marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Poslovni rezultati Si.mobila za leto 2006


14.03.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil je z močnim nastopom na trgu v letu 2006 uspel občutno izboljšati svoje poslovne rezultate. Družba je ob koncu leta zabeležila 420.900 uporabnikov, kar predstavlja 17-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej. Znatno se je povečal delež naročnikov in izboljšala se je kakovost skupnosti uporabnikov.

Celotni poslovni prihodki so narasli za 30,2%. Poslovni izid iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) se je dvignil za 35,5%. Izjemno je narasel tudi poslovni izid iz poslovanja (EBIT).

Si.mobil je do konca leta 2006 uspel povečati bazo svojih uporabnikov za 17 odstotkov na 420.900 uporabnikov, kar predstavlja 24,9-odstotni tržni delež. Število naročniških razmerij se je občutno povečalo za 37% na 242.100, kar predstavlja 57,5% vseh operaterjevih uporabnikov.
Povprečni mesečni prihodek na uporabnika (ARPU) se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 20,7% in je ob koncu leta znašal 20,4 evra. Razlog za rast je v povečanem številu naročniških razmerij in povečanem prometu.

Celotni poslovni prihodki so v letu 2006 dosegli 131,2 milijona evrov, kar predstavlja 30,2-odstotno rast glede na leto 2005. Razlog za rast je predvsem v povečanju prihodkov od gostovanja tujih uporabnikov ter prihodkov od prodaje storitev in blaga. V primerjavi z enakim obdobjem leto poprej se je poslovni izid iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) povečal za 35,5 odstotkov in je znašal 33,6 milijona evrov. Družba je leto zaključila s pozitivnim poslovnim izidom iz poslovanja (EBIT) v višini 11,2 milijona evrov.

Andreas Maierhofer, predsednik uprave Si.mobila, je ob tem dejal: »Z odličnim poslovanjem v preteklih letih smo ustvarili trdno finančno podlago za prihodnja visoka vlaganja na slovenskem trgu. Visoka rast naročniških razmerij dokazuje, da so uporabniki zelo zadovoljni z našimi storitvami.«

S 1. januarjem 2006 je v veljavo stopila prenosljivost številk med mobilnimi operaterji. Od skupno skoraj 21.000 prenesenih številk jih je bilo kar 70-odstotkov prenesenih v omrežje Si.mobila.
V preteklem letu se je s trga mobilne telefonije umaknil tretji operater Vega. V Si.mobilu ocenjujejo, da so ob Veginem odhodu v svoje omrežje privabili tudi približno 90% njihovih naročniških uporabnikov. Si.mobil je ob tem odkupil tudi 135 baznih postaj s pripadajočimi lokacijami, ki so pomembna pridobitev za uspešno izgradnjo omrežja UMTS in povečevanje pokritosti in zmogljivosti signala GSM.
Si.mobil je konec septembra 2006 na javnem razpisu za obdobje 15 let z možnostjo podaljšanja pridobil frekvence UMTS in zanje odštel 6,5 milijona evrov. Nova tehnologija predstavlja osnovo za razvoj in ponudbo sodobnih inovativnih produktov in storitev .

Si.mobil je ob koncu leta 2006 s signalom GSM/GPRS pokrival 99,6% slovenskega prebivalstva in skoraj 90% s tehnologijo EDGE.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki