marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE


23.01.2009
Objavil: Thomas Bergant

Včeraj je v Festivalni dvorani v Ljubljani potekala svečana podelitev nagrad za učinkovitost v komuniciranju EFFIE 2008. Med kar 27 prijavami se je v drugi krog uvrstilo 13 tržno komunikacijskih akcij, zlate, bronaste in srebrne nagrade pa si je prislužilo najboljših 8 akcij.

Med njimi je Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE za komunikacijsko akcijo Vsi smo malo ORTO!.

Si.mobil je za učinkovitost komunikacijske akcije Vsi smo malo ORTO! prejel zlato nagrado EFFIE, ki jih podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, med finaliste pa sta se uvrstili obe prijavljeni akciji Si.mobila, in sicer poleg "Vsi smo malo ORTO!" tudi "Mobilni internet". Inovativen in kreativen pristop ter učinkovita raba komunikacijskih orodij in doseganje zastavljenih ciljev so pripeljali k temu, da je bila uspešnost akcije prepoznana tudi v strokovnih krogih.

Peter Curk, direktor marketinga v družbi Si.mobil, je ob prejetju zlate nagrade EFFIE povedal: "Verjamem, da si vsak uporabnik zasluži več kot le generično storitev ali ponudbo. Tak pristop nas je pred 4 leti nazaj napeljal na prav posebno komunikacijo z mladimi v jeziku in stilu, lastnem prav njim. In prav pri mladih se izkaže, da sta kreativnost in interaktivnost ključ za doseganje rezultatov. Današnja nagrada je prijetna potrditev, da sta trženje in tržno komuniciranje v Si.mobilu na visoki strokovni ravni."

Si.mobil bo tudi v prihodnje sledil svojim vrednotam in se trudil svoje uporabnike razumeti, saj jim bo le tako lahko ponudil rešitve, ki jih zares potrebujejo. Uporabnikom bo ponujal kakovostne storitve po optimalnih cenah in jim s skrbnostjo ter predanostjo nudil odlično uporabniško izkušnjo.

Vsi smo malo ORTO!

V letu 2007 se je Si.mobil odločil za spremembo trženjske in komunikacijske strategije svoje ponudbe za mlade Orto Smart. Jasno se je zavedal, da mladi zahtevajo poseben nagovor in da želijo biti v soustvarjanje aktivno vključeni. Glede na zaznane trende pri mlajši ciljni skupini se je odločil za premik fokusa od posameznika k skupnosti (t. i. "community" marketing), ki je mladim omogočil, da izberejo in postanejo Orto Smart "zvezde" ter sooblikujejo svojo skupnost. Tako je v sodelovanju z agencijami Luna\TBWA, Parsek in OMD nastal komunikacijski projekt "Vsi smo malo orto", s katerim je Si.mobil uspešno utrdil svojo priljubljenost med mladimi in celo presegel svoja komunikacijska in prodajna pričakovanja. Prejeta zlata nagrada EFFIE predstavlja tudi potrditev uspešnega sodelovanja Si.mobila s partnerskimi agencijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki