marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Že več kot deset let največ novih uporabnikov izbere Si.mobil


07.02.2013
Objavil: Thomas Bergant

Telekomunikacijski trg se spreminja s svetlobno hitrostjo in po letošnjem letu trg ne bo nikoli več takšen, kot je danes. V zadnjem času so se izrazito hitre rasti v telekomunikacijski panogi upočasnile. Podatki kažejo, da so uspešni ostali tisti, ki so znali pravočasno razumeti uporabnike in njihove potrebe. Zato ni naključje, da že več kot deset let največ novih uporabnikov izbere prav Si.mobil.

Družba Si.mobil je v decembru lani dosegla 30-odstotni tržni delež. Ob tem je analiza, ki so jo pripravili v Si.mobilovem Sektorju poslovnega poročanja, pokazala, da je v skladu s podatki o novosklenjenih naročniških razmerjih Si.mobil zadnje desetletje zmagovalec med vsemi slovenskimi mobilnimi operaterji.

Po podatkih Poročila o razvoju trga elektronskih komunikacij za tretje četrtletje 2012, ki ga je izdala Agencija za pošto in elektronske komunikacije, je stopnja penetracije aktivnih uporabnikov mobilne telefonije v Sloveniji dosegla že skoraj 107 odstotkov. To slovenski telekomunikacijski trg umešča med bolj razvite v Evropi in kaže na to, da veliko uporabnikov danes že uporablja več kot en mobilni telefon, zelo hitro pa narašča tudi uporaba tabličnih računalnikov.

Slovenski telekomunikacijski trg je po več kot desetletju razmeroma enakomernega razvoja pred pomembnimi spremembami. Na eni strani jih narekujejo spremenjene uporabniške navade in hiter razvoj mobilnih naprav, na drugi strani pa se trg nahaja pred novim pomembnim naložbenim ciklom.

Ob zaostrenih makroekonomskih razmerah in upočasnjeni rasti na trgu, ki je pogojena predvsem z upadanjem cen, je mogoče v prihodnjem obdobju pričakovati konsolidacijo slovenskega telekomunikacijskega trga na ravni infrastrukturne konkurence. Če bodo telekomunikacijski operaterji želeli v prihodnosti še naprej zagotavljati storitve na ustrezni ravni in vlagati v razvoj novih tehnologij, kot je LTE, potem majhen slovenski trg z upadajočo kupno močjo verjetno ne bo več omogočal gradnje in vzdrževanja štirih različnih mobilnih infrastruktur.

Tudi v prihodnje ostaja ključni fokus Si.mobila enak – poznati in sooblikovati globalne trende v telekomunikacijah, razumeti uporabnike in njihove potrebe ter jim pravočasno ponuditi rešitve, ki jim bodo prihranile čas in denar, predvsem pa jim bodo z najsodobnejšo tehnologijo in najboljšimi produkti omogočile odlično uporabniško izkušnjo.


Ali ste vedeli, da…
· … 34 odstotkov svetovnega prebivalstva uporablja splet, 64 odstotkov pa ima mobilni telefon;
· … danes 30 odstotkov prebivalcev EU uporablja mobilni internet, do leta 2016 pa bo takšnih že skoraj 50 odstotkov;
· … ima 84 odstotkov ljudi svojo mobilno napravo ves čas največ 3 metre od sebe;
· … povprečno uporabniki pogledajo na svoj mobilni telefon 150-krat na dan ali enkrat vsakih 6,5 minut na budno uro;
· … 73 odstotkov ljudi zagrabi panika, če izgubijo svoj telefon;
· … 59 odstotkov ljudi uporablja pametni telefon med čakanjem (pri zdravniku, v vrsti, trgovini, na avtobusni postaji…);
· … 48 odstotkov svoj pametni telefon uporablja med jedjo, 44 odstotkov pa med nakupovanjem;
· … 81 odstotkov uporabnikov mobilnega interneta ga uporablja za pregledovanje elektronske pošte, 79 odstotkov za brskanje po spletu, 58 odstotkov pa za družabna omrežja;
· … 45 odstotkov mobilnih uporabnikov po preteku vezave kupi nov telefon, 51 odstotkov pa uporablja starega, dokler ta še deluje;
· … 58 odstotkov najstnikov v starosti 13–17 let že ima pametni telefon;
· … uporabniki pametnih telefonov za prenos podatkov v 49 odstotkih primerov uporabljajo omrežja WiFi, omrežje operaterja pa v 53 odstotkih;
· … je uporabnikom pri nakupu mobilnega telefona najpomembnejša lastnost dobra baterija, cena aparata je na drugem mestu.

Vir: Forrester research ter interne raziskave Si.mobil in Aragon

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki