marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEkosistem HMS dosegel nov mejnik
10.08.2020

Huawei je predstavil napredek glede ekosistema mobilnih storitev HMS in trgovine z aplikacijami AppGallery. Ekosistem HMS je osegel že 700 milijonov uporabnikov Huaweievih naprav s celega sveta (32 % več kot v enakem obdobju lani), število registriranih razvijalcev pa se je povzpelo na 1,6 milijona (76 % medletna rast). Razvijalci so funkcionalnosti HMS Core integrirali že v več kot 81.000 aplikacij.

slikaHuawei je odprt za pogovore z Vlado Republike Slovenije o varnostnih vprašanjih 5G
07.08.2020

Kitajski Huawei sporoča, da je pripravljen na pogovore z Vlado Republike Slovenije in njihovimi strokovnjaki o varnostnih vprašanjih 5G tehnologije. Huawei slovenski vladi ponuja tudi podpis »no-spy agreement«.

slikaNa Sony Xperio 1 II prihaja podpora za RAW
05.08.2020

Sony je Xperio 1 II najavil kot mobilnik z vrhunsko kamero, v katerega je vgradil Photo Pro način. Le-ta omogoča prilagoditev kar nekaj fotografskih funkcij, žal pa pa ni podpiral RAW posnetkov. To pomanjkljivost pri Sonyu odpravljajo z julijsko nadgradnjo 58.0.A.3.88.

slikaVstopni iPhone 12 še vedno z LCD zaslonom
03.08.2020

Do predstavitve nove serije iPhonov je še dobra dva meseca, zato ni presenetljivo, da se govorice pojavljajo vse pogosteje. Zadnja prihaja s strani DigitalChatStationa, kjer trdijo, da bo zaslon vstopnega iPhona 12 še vedno LCD velikosti 5,4 palca in hkrati enak kot pri sedanjem iPhonu 11, velikost mobilnika pa bo bolj podobna iPhonu SE (2020).

slikaOnePlus Nord ni prestal testa upogljivosti
31.07.2020

Novo predstavljeni OnePlus Nord je cenejša različica modelov OnePlus 8 in 8 Pro, zato so pri podjetju zelo verjetno varčevali pri njegovi izdelavi. Uporablja manj zmogljiv procesor Snapdragon 765G, manjši zaslon in plastičen okvir.

članki

Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE


23.01.2009
Objavil: Thomas Bergant

Včeraj je v Festivalni dvorani v Ljubljani potekala svečana podelitev nagrad za učinkovitost v komuniciranju EFFIE 2008. Med kar 27 prijavami se je v drugi krog uvrstilo 13 tržno komunikacijskih akcij, zlate, bronaste in srebrne nagrade pa si je prislužilo najboljših 8 akcij.

Med njimi je Si.mobil prejel zlato nagrado EFFIE za komunikacijsko akcijo Vsi smo malo ORTO!.

Si.mobil je za učinkovitost komunikacijske akcije Vsi smo malo ORTO! prejel zlato nagrado EFFIE, ki jih podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica, med finaliste pa sta se uvrstili obe prijavljeni akciji Si.mobila, in sicer poleg "Vsi smo malo ORTO!" tudi "Mobilni internet". Inovativen in kreativen pristop ter učinkovita raba komunikacijskih orodij in doseganje zastavljenih ciljev so pripeljali k temu, da je bila uspešnost akcije prepoznana tudi v strokovnih krogih.

Peter Curk, direktor marketinga v družbi Si.mobil, je ob prejetju zlate nagrade EFFIE povedal: "Verjamem, da si vsak uporabnik zasluži več kot le generično storitev ali ponudbo. Tak pristop nas je pred 4 leti nazaj napeljal na prav posebno komunikacijo z mladimi v jeziku in stilu, lastnem prav njim. In prav pri mladih se izkaže, da sta kreativnost in interaktivnost ključ za doseganje rezultatov. Današnja nagrada je prijetna potrditev, da sta trženje in tržno komuniciranje v Si.mobilu na visoki strokovni ravni."

Si.mobil bo tudi v prihodnje sledil svojim vrednotam in se trudil svoje uporabnike razumeti, saj jim bo le tako lahko ponudil rešitve, ki jih zares potrebujejo. Uporabnikom bo ponujal kakovostne storitve po optimalnih cenah in jim s skrbnostjo ter predanostjo nudil odlično uporabniško izkušnjo.

Vsi smo malo ORTO!

V letu 2007 se je Si.mobil odločil za spremembo trženjske in komunikacijske strategije svoje ponudbe za mlade Orto Smart. Jasno se je zavedal, da mladi zahtevajo poseben nagovor in da želijo biti v soustvarjanje aktivno vključeni. Glede na zaznane trende pri mlajši ciljni skupini se je odločil za premik fokusa od posameznika k skupnosti (t. i. "community" marketing), ki je mladim omogočil, da izberejo in postanejo Orto Smart "zvezde" ter sooblikujejo svojo skupnost. Tako je v sodelovanju z agencijami Luna\TBWA, Parsek in OMD nastal komunikacijski projekt "Vsi smo malo orto", s katerim je Si.mobil uspešno utrdil svojo priljubljenost med mladimi in celo presegel svoja komunikacijska in prodajna pričakovanja. Prejeta zlata nagrada EFFIE predstavlja tudi potrditev uspešnega sodelovanja Si.mobila s partnerskimi agencijami.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki