marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNEO sedaj tudi kot aplikacija za pametne TV sprejemnike
04.12.2020

Platforma NEO je odslej naročnikom televizije Telekoma Slovenije na voljo tudi kot aplikacija NEO TV Lite, ki deluje na pametnih TV sprejemnikih z operacijskim sistemom Android TV od različice 7.0 dalje. Na ta način je rešitev NEO naročnikom na voljo prek NEO Smartboxa, aplikacije NEO za mobitele in tablice ter odslej tudi aplikacije za pametne televizorje.

slikaA1 Slovenija omogoča plačevanje storitev in vsebin podjetja Apple preko mesečne položnice
04.12.2020

Danes so pri A1 Slovenija pričeli svojim naročnikom ponujati možnost plačevanja za njihove najljubše vsebine in storitve, ki jih ponuja podjetje Apple, vključno z aplikacijami iz App Store, Apple Music, Apple TV+, serijami in filmi iz aplikacije Apple TV, knjigami iz Apple Books in storitvi shranjevanja podatkov v oblaku iCloud z vsemi Applovimi izdelki prek mesečne položnice za mobilne storitve.

slikaFrancozi prvi z nalepko o popravljivosti naprav
02.12.2020

Prejšnji teden so Evropski poslanci glasovali o zakonu, ki bi potrošnikom zagotovil informacijo o popravljivosti naprave, ki jo kupujejo. S tem bi lahko še pred nakupom dobili informacijo o življenjski dobi naprave in njeni popravljivosti.

slikaNT Remote uspešno končana
30.11.2020

Microsoft je sporočil, da je bila letošnja virtualna konferenca NT Remote dobro sprejeta med udeleženci. V dveh dneh se je tako 946 udeležencev pridružilo 76 predavateljem na skupno 119 predavanjih, delavnicah in okroglih mizah, ki so potekali v okviru 6 tehnoloških in 10 poslovnih vsebinskih sklopov. Dogodek pa je podprlo kar 30 partnerjev.

slikaMediatek kupil Intlovo podjetje za upravljanje porabe energije
27.11.2020

Mediatek je sporočil, da je od Intla odkupil podjetje Enpirion, ki skrbi za rešitve upravljanja z energijo. Cena nakupa znaša 85 milijonov dolarjev. To je že drugo podjetje, ki ga je Intel prodal, lani je namreč Apple za milijardo dolarjev odkupil posel modemov za pametne telefone.

članki

Si.most - Komunikacijski sistem za neposreden stik z uporabniki


21.06.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil – Vodafone predstavlja splet storitev Si.most, ki je namenjen podjetjem in organizacijam za komunikacijo z uporabniki prek mobilnega telefona. V okviru Si.mosta so na voljo storitve Glasnik, Glasovanja in Donator.

Storitev Glasnik omogoča neposredno doseganje strank prek mobilnikov. Možna je tako enosmerna kot dvosmerna komunikacija, če pa želi biti podjetje med svojimi strankami posebej prepoznavno, lahko pridobi lastno številko in mu ni treba pošiljati sporočil prek splošne telefonske številke 2929.

Glasovanje je storitev, ki naročniku omogoča izvedbo storitve preko Si.mobilovega elektronskega komunikacijskega omrežja in tehnologije USSD, in sicer tako, da uporabniki s pomočjo mobilnih telefonov glasujejo, sodelujejo v anketah, nagradnih igrah, ali na primer v kvizih.

Si.mobil – Vodafone se kot družbeno odgovorno podjetje zaveda, da je skrb za soljudi v stiski in pomoči potrebnih izredno pomembna. Tako dobrodelnim organizacijam v okviru Si.mosta omogoča uporabo storitve Donator, preko katere lahko zbirajo sredstva v človekoljubne namene.

Komunikacijski sistem Si.most podjetjem omogoča nadzor nad poslanimi sporočili ter zelo jasno, neposredno komunikacijo z dejanskimi predstavniki ciljnih skupin. Glavne prednosti storitve so enostavna uporaba, varnost in prilagojenost končnemu uporabniku. Vse dodatne informacije o storitvi so na voljo na spletni strani http://simost.simobil.si, preko e-pošte simost@simobil.si ali 24 ur na dan na brezplačni telefonski številki 080 40 40 40.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki