. K takšnemu uspehu Huawei Consumer BG je najbolj prispevala strategija osredotočenosti na srednje- do visoko-kvalitetne mobilne telefone, kar je vplivalo tako na rast prodaje, kot na povprečno prodajno ceno.

“Ta neverjetna rast je dokaz, da je naša glavna poslovna strategija: ponuditi produkte vrhunske kvalitete, zaslužna za to, da so se celotni pričakovani prihodki za leto 2015 povzpeli iz 16 na 20 milijard ameriških dolarjev”, je povedal Richard Yu, generalni direktor Huawei Consumer BG. “Takšna izjemna in hitra rast v učinkovitosti je rezultat zavezanosti k potrebam potrošnikov in naše strategije: zagotavljati inovativno tehnologijo strojne opreme in najboljšo izkušnjo programske opreme. Z našimi stalnimi in izdatnimi investicijami v raziskovanje in razvoj je Huawei pripravljen, da dolgoročno postane eden izmed ključnih akterjev.

Prodaja Huawei pametnih telefonov boljša od ostalih na trgu
V prvi polovici leta 2015 je Huawei Consumer BG odposlal skupno 48.2 milijonov enot pametnih telefonov, kar predstavlja 39-odstotno letno rast, medtem ko je svetovno povpraševanje za pametne telefone doseglo le 7-odstotno rast v istem obdobju. Prodaja v kategoriji srednje-do-visoke kvalitete je v enem letu zrasla za 70%, kar predstavlja 31% vseh prodanih mobilnih telefonov in 42.9% skupnega prihodka. Prihodek v kategoriji srednje-do-visoke kvalitete je zrasel za 388%, medtem ko je dobiček v tej kategoriji predstavljal 44% vsega dobička.

Hitra rast prihodkov v regijah po svetu
Huawei globalna strategija spodbuja stabilno poslovno rast tako na Kitajskem, kot na svetovnih trgih. Prihodek je v enem letu na kitajskem poskočil za 124%, medtem ko so v nekaterih regijah zaznali več kot 40-odstotno rast prihodkov. Zahodna Evropa, Severovzhodna Evropa, Južni Pacifik, Severna Afrika in Srednji Vzhod so zaznali 45%, 54%, 41%, 164% in 48-odstotno letno rast. Prodaja visoko-kakovostnih pametnih telefonov v Italiji in Španiji je dosegla letno rast 293% in 448%. Po trženjski raziskavi GFK je delež globalnega trga Huawei pametnih telefonov nenehno rasel v prvi četrtini leta 2015. Zaznali so 6.7% rast januarja, 7.1% februarja, 7.8% marca, 8.1% aprila in 8.8% maja.

Iz raziskave GFK je očitno, da je Huawei presegel Samsung in Apple in dosegel največji tržni delež na Kitajskem trgu; zaznali so tržni delež 12.9%, 13.6%, 14.1% in 15.2% v marcu, aprilu, maju in juniju. V Italiji in Španiji je imel 24% in 20% delež trga.

Prodaja vodilnih naprav Huawei se bliža točki petih milijonov
V prvi polovici leta 2015 je svetovna prodaja vodilnega Huawei pametnega telefona Mate7 znašala občudovanja vrednih 5 milijonov enot v več kot 100 državah, med drugim na Kitajskem, v Zahodni Evropi, na Srednjem Vzhodu, v Jugovzhodni Aziji in na Južnem Pacifiku. Huawei P7 je dosegel skupno 7 milijonov prodanih enot in je bil na voljo v več kot 100 različnih državah in regijah. Več kot 1 milijon enot Huawei P8 je bilo prodanih v prvih dveh mesecih od lansiranja, z dostopnostjo na več kot 52 tržiščih, kot na primer na Kitajskem, v Franciji, Španiji in Italiji.

Cilj postati najbolj spoštovana blagovna znamka med svetovnimi potrošniki
V maju 2015 je BrandZ prvič imenoval Huawei za eno izmed najboljših 100 svetovnih blagovnih znamk. Pristali so na šestnajstem mestu v kategoriji tehnologije in znanosti, z vrednostjo blagovne znamke: 15.335 milijard USD. Naziv sledi uspehu iz leta 2014, ko je Interbrand postavil Huawei (kot prvo blagovno znamko celinske Kitajske) na svoj seznam 100 najboljših svetovnih blagovnih znamk.

Od junija naprej, Huawei globalna skupnost na socialnih omrežjih obsega več kot 6.8 milijonov oboževalcev. To predstavlja 40-odstotno letno rast, samo obseg spletnih pogovorov je narasel za 60%. Na primer, število omemb Huawei mobilnih telefonov na svetovnem spletu v Španiji in Italiji je v enem letu naraslo za 118% in 132%.

Cilj postati dolgoročni konkurent in izkoristiti priložnosti, ki so se pojavile z »internetom stvari«
V drugi polovici leta bo Huawei Consumer BG še naprej predan s svojimi izkušnjami in znanjem vplivati na področje telekomunikacijske strojne in programske opreme, da bi izkoristil priložnosti dobe, v kateri je vse povezano (“all things connected”). Torej, Huawei se je s svojo strategijo osredotočil na nosljivo tehnologijo in letošnje leto na svetovnem kongresu mobilnih naprav v Barceloni predstavil Huawei Watch W1, TalkBand N1 in B2.

Huawei ima po svetu 16 centrov za raziskovanje in razvoj, med drugim Estetski raziskovalni center v Parizu, Matematični center v Rusiji, Raziskovalni center za nadzor nad dizajnom in kvaliteto na Japonskem ter Raziskovalni center za programsko opremo v Indiji. Od 30. junija letos je Huawei prijavil za registracijo skupno 76,687 patentov, med katerimi jih je 18,000 vezanih na mobilne naprave. Skupno je bilo potrjenih 41,903 patentov, na svetovnem nivoju.

Za razvoj pametnih avtomobilov je Huawei v prvi polovici leta 2015 sklenil številna strateška partnerstva s pomembnimi avtomobilskimi blagovnimi znamkami, med drugim Volkswagen, Mercedes-Benz in Audi. MB in Audi določata tudi svojim zunanjim dobaviteljem rabo Huawei 4G komunikacijskih modulov v bodoči avtomobilski mrežni opremi. Z integracijo zmogljivosti podjetja na področju 4G in 5G omrežij, znanosti masovnih podatkov in tehnologije »oblaka«, si Huawei želi postati vodilni akter v industriji pametnih avtomobilov in spodbujati interakcijo med avtomobili, pametnimi telefoni in nosljivo tehnologijo, z namenom ustvarjati brezhibno komunikacijo ter udobno in varno izkušnjo vožnje za uporabnike.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki