marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Simobil bo prihodnje leto postal A1


28.11.2016
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil bo tekom leta 2017 izvedel prehod s svoje trenutne blagovne znamke na novo znamko A1. Ta strateški korak predstavlja nov zagon nadaljnji rasti na slovenskem trgu tako na področjih mobilnih in fiksnih storitev kot tudi naprednih digitalnih rešitev. Ob prevzemu znamke A1 bo blagovna znamka Si.mobil ukinjena.

Kot A1 bo Si.mobil tudi v prihodnje zavezan ustvarjanju rešitev, ki bodo predstavljale odgovor na trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov. Usmerjen bo v zagotavljanje storitev, ki jim bodo omogočale izkušnjo dela, zabave, ustvarjanja in deljenja na bolj povezan način, pod njihovimi pogoji.

»Premik v strateškem položaju družbe Si.mobil kot tudi spremembe v izjemno dinamičnem okolju so povod za nov razvojni korak v smeri novega pozicioniranja in zagotavljanja novih prednosti za uporabnike, ki ga bo Si.mobil izvedel tekom leta 2017. Prehod na novo znamko nam bo omogočil uporabo izrazitih prednosti in koristi, ki jih nosi znamka A1. S tem bomo nadaljevali krepitev svojega položaja na slovenskem trgu,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, in dodal: »Sprememba blagovne znamke je splošno uveljavljena poslovna praksa za krepitev položaja na trgu in pogosta strateška aktivnost v globalni telekomunikacijski panogi. Kot znamka A1 bomo v Sloveniji zgradili izjemno močno zgodbo.«

Si.mobil bo pod znamko A1 tudi v prihodnje zagotavljal najboljšo uporabniško izkušnjo in ohranil svoj položaj tehnološkega pionirja na slovenskem trgu. V sodobnem svetu, ki ga zaznamuje vseobsegajoča povezanost tako ljudi, prostorov kot tudi predmetov, bo še naprej stremel k postavljanju novih temeljev pomenu povezanosti in s tem h krojenju nenehno razvijajočega se sveta možnosti in izkušenj.

A1 je vodilno telekomunikacijsko podjetje na avstrijskem trgu in blagovna znamka, ki je sinonim za celovite komunikacijske rešitve. A1 je prepoznan kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki