marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Si.mobil v novi podobi


06.06.2008
Objavil: Thomas Bergant

Družba Si.mobil je danes na novinarski konferenci predstavila prenovljeno blagovno znamko. Odslej se bo na trgu predstavljala pod samostojno blagovno znamko Si.mobil, ki je usmerjena k uporabniku, izraža profesionalnost in vrednost za denar. Družba Si.mobil ohranja partnerstvo z Vodafonom in bo na slovenskem trgu še naprej nudila uveljavljene globalne izdelke in storitve.

Družba Si.mobil bo odslej na trgu nastopala samostojno z blagovno znamko Si.mobil. Trgu se je prvič predstavila leta 1999 in se je od sklenitve partnerskega sodelovanja z Vodafonom leta 2003 na slovenskem trgu predstavljala z blagovno znamko Si.mobil - Vodafone.

"V zadnjih letih smo naredili velik napredek, ustvarili smo rast in utrdili močno tržno pozicijo z več kot pol milijona uporabnikov. Blagovna znamka Si.mobil je odlično prepoznavna, sprejeta in uživa ugled med uporabniki, kar potrjujejo tudi raziskave. Sedaj je čas, da na trgu zopet nastopimo v samostojni podobi," je ob predstavitvi prenovljene blagovne znamke dejal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila.

Družba Si.mobil ohranja svoj globalni značaj. Si.mobil ima jasnega 100-odstotnega lastnika, to je mobilkom austria, ki družbo ves ta čas podpira v njenem razvoju. Nadaljuje se partnerstvo z vodilnim svetovnim operaterjem Vodafonom. Si.mobil bo slovenskim uporabnikom še naprej nudil uveljavljene globalne izdelke in storitve ter številne prednosti mednarodnega gostovanja.

"Prenova blagovne znamke Si.mobil je velik korak naprej, ki jasno kaže odličen položaj Si.mobila na slovenskem trgu, zaradi katerega so najhitreje rastoče podjetje v skupini mobilkom austria. Zelo ponosni smo, da so Si.mobilovi rezultati tudi javno potrjeni s prejemom naziva najuspešnejšega podjetja v Sloveniji," je izjavil Hannes Ametsreiter, član uprave Telekom Austria za marketing in član uprave mobilkom austria za marketing.

Milan Zaletel, član uprave Si.mobila je dejal: "Prenova blagovne znamke mora slediti poslovni strategiji podjetja. Dodano vrednost ji bomo zagotavljali s kakovostnim omrežjem, sodobno tehnično infrastrukturo in zaposlenimi strokovnjaki."

"Prenovljena blagovna znamka Si.mobil izraža to, kar smo in kar nudimo našim uporabnikom," je povedal Peter Curk, direktor marketinga Si.mobila. "Naša glavna naloga je, da razumemo želje uporabnikov, da jim nudimo prave, kakovostne rešitve po optimalnih cenah in profesionalen odnos."

Osvežena blagovna znamka izžareva optimizem in navdihuje z energijo. S sloganom "Povej nekaj lepega" družba Si.mobil želi pozitivno vplivati na družbeno okolje.

O Si.mobilu

Si.mobil je kot prvi zasebni mobilni operater v Sloveniji uporabnikom svoje storitve predstavil marca 1999. Konec marca 2008 je imela družba 513.100 uporabnikov, kar predstavlja 27,1-odstotni tržni delež. Blagovna znamka Si.mobil je med slovenskimi uporabniki zelo dobro sprejeta, saj jo je v raziskavi blagovnih znamk ponudnikov telekomunikacijskih storitev spontano priklicalo 88,8% sodelujočih. Kljub uporabi blagovne znamke Si.mobil - Vodafone je bila družba najbolje prepoznana pod blagovno znamko Si.mobil; spontano je Si.mobil priklicalo 78,5% vseh sodelujočih, 9,3% pa jih je priklicalo Si.mobil - Vodafone.

Si.mobilovi uporabniki so pri svojem operaterju prepoznali tudi tri vrednote prenovljene blagovne znamke; to so "uporabnik je kralj", "profesionalnost" in "vrednost za denar". Kar 94,5 % Si.mobilovih uporabnikov se je v raziskavi strinjalo s trditvijo, da Si.mobil izpolnjuje njihova pričakovanja. Med Si.mobilovimi uporabniki jih 78,4 % meni, da Si.mobil nudi največ za ceno. 89% Si.mobilovih uporabnikov pa jih meni, da je Si.mobil profesionalen ponudnik komunikacijskih storitev.

Raziskavo je za družbo Si.mobil izvedlo podjetje za raziskovanje in načrtovanje Aragon februarja 2008. V raziskovalni vzorec so bili vključeni 1603 uporabniki šestih ponudnikov mobilnih storitev: Si.mobil, Mobitel, Debitel, Izi mobil, Mmobil in Tušmobil.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki