marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

Storitev SMS zgrešeni klici odslej tudi pri Si.mobilu


28.03.2006
Objavil: Thomas Bergant

Storitev SMS Zgrešeni klic beleži klice na uporabnikovo telefonsko številko v času njegove nedosegljivosti in ga o tem obvesti po SMS sporočilu. Nova brezplačna storitev bo samodejno vklopljena vsem uporabnikom Si.mobil – Vodafone.

Si.mobil – Vodafone predstavlja novo brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic. V času uporabnikove nedosegljivosti (ko je mobilni telefon izklopljen ali se nahaja na območju, ki ni pokrito s signalom) storitev beleži klice na nedosegljivo telefonsko številko. Ko je uporabnik ponovno dosegljiv, prejme SMS sporočilo, ki vsebuje informacijo o zgrešenih klicih: število zgrešenih klicev, telefonska številka klicatelja ter datum in ura klica. Če je zgrešenih klicev več kot pet, se vsi zabeležijo v enem SMS sporočilu. Kot pošiljatelj sporočila bo zapisana oseba, ki je uporabnika klicala v času njegove nedosegljivosti, če ima uporabnik shranjeno njegovo telefonsko številko v imeniku telefona ali na kartici SIM.
Storitev bo zgrešeni klic zabeležila tudi, če bo imel uporabnik na svoji telefonski številki aktivirano preusmeritev oz. vklopljeno storitev Odzivnik, ki velja za primer nedosegljivosti, vendar le v primeru, če mu klicatelj ne bo pustil glasovnega sporočila.

Brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic bo Si.mobil – Vodafone samodejno vklopil vsem svojim uporabnikom (naročnikom in Halo uporabnikom). Uporabniki se bodo lahko od storitve brezplačno odjavili ali nanjo prijavili s klicem na številko 333.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki