marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

slikaUstvarite telefon po svoji meri: z aplikacijo Good Lock in robnimi ploščami
21.11.2025

Če je telefon vaš vsakodnevni spremljevalec, naj odraža vaš slog. Z aplikacijo Good Lock lahko prilagodite skoraj vse, od zaklenjenega zaslona do videza pregledovalnika odprtih aplikacij in načina, kako se odpira plošča z obvestili.

slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

članki

Storitev SMS zgrešeni klici odslej tudi pri Si.mobilu


28.03.2006
Objavil: Thomas Bergant

Storitev SMS Zgrešeni klic beleži klice na uporabnikovo telefonsko številko v času njegove nedosegljivosti in ga o tem obvesti po SMS sporočilu. Nova brezplačna storitev bo samodejno vklopljena vsem uporabnikom Si.mobil – Vodafone.

Si.mobil – Vodafone predstavlja novo brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic. V času uporabnikove nedosegljivosti (ko je mobilni telefon izklopljen ali se nahaja na območju, ki ni pokrito s signalom) storitev beleži klice na nedosegljivo telefonsko številko. Ko je uporabnik ponovno dosegljiv, prejme SMS sporočilo, ki vsebuje informacijo o zgrešenih klicih: število zgrešenih klicev, telefonska številka klicatelja ter datum in ura klica. Če je zgrešenih klicev več kot pet, se vsi zabeležijo v enem SMS sporočilu. Kot pošiljatelj sporočila bo zapisana oseba, ki je uporabnika klicala v času njegove nedosegljivosti, če ima uporabnik shranjeno njegovo telefonsko številko v imeniku telefona ali na kartici SIM.
Storitev bo zgrešeni klic zabeležila tudi, če bo imel uporabnik na svoji telefonski številki aktivirano preusmeritev oz. vklopljeno storitev Odzivnik, ki velja za primer nedosegljivosti, vendar le v primeru, če mu klicatelj ne bo pustil glasovnega sporočila.

Brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic bo Si.mobil – Vodafone samodejno vklopil vsem svojim uporabnikom (naročnikom in Halo uporabnikom). Uporabniki se bodo lahko od storitve brezplačno odjavili ali nanjo prijavili s klicem na številko 333.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki