marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

članki

Božično-novoletna akcija temelji na zaupanju


05.11.2007
Objavil: Thomas Bergant

Božično-novoletna akcija pri Si.mobil - Vodafone od 5. novembra prinaša novim uporabnikom pol leta brez mesečne naročnine. Oglaševalska kampanja, ki podpira božično-novoletno akcijo z vodilom ”[i]Ljudje, ki jim vi zaupate, zaupajo nam[/i]” je podkrepljena z raziskavo o zaupanju. Odličen pokazatelj priljubljenosti je tudi Si.mobilova 18-odstotna rast uporabnikov.

Si.mobil - Vodafone vsem novim naročnikom paketov Smart I, Smart II, Smart III in Orto Smart, ki bodo od 5. novembra 2007 do vključno 7. januarja 2008 kupili enega od telefonov iz aktualne ponudbe in hkrati sklenili naročniško razmerje za obdobje najmanj 24 mesecev, podarja pol leta brez mesečne naročnine. Novi naročniki paketa Orto Smart bodo poleg 6 mesecev brez mesečne naročnine lahko izkoristili tudi brezplačne pogovore med vikendi. V ponudbi božično-novoletne kampanje je Si.mobil – Vodafone naročnikom ponudil tudi šest najsodobnejših mobilnih telefonov: ekskluzivno na slovenskem trgu Sony Ericsson V640i, omejeno serijo - model Samsung SGH-J600v v kombinaciji z Applovim iPod Shuffle, Samsung SGH-E250v, Nokio 5300, LG KE970 Shine in LG KG800 Chocolate.

Kampanja temelji na zaupanju in je podkrepljena z izsledki raziskave, ki meri umeščenost blagovne znamke Simobil – Vodafone na slovenskem trgu. Kar 89,5% uporabnikov Si.mobil - Vodafone se je v raziskavi strinjalo s trditvijo, da so jim pri Si.mobil - Vodafone na voljo storitve, ki jim najbolj ustrezajo. Svojega sedanjega operaterja, Si.mobil - Vodafone, bi nekomu, ki se odloča za menjavo operaterja, priporočilo kar 91,4% vprašanih, je pokazala že omenjena raziskava.

Med vsemi anketiranci jih več kot pol (53%) meni, da Si.mobil - Vodafone nudi največ za ceno. Med uporabniki Si.mobil - Vodafona to vedo skoraj vsi, saj jih je takega mnenja kar 83%. Visoko pripadnost so uporabniki pokazali tudi s 89,3 odstotka pritrdilnih odgovorov, da bi, če bi v tem trenutku ponovno izbirali operaterja mobilne telefonije, za svojega operaterja zagotovo ponovno izbrali Si.mobil - Vodafone. Zadovoljstvo s Si.mobil – Vodafone so uporabniki izrazili tudi z odgovorom na vprašanje, ali v prihodnjem letu dni nameravajo zamenjati operaterja; več kot 93% odstotkov uporabnikov Si.mobil – Vodafone je odgovorilo, da ne. Visoko preferenco do blagovne znamke Si.mobil – Vodafone so njihovi uporabniki dokazali tudi s tem, da bi jih bilo kar 86,6 odstotka najraje pri Si.mobil – Vodafone.

Raziskavo za Si.mobil – Vodafone izvaja podjetje za raziskovanje in načrtovanje Aragon. V raziskovalni vzorec sta bila vključena 1602 uporabnika štirih ponudnikov mobilnih storitev: Si.mobil - Vodafone, Mobitel, Debitel, Izi mobil in Mmobil.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki