marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Simobil bo prihodnje leto postal A1


28.11.2016
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil bo tekom leta 2017 izvedel prehod s svoje trenutne blagovne znamke na novo znamko A1. Ta strateški korak predstavlja nov zagon nadaljnji rasti na slovenskem trgu tako na področjih mobilnih in fiksnih storitev kot tudi naprednih digitalnih rešitev. Ob prevzemu znamke A1 bo blagovna znamka Si.mobil ukinjena.

Kot A1 bo Si.mobil tudi v prihodnje zavezan ustvarjanju rešitev, ki bodo predstavljale odgovor na trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov. Usmerjen bo v zagotavljanje storitev, ki jim bodo omogočale izkušnjo dela, zabave, ustvarjanja in deljenja na bolj povezan način, pod njihovimi pogoji.

»Premik v strateškem položaju družbe Si.mobil kot tudi spremembe v izjemno dinamičnem okolju so povod za nov razvojni korak v smeri novega pozicioniranja in zagotavljanja novih prednosti za uporabnike, ki ga bo Si.mobil izvedel tekom leta 2017. Prehod na novo znamko nam bo omogočil uporabo izrazitih prednosti in koristi, ki jih nosi znamka A1. S tem bomo nadaljevali krepitev svojega položaja na slovenskem trgu,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, in dodal: »Sprememba blagovne znamke je splošno uveljavljena poslovna praksa za krepitev položaja na trgu in pogosta strateška aktivnost v globalni telekomunikacijski panogi. Kot znamka A1 bomo v Sloveniji zgradili izjemno močno zgodbo.«

Si.mobil bo pod znamko A1 tudi v prihodnje zagotavljal najboljšo uporabniško izkušnjo in ohranil svoj položaj tehnološkega pionirja na slovenskem trgu. V sodobnem svetu, ki ga zaznamuje vseobsegajoča povezanost tako ljudi, prostorov kot tudi predmetov, bo še naprej stremel k postavljanju novih temeljev pomenu povezanosti in s tem h krojenju nenehno razvijajočega se sveta možnosti in izkušenj.

A1 je vodilno telekomunikacijsko podjetje na avstrijskem trgu in blagovna znamka, ki je sinonim za celovite komunikacijske rešitve. A1 je prepoznan kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki