marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Simobil pričel uporabljati znamko A1


12.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil je danes začel uporabljati blagovno znamko A1 namesto svoje prejšnje. V kratkem se bo Si.mobil, d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d.. A1 bo v Sloveniji ustvarjal edinstvena doživetja v digitalnem svetu.

Svojim uporabnikom bo ponujal storitve, ki obogatijo izkušnje življenja, dela in zabave v digitalni dobi ter zagotavljal celovito uporabniško izkušnjo. Nova, revolucionarna konvergentna ponudba, ki bo na preprost način povezala storitve televizije, interneta, mobilne in fiksne telefonije, bo predstavljena v prihodnjih dneh. Že sedaj pa lahko vsi obstoječi uporabniki A1 uživajo v širokem naboru ugodnosti, od polnih hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE naprej.

A1 bo povezoval ljudi, prostore in stvari, da bo slovenskim uporabnikom približal digitalno življenje. Podjetje bo ponujalo rešitve s celovitim naborom storitev, ki bodo dale povezanosti v dobi digitalizacije povsem nov pomen. S tem bo življenja svojih uporabnikov naredil bolj preprosta, učinkovita in zabavna.

»Danes začenjamo nekaj izjemnega. Z blagovno znamko A1 bomo na trgu pridobili nove prednosti, ki bodo dale pospešek rasti ne zgolj na mobilnem in fiksnem trgu, temveč tudi na trgu naprednih digitalnih rešitev. Hkrati bomo še naprej delovali kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture. Bomo zanesljiv, pozoren in življenja poln sopotnik naših uporabnikov, ki jim bomo omogočali, da si sami oblikujejo izkušnjo, ki jo želijo živeti,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave.

V čast rojstvu blagovne znamke A1 v Sloveniji je podjetje pripravilo vrsto ugodnosti za svoje uporabnike: nadgrajeno in hitrejšo internetno povezavo za fiksne pakete, polne hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE (150/50 Mbit/s), brezplačno testno uporabo aplikacije A1 NOW in članstvo v A1 Klubu, če naštejemo le nekatere.

A1 se osredotoča na neprekinjeno zagotavljanje ključne infrastrukture, ki predstavlja osnovo za prost pretok informacij in za odzivanje na rastoče potrebe po podatkih, računalništvu v oblaku in rešitvah s področja interneta stvari. Zagotavljal bo smiselne rešitve, ki bodo zadovoljevale trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov, in nudil edinstveno povezanost v digitalni svet. Tako namerava A1 ohraniti položaj tehnološkega pionirja in še naprej zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo. Poleg tega bo podjetje nadaljevalo z aktivnim vračanjem družbi z ekološkimi in družbenimi pobudami, kot so Lahkonočnice – primer spodbujanja ustvarjanja medgeneracijskih vezi med starejšimi in mladimi v Sloveniji skozi pravljice slovenskih avtorjev.

Kmalu po spremembi blagovne znamke se bo Si.mobil d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d., pri čemer pa bodo vsi drugi podatki o podjetju ostali nespremenjeni. Kljub spremembi imena podjetja se ne bo spremenilo nič v povezavi s pogodbami z uporabniki in s poslovnimi partnerji.

A1 je v Avstriji poznana kot kakovostna blagovna znamka na področju celovitih komunikacijskih rešitev. Prepoznana je kot posebej odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in odlične uporabniške izkušnje, kakor tudi vzdržljive in na prihodnost pripravljene komunikacijske infrastrukture.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki