marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

članki

Si.most - Komunikacijski sistem za neposreden stik z uporabniki


21.06.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil – Vodafone predstavlja splet storitev Si.most, ki je namenjen podjetjem in organizacijam za komunikacijo z uporabniki prek mobilnega telefona. V okviru [b]Si.mosta[/b] so na voljo storitve [b]Glasnik[/b], [b]Glasovanja[/b] in [b]Donator[/b].

Storitev Glasnik omogoča neposredno doseganje strank prek mobilnikov. Možna je tako enosmerna kot dvosmerna komunikacija, če pa želi biti podjetje med svojimi strankami posebej prepoznavno, lahko pridobi lastno številko in mu ni treba pošiljati sporočil prek splošne telefonske številke 2929.

Glasovanje je storitev, ki naročniku omogoča izvedbo storitve preko Si.mobilovega elektronskega komunikacijskega omrežja in tehnologije USSD, in sicer tako, da uporabniki s pomočjo mobilnih telefonov glasujejo, sodelujejo v anketah, nagradnih igrah, ali na primer v kvizih.

Si.mobil – Vodafone se kot družbeno odgovorno podjetje zaveda, da je skrb za soljudi v stiski in pomoči potrebnih izredno pomembna. Tako dobrodelnim organizacijam v okviru Si.mosta omogoča uporabo storitve Donator, preko katere lahko zbirajo sredstva v človekoljubne namene.

Komunikacijski sistem Si.most podjetjem omogoča nadzor nad poslanimi sporočili ter zelo jasno, neposredno komunikacijo z dejanskimi predstavniki ciljnih skupin. Glavne prednosti storitve so enostavna uporaba, varnost in prilagojenost končnemu uporabniku. Vse dodatne informacije o storitvi so na voljo na spletni strani http://simost.simobil.si, preko e-pošte simost@simobil.si ali 24 ur na dan na brezplačni telefonski številki 080 40 40 40.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki