marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

slikaBesana je zdaj na voljo tudi za macOS
11.11.2025

Iz Amebisa sporočajo, da je Besana odslej na voljo tudi za uporabnike računalnikov Mac!

Po tem, ko so pred časom prenovili in razširili različico za Windows, so zdaj poskrbeli tudi za vse, ki delajo v okolju macOS.

slikaMastercard uvaja prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah
10.11.2025

Mastercard predstavlja Mastercard Threat Intelligence, prvo rešitev zaznavanja in obveščanja o varnostnih grožnjah, ki jo je mogoče množično uporabiti na področju plačil. Rešitev združuje vpoglede družbe Mastercard o plačilnih prevarah ter globalni pregled nad omrežjem s pomočjo podatkov o varnostnih grožnjah, ki jih zagotavlja podjetje Recorded Future.

slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

članki

Si.most - Komunikacijski sistem za neposreden stik z uporabniki


21.06.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil – Vodafone predstavlja splet storitev Si.most, ki je namenjen podjetjem in organizacijam za komunikacijo z uporabniki prek mobilnega telefona. V okviru [b]Si.mosta[/b] so na voljo storitve [b]Glasnik[/b], [b]Glasovanja[/b] in [b]Donator[/b].

Storitev Glasnik omogoča neposredno doseganje strank prek mobilnikov. Možna je tako enosmerna kot dvosmerna komunikacija, če pa želi biti podjetje med svojimi strankami posebej prepoznavno, lahko pridobi lastno številko in mu ni treba pošiljati sporočil prek splošne telefonske številke 2929.

Glasovanje je storitev, ki naročniku omogoča izvedbo storitve preko Si.mobilovega elektronskega komunikacijskega omrežja in tehnologije USSD, in sicer tako, da uporabniki s pomočjo mobilnih telefonov glasujejo, sodelujejo v anketah, nagradnih igrah, ali na primer v kvizih.

Si.mobil – Vodafone se kot družbeno odgovorno podjetje zaveda, da je skrb za soljudi v stiski in pomoči potrebnih izredno pomembna. Tako dobrodelnim organizacijam v okviru Si.mosta omogoča uporabo storitve Donator, preko katere lahko zbirajo sredstva v človekoljubne namene.

Komunikacijski sistem Si.most podjetjem omogoča nadzor nad poslanimi sporočili ter zelo jasno, neposredno komunikacijo z dejanskimi predstavniki ciljnih skupin. Glavne prednosti storitve so enostavna uporaba, varnost in prilagojenost končnemu uporabniku. Vse dodatne informacije o storitvi so na voljo na spletni strani http://simost.simobil.si, preko e-pošte simost@simobil.si ali 24 ur na dan na brezplačni telefonski številki 080 40 40 40.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki