marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPradeo opozarja na novo varnostno grožnjo za mobilne telefone
15.05.2021

Pradeo, vodilni na področju mobilne varnosti, je naletel na napredno kampanjo za mobilne napade, ki s pomočjo tehnike lažnega predstavljanja ukrade podatke o kreditnih karticah žrtev in jih okuži z zlonamerno programsko opremo, ki se lažno predstavlja kot aplikacija za Android Google Chrome

slikaHMD Global je lansiral storitev EMM, HMD Enable Pro
14.05.2021

HMD Global je predstavil rešitev Enterprise Mobility Management (EMM) za IoT in poslovno uporabo HMD Enable Pro. Ta poteza dodatno povečuje raznovrstnost ponudbe storitev podjetja in v kombinaciji s pametnimi telefoni Nokia ter storitvijo podatkovnega gostovanja HMD Connect Pro ponuja vse na enem mestu za vse, ki iščejo prilagodljivo celovito rešitev na področju mobilnosti.

slikaCounterpoint napoveduje 310 milijonov slušalk TWS v letu 2021
12.05.2021

Popularnost pravih brezžičnih stereo slušalk TWS, ki smo jo videli v preteklih letih, naj bi se nadaljevala tudi v letošnjem letu. V svojem najnovejšem poročilu Counterpoint Research napoveduje, da bo leta 2021 prodano okoli 310 milijonov slušalk TWS, kar je za 33 odstotkov več kot 233 milijonov prodanih primerkov leta 2020. Apple, Xiaomi in Samsung naj bi ostali trije največji igralci v tem segmentu.

slikaNapaka v Qualcomm modemih hekerjem omogoča snemanje klicev
10.05.2021

V novem poročilu varnostnega podjetja Check Point Research je navedeno, da lahko hekerji izkoriščajo Qualcommov mobilni modem in ga uporabljajo tudi za snemanje telefonskih klicev. Uporaba teh modemov sega v začetek devetdesetih let in se uporablja v 2G, 3G, 4G in celo 5G napravah ter predstavlja resno ranljivost, saj jo je preprosto izkoristiti na daljavo.

slikaSnapdragon 888 Plus bo poganjal Honorjeve novosti
07.05.2021

Odkar je Huawei prodal blagovno znamko Honor, je družba dobila dovoljenje za ponovno sodelovanje s Qualcommom. Tako že vemo, da pri podjetju delajo na novem mobilniku Honor 50 Pro+, ki naj bi ga poganjal Snapdragon 888. Honor pa naj bi glede na govorice bil le en izmed proizvajalcev, ki bo svoj mobilnik opremil s tem čipom.

članki

Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE


23.01.2009
Objavil: Thomas Bergant

Včeraj je v Festivalni dvorani v Ljubljani potekala svečana podelitev nagrad za učinkovitost v komuniciranju EFFIE 2008. Med kar 27 prijavami se je v drugi krog uvrstilo 13 tržno komunikacijskih akcij, zlate, bronaste in srebrne nagrade pa si je prislužilo najboljših 8 akcij.

Med njimi je Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE za komunikacijsko akcijo Vsi smo malo ORTO!.

Si.mobil je za učinkovitost komunikacijske akcije Vsi smo malo ORTO! prejel zlato nagrado EFFIE, ki jih podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, med finaliste pa sta se uvrstili obe prijavljeni akciji Si.mobila, in sicer poleg "Vsi smo malo ORTO!" tudi "Mobilni internet". Inovativen in kreativen pristop ter učinkovita raba komunikacijskih orodij in doseganje zastavljenih ciljev so pripeljali k temu, da je bila uspešnost akcije prepoznana tudi v strokovnih krogih.

Peter Curk, direktor marketinga v družbi Si.mobil, je ob prejetju zlate nagrade EFFIE povedal: "Verjamem, da si vsak uporabnik zasluži več kot le generično storitev ali ponudbo. Tak pristop nas je pred 4 leti nazaj napeljal na prav posebno komunikacijo z mladimi v jeziku in stilu, lastnem prav njim. In prav pri mladih se izkaže, da sta kreativnost in interaktivnost ključ za doseganje rezultatov. Današnja nagrada je prijetna potrditev, da sta trženje in tržno komuniciranje v Si.mobilu na visoki strokovni ravni."

Si.mobil bo tudi v prihodnje sledil svojim vrednotam in se trudil svoje uporabnike razumeti, saj jim bo le tako lahko ponudil rešitve, ki jih zares potrebujejo. Uporabnikom bo ponujal kakovostne storitve po optimalnih cenah in jim s skrbnostjo ter predanostjo nudil odlično uporabniško izkušnjo.

Vsi smo malo ORTO!

V letu 2007 se je Si.mobil odločil za spremembo trženjske in komunikacijske strategije svoje ponudbe za mlade Orto Smart. Jasno se je zavedal, da mladi zahtevajo poseben nagovor in da želijo biti v soustvarjanje aktivno vključeni. Glede na zaznane trende pri mlajši ciljni skupini se je odločil za premik fokusa od posameznika k skupnosti (t. i. "community" marketing), ki je mladim omogočil, da izberejo in postanejo Orto Smart "zvezde" ter sooblikujejo svojo skupnost. Tako je v sodelovanju z agencijami Luna\TBWA, Parsek in OMD nastal komunikacijski projekt "Vsi smo malo orto", s katerim je Si.mobil uspešno utrdil svojo priljubljenost med mladimi in celo presegel svoja komunikacijska in prodajna pričakovanja. Prejeta zlata nagrada EFFIE predstavlja tudi potrditev uspešnega sodelovanja Si.mobila s partnerskimi agencijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki