marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Božično-novoletna akcija temelji na zaupanju


05.11.2007
Objavil: Thomas Bergant

Božično-novoletna akcija pri Si.mobil - Vodafone od 5. novembra prinaša novim uporabnikom pol leta brez mesečne naročnine. Oglaševalska kampanja, ki podpira božično-novoletno akcijo z vodilom ”[i]Ljudje, ki jim vi zaupate, zaupajo nam[/i]” je podkrepljena z raziskavo o zaupanju. Odličen pokazatelj priljubljenosti je tudi Si.mobilova 18-odstotna rast uporabnikov.

Si.mobil - Vodafone vsem novim naročnikom paketov Smart I, Smart II, Smart III in Orto Smart, ki bodo od 5. novembra 2007 do vključno 7. januarja 2008 kupili enega od telefonov iz aktualne ponudbe in hkrati sklenili naročniško razmerje za obdobje najmanj 24 mesecev, podarja pol leta brez mesečne naročnine. Novi naročniki paketa Orto Smart bodo poleg 6 mesecev brez mesečne naročnine lahko izkoristili tudi brezplačne pogovore med vikendi. V ponudbi božično-novoletne kampanje je Si.mobil – Vodafone naročnikom ponudil tudi šest najsodobnejših mobilnih telefonov: ekskluzivno na slovenskem trgu Sony Ericsson V640i, omejeno serijo - model Samsung SGH-J600v v kombinaciji z Applovim iPod Shuffle, Samsung SGH-E250v, Nokio 5300, LG KE970 Shine in LG KG800 Chocolate.

Kampanja temelji na zaupanju in je podkrepljena z izsledki raziskave, ki meri umeščenost blagovne znamke Simobil – Vodafone na slovenskem trgu. Kar 89,5% uporabnikov Si.mobil - Vodafone se je v raziskavi strinjalo s trditvijo, da so jim pri Si.mobil - Vodafone na voljo storitve, ki jim najbolj ustrezajo. Svojega sedanjega operaterja, Si.mobil - Vodafone, bi nekomu, ki se odloča za menjavo operaterja, priporočilo kar 91,4% vprašanih, je pokazala že omenjena raziskava.

Med vsemi anketiranci jih več kot pol (53%) meni, da Si.mobil - Vodafone nudi največ za ceno. Med uporabniki Si.mobil - Vodafona to vedo skoraj vsi, saj jih je takega mnenja kar 83%. Visoko pripadnost so uporabniki pokazali tudi s 89,3 odstotka pritrdilnih odgovorov, da bi, če bi v tem trenutku ponovno izbirali operaterja mobilne telefonije, za svojega operaterja zagotovo ponovno izbrali Si.mobil - Vodafone. Zadovoljstvo s Si.mobil – Vodafone so uporabniki izrazili tudi z odgovorom na vprašanje, ali v prihodnjem letu dni nameravajo zamenjati operaterja; več kot 93% odstotkov uporabnikov Si.mobil – Vodafone je odgovorilo, da ne. Visoko preferenco do blagovne znamke Si.mobil – Vodafone so njihovi uporabniki dokazali tudi s tem, da bi jih bilo kar 86,6 odstotka najraje pri Si.mobil – Vodafone.

Raziskavo za Si.mobil – Vodafone izvaja podjetje za raziskovanje in načrtovanje Aragon. V raziskovalni vzorec sta bila vključena 1602 uporabnika štirih ponudnikov mobilnih storitev: Si.mobil - Vodafone, Mobitel, Debitel, Izi mobil in Mmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki