marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Si.mobil je Oglaševalec leta 2008


26.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Družba Si.mobil je na 18. Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela laskavi naslov Oglaševalec leta 2008. Nagrada se podeljuje podjetju, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto v komunikacijskem smislu.

Si.mobil, ki prav te dni praznuje svojo 10. obletnico delovanja, je po mnenju komisije s korenitim repozicioniranjem blagovne znamke izkazal smelost, izvirnost in tudi inovativnost, hkrati pa znotraj zelo dinamične panoge pokazal konsistentnost, ki jo premorejo odlične blagovne znamke. Njegova podoba v očeh in percepciji avditorija je jasna in koherentna, a vseeno diverzificirana na načine, ki najbolje ustrezajo posameznim ciljnim skupinam. Z vrednostnimi in etičnimi iniciativami, kot je Si.mobilova filozofija Re.misli, pa je družba prestopala meje ustaljenih načinov sporočanja in tako postavila nove mejnike odgovornega, ustvarjalnega in učinkovitega komuniciranja, je v obrazložitvi povedala komisija.

Nagrada Oglaševalec leta 2008 za Si.mobil predstavlja pomembno potrditev, da je s svojevrstnim načinom komunikacije in upravljanjem z blagovno znamko na pravi poti. Družba na vsakem koraku živi svoje vrednote, ki jo usmerjajo k uporabnikom, poudarjajo profesionalnost in vrednost za denar. Si.mobil s transparentno in všečno komunikacijo izgrajuje dolgoročen odnos z uporabniki in uživa zaupanje, kar mu omogoča njegov nadaljnji razvoj.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki