marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

članki

Poslovni rezultati Si.mobila za leto 2006


14.03.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil je z močnim nastopom na trgu v letu 2006 uspel občutno izboljšati svoje poslovne rezultate. Družba je ob koncu leta zabeležila 420.900 uporabnikov, kar predstavlja 17-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej. Znatno se je povečal delež naročnikov in izboljšala se je kakovost skupnosti uporabnikov.

Celotni poslovni prihodki so narasli za 30,2%. Poslovni izid iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) se je dvignil za 35,5%. Izjemno je narasel tudi poslovni izid iz poslovanja (EBIT).

Si.mobil je do konca leta 2006 uspel povečati bazo svojih uporabnikov za 17 odstotkov na 420.900 uporabnikov, kar predstavlja 24,9-odstotni tržni delež. Število naročniških razmerij se je občutno povečalo za 37% na 242.100, kar predstavlja 57,5% vseh operaterjevih uporabnikov.
Povprečni mesečni prihodek na uporabnika (ARPU) se je v primerjavi s prejšnjim letom povečal za 20,7% in je ob koncu leta znašal 20,4 evra. Razlog za rast je v povečanem številu naročniških razmerij in povečanem prometu.

Celotni poslovni prihodki so v letu 2006 dosegli 131,2 milijona evrov, kar predstavlja 30,2-odstotno rast glede na leto 2005. Razlog za rast je predvsem v povečanju prihodkov od gostovanja tujih uporabnikov ter prihodkov od prodaje storitev in blaga. V primerjavi z enakim obdobjem leto poprej se je poslovni izid iz poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) povečal za 35,5 odstotkov in je znašal 33,6 milijona evrov. Družba je leto zaključila s pozitivnim poslovnim izidom iz poslovanja (EBIT) v višini 11,2 milijona evrov.

Andreas Maierhofer, predsednik uprave Si.mobila, je ob tem dejal: »Z odličnim poslovanjem v preteklih letih smo ustvarili trdno finančno podlago za prihodnja visoka vlaganja na slovenskem trgu. Visoka rast naročniških razmerij dokazuje, da so uporabniki zelo zadovoljni z našimi storitvami.«

S 1. januarjem 2006 je v veljavo stopila prenosljivost številk med mobilnimi operaterji. Od skupno skoraj 21.000 prenesenih številk jih je bilo kar 70-odstotkov prenesenih v omrežje Si.mobila.
V preteklem letu se je s trga mobilne telefonije umaknil tretji operater Vega. V Si.mobilu ocenjujejo, da so ob Veginem odhodu v svoje omrežje privabili tudi približno 90% njihovih naročniških uporabnikov. Si.mobil je ob tem odkupil tudi 135 baznih postaj s pripadajočimi lokacijami, ki so pomembna pridobitev za uspešno izgradnjo omrežja UMTS in povečevanje pokritosti in zmogljivosti signala GSM.
Si.mobil je konec septembra 2006 na javnem razpisu za obdobje 15 let z možnostjo podaljšanja pridobil frekvence UMTS in zanje odštel 6,5 milijona evrov. Nova tehnologija predstavlja osnovo za razvoj in ponudbo sodobnih inovativnih produktov in storitev .

Si.mobil je ob koncu leta 2006 s signalom GSM/GPRS pokrival 99,6% slovenskega prebivalstva in skoraj 90% s tehnologijo EDGE.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki