marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

članki

Simobil pričel uporabljati znamko A1


12.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil je danes začel uporabljati blagovno znamko A1 namesto svoje prejšnje. V kratkem se bo Si.mobil, d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d.. A1 bo v Sloveniji ustvarjal edinstvena doživetja v digitalnem svetu.

Svojim uporabnikom bo ponujal storitve, ki obogatijo izkušnje življenja, dela in zabave v digitalni dobi ter zagotavljal celovito uporabniško izkušnjo. Nova, revolucionarna konvergentna ponudba, ki bo na preprost način povezala storitve televizije, interneta, mobilne in fiksne telefonije, bo predstavljena v prihodnjih dneh. Že sedaj pa lahko vsi obstoječi uporabniki A1 uživajo v širokem naboru ugodnosti, od polnih hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE naprej.

A1 bo povezoval ljudi, prostore in stvari, da bo slovenskim uporabnikom približal digitalno življenje. Podjetje bo ponujalo rešitve s celovitim naborom storitev, ki bodo dale povezanosti v dobi digitalizacije povsem nov pomen. S tem bo življenja svojih uporabnikov naredil bolj preprosta, učinkovita in zabavna.

»Danes začenjamo nekaj izjemnega. Z blagovno znamko A1 bomo na trgu pridobili nove prednosti, ki bodo dale pospešek rasti ne zgolj na mobilnem in fiksnem trgu, temveč tudi na trgu naprednih digitalnih rešitev. Hkrati bomo še naprej delovali kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture. Bomo zanesljiv, pozoren in življenja poln sopotnik naših uporabnikov, ki jim bomo omogočali, da si sami oblikujejo izkušnjo, ki jo želijo živeti,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave.

V čast rojstvu blagovne znamke A1 v Sloveniji je podjetje pripravilo vrsto ugodnosti za svoje uporabnike: nadgrajeno in hitrejšo internetno povezavo za fiksne pakete, polne hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE (150/50 Mbit/s), brezplačno testno uporabo aplikacije A1 NOW in članstvo v A1 Klubu, če naštejemo le nekatere.

A1 se osredotoča na neprekinjeno zagotavljanje ključne infrastrukture, ki predstavlja osnovo za prost pretok informacij in za odzivanje na rastoče potrebe po podatkih, računalništvu v oblaku in rešitvah s področja interneta stvari. Zagotavljal bo smiselne rešitve, ki bodo zadovoljevale trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov, in nudil edinstveno povezanost v digitalni svet. Tako namerava A1 ohraniti položaj tehnološkega pionirja in še naprej zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo. Poleg tega bo podjetje nadaljevalo z aktivnim vračanjem družbi z ekološkimi in družbenimi pobudami, kot so Lahkonočnice – primer spodbujanja ustvarjanja medgeneracijskih vezi med starejšimi in mladimi v Sloveniji skozi pravljice slovenskih avtorjev.

Kmalu po spremembi blagovne znamke se bo Si.mobil d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d., pri čemer pa bodo vsi drugi podatki o podjetju ostali nespremenjeni. Kljub spremembi imena podjetja se ne bo spremenilo nič v povezavi s pogodbami z uporabniki in s poslovnimi partnerji.

A1 je v Avstriji poznana kot kakovostna blagovna znamka na področju celovitih komunikacijskih rešitev. Prepoznana je kot posebej odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in odlične uporabniške izkušnje, kakor tudi vzdržljive in na prihodnost pripravljene komunikacijske infrastrukture.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki