marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Si.mobil je Oglaševalec leta 2008


26.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Družba Si.mobil je na 18. Slovenskem oglaševalskem festivalu prejela laskavi naslov Oglaševalec leta 2008. Nagrada se podeljuje podjetju, ki je v preteklem letu izstopalo predvsem z izvirnostjo in inovativnostjo svojega nastopa na trgu ter tako na svojevrsten način zaznamovalo leto v komunikacijskem smislu.

Si.mobil, ki prav te dni praznuje svojo 10. obletnico delovanja, je po mnenju komisije s korenitim repozicioniranjem blagovne znamke izkazal smelost, izvirnost in tudi inovativnost, hkrati pa znotraj zelo dinamične panoge pokazal konsistentnost, ki jo premorejo odlične blagovne znamke. Njegova podoba v očeh in percepciji avditorija je jasna in koherentna, a vseeno diverzificirana na načine, ki najbolje ustrezajo posameznim ciljnim skupinam. Z vrednostnimi in etičnimi iniciativami, kot je Si.mobilova filozofija Re.misli, pa je družba prestopala meje ustaljenih načinov sporočanja in tako postavila nove mejnike odgovornega, ustvarjalnega in učinkovitega komuniciranja, je v obrazložitvi povedala komisija.

Nagrada Oglaševalec leta 2008 za Si.mobil predstavlja pomembno potrditev, da je s svojevrstnim načinom komunikacije in upravljanjem z blagovno znamko na pravi poti. Družba na vsakem koraku živi svoje vrednote, ki jo usmerjajo k uporabnikom, poudarjajo profesionalnost in vrednost za denar. Si.mobil s transparentno in všečno komunikacijo izgrajuje dolgoročen odnos z uporabniki in uživa zaupanje, kar mu omogoča njegov nadaljnji razvoj.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki