marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Božično-novoletna akcija temelji na zaupanju


05.11.2007
Objavil: Thomas Bergant

Božično-novoletna akcija pri Si.mobil - Vodafone od 5. novembra prinaša novim uporabnikom pol leta brez mesečne naročnine. Oglaševalska kampanja, ki podpira božično-novoletno akcijo z vodilom ”[i]Ljudje, ki jim vi zaupate, zaupajo nam[/i]” je podkrepljena z raziskavo o zaupanju. Odličen pokazatelj priljubljenosti je tudi Si.mobilova 18-odstotna rast uporabnikov.

Si.mobil - Vodafone vsem novim naročnikom paketov Smart I, Smart II, Smart III in Orto Smart, ki bodo od 5. novembra 2007 do vključno 7. januarja 2008 kupili enega od telefonov iz aktualne ponudbe in hkrati sklenili naročniško razmerje za obdobje najmanj 24 mesecev, podarja pol leta brez mesečne naročnine. Novi naročniki paketa Orto Smart bodo poleg 6 mesecev brez mesečne naročnine lahko izkoristili tudi brezplačne pogovore med vikendi. V ponudbi božično-novoletne kampanje je Si.mobil – Vodafone naročnikom ponudil tudi šest najsodobnejših mobilnih telefonov: ekskluzivno na slovenskem trgu Sony Ericsson V640i, omejeno serijo - model Samsung SGH-J600v v kombinaciji z Applovim iPod Shuffle, Samsung SGH-E250v, Nokio 5300, LG KE970 Shine in LG KG800 Chocolate.

Kampanja temelji na zaupanju in je podkrepljena z izsledki raziskave, ki meri umeščenost blagovne znamke Simobil – Vodafone na slovenskem trgu. Kar 89,5% uporabnikov Si.mobil - Vodafone se je v raziskavi strinjalo s trditvijo, da so jim pri Si.mobil - Vodafone na voljo storitve, ki jim najbolj ustrezajo. Svojega sedanjega operaterja, Si.mobil - Vodafone, bi nekomu, ki se odloča za menjavo operaterja, priporočilo kar 91,4% vprašanih, je pokazala že omenjena raziskava.

Med vsemi anketiranci jih več kot pol (53%) meni, da Si.mobil - Vodafone nudi največ za ceno. Med uporabniki Si.mobil - Vodafona to vedo skoraj vsi, saj jih je takega mnenja kar 83%. Visoko pripadnost so uporabniki pokazali tudi s 89,3 odstotka pritrdilnih odgovorov, da bi, če bi v tem trenutku ponovno izbirali operaterja mobilne telefonije, za svojega operaterja zagotovo ponovno izbrali Si.mobil - Vodafone. Zadovoljstvo s Si.mobil – Vodafone so uporabniki izrazili tudi z odgovorom na vprašanje, ali v prihodnjem letu dni nameravajo zamenjati operaterja; več kot 93% odstotkov uporabnikov Si.mobil – Vodafone je odgovorilo, da ne. Visoko preferenco do blagovne znamke Si.mobil – Vodafone so njihovi uporabniki dokazali tudi s tem, da bi jih bilo kar 86,6 odstotka najraje pri Si.mobil – Vodafone.

Raziskavo za Si.mobil – Vodafone izvaja podjetje za raziskovanje in načrtovanje Aragon. V raziskovalni vzorec sta bila vključena 1602 uporabnika štirih ponudnikov mobilnih storitev: Si.mobil - Vodafone, Mobitel, Debitel, Izi mobil in Mmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki