marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Norvežani porabijo več denarja za nakup novega mobilnika kot Švedi in Danci


03.05.2008
Objavil: Sašo Mlakar

Norvežani v povprečju kupujejo dražje in naprednejše mobilne telefone ter jih menjajo vsako leto, sodeč po raziskavi družbe Synovate, katero je za raziskavo najel Telenor.

Raziskava je temeljila na uporabi mobilnih telefonov v Norveški, Danski in Švedski in pokazala, da Norvežani porabijo največ denarja za nove telefone, v povprečju 375 ameriških dolarjev, medtem ko Švedi porabijo 354 ameriških dolarjev in Danci zgolj 250 ameriških dolarjev v povprečju, ko kupujejo nov mobilni telefon.

Raziskava je pokazala tudi, da Norvežani kupujejo naprednejše mobilne telefone, saj kar 53 odstotkov mobilnih telefonov, ki jih kupijo, spada v višji razred le-teh. Pri Dancih in Švedih je odstotek kupljenih mobilnikov višjega razreda 34 in 11 odstoten.

»Norvežani imajo radi vse vrste novih tehnologij in opreme in mobilni telefoni so odličen primer tega. Napredni mobilni telefoni, ki so dandanes na voljo ponujajo zanimive storitve, kot je glasba, internet, e-pošta, TV in elektronske knjige na mobilnih telefonih. Telenor neprestano dela na poenostavitvi uporabe teh storitev,« je dejal Svein Henning Kirkeng, direktor uporabniških trgov pri Telenoru na Norveškem.

Medtem ko je raziskava pokazala, da je kamera v mobilnih telefonih pomembna na vseh treh trgih, to še posebej velja za Norveško. Na Danskem je posebej pomembno, da je telefon enostaven za uporabo, medtem ko Švedi želijo predvsem podporo poslušanju glasbe.

Norvežani in Danci svoje mobilne telefone menjajo v povprečju na 22 mesecev, Švedi pa na 31 mesecev, v povprečju. Glavni razlog za menjavo mobilnega telefona pri skandinavcih je to, da je njihov mobilnik pokvarjen ali pa so ga izgubili.

Kljub temu, da Norvežani menjajo svoje mobilnike bolj pogosto kot njihovi sosedi, je raziskava pokazala, da imajo navadno za to boljše razloge. Približno dve tretjini Norvežanov in Dancev se odloči za znamko in model telefona, preden gredo v nakup, za razliko od ene tretjine Švedov. Švedi pa lažje sprejmejo nove oblike mobilnih telefonov, medtem ko so pri tem najbolj zadržani Norvežani, ki se najraje odločajo za tablične mobilnike.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki