marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

članki

Storitev SMS zgrešeni klici odslej tudi pri Si.mobilu


28.03.2006
Objavil: Thomas Bergant

Storitev SMS Zgrešeni klic beleži klice na uporabnikovo telefonsko številko v času njegove nedosegljivosti in ga o tem obvesti po SMS sporočilu. Nova brezplačna storitev bo samodejno vklopljena vsem uporabnikom Si.mobil – Vodafone.

Si.mobil – Vodafone predstavlja novo brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic. V času uporabnikove nedosegljivosti (ko je mobilni telefon izklopljen ali se nahaja na območju, ki ni pokrito s signalom) storitev beleži klice na nedosegljivo telefonsko številko. Ko je uporabnik ponovno dosegljiv, prejme SMS sporočilo, ki vsebuje informacijo o zgrešenih klicih: število zgrešenih klicev, telefonska številka klicatelja ter datum in ura klica. Če je zgrešenih klicev več kot pet, se vsi zabeležijo v enem SMS sporočilu. Kot pošiljatelj sporočila bo zapisana oseba, ki je uporabnika klicala v času njegove nedosegljivosti, če ima uporabnik shranjeno njegovo telefonsko številko v imeniku telefona ali na kartici SIM.
Storitev bo zgrešeni klic zabeležila tudi, če bo imel uporabnik na svoji telefonski številki aktivirano preusmeritev oz. vklopljeno storitev Odzivnik, ki velja za primer nedosegljivosti, vendar le v primeru, če mu klicatelj ne bo pustil glasovnega sporočila.

Brezplačno storitev SMS Zgrešeni klic bo Si.mobil – Vodafone samodejno vklopil vsem svojim uporabnikom (naročnikom in Halo uporabnikom). Uporabniki se bodo lahko od storitve brezplačno odjavili ali nanjo prijavili s klicem na številko 333.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki