marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Uspešni modeli mobilnih telefonov Sony Ericsson nadaljujejo uspešno poslovanje podjetja


19.10.2005
Objavil: Thomas Bergant

Podjetje Sony Ericsson nadaljuje s konstantno rastjo prodaje in prihodkov od prodaje tudi v tretjem trimesečju leta 2005.

Poudarki:
- Stalna rast in zviševanje tržnega deleža
- Višja vlaganja v raziskave in razvoj, ki omogočajo razširitev portfelja mobilnih telefonov
- Veliko povpraševanje po izdelkih iz vseh segmentov portfelja

Povzetek finančnih podatkov za Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) za tretje četrtletje z zaključkom 30. septembra 2005:

Število prodanih enot v četrtletju je doseglo 13,8 milijona, kar pomeni 29 % več kot v enakem obdobju lani. Prodaja je v trimesečju dosegla 2.055 milijonov EUR, kar pomeni 22 % rast v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu. Rast prodaje glede na prejšnje trimesečje je 17%, kar predstavlja bistveno boljši rezultat kot sicer znaša rast glede na prejšnje četrtletje na trgu. Poslovni izid pred obdavčitvijo je znašal 151 milijonov EUR, kar predstavlja 15 milijonov EUR boljši rezultat v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Čisti poslovni izid pa s 104 milijoni EUR predstavlja za 14 milijonov EUR boljši rezultat glede na enako lansko obdobje. Družba je nadaljevala s povečevanjem vlaganja v marketing ter raziskave in razvoj in tako podprla širitev svoje ponudbe mobilnih telefonov.

Sony Ericsson že žanje sadove povečanih vlaganj v raziskave in razvoj v prejšnjih obdobjih. Eden od uspešnih modelov iz novega razširjenega izbora je tudi prejemnik številnih nagrad, K750, mobilni telefon z vgrajenim fotoaparatom z 2 milijonoma slikovnih pik in avtomatskim ostrenjem. Prava uspešnica sta tudi W800, prvi Walkman® telefon, in K600, ki predstavlja Sony Ericssonovo širitev UMTS tehnologije v srednji cenovni razred. Rast pri družbi je bila v četrtletju hitrejša kot rast trga, pozitiven učinek pa je prinesla zlasti priljubljenost telefonov višjega cenovnega razreda ter cenovno dostopnejših modelov, npr. T290, J210 in K300. Povprečna prodajna cena se je v četrtletju dvignila, kar kaže na večji delež izdelkov višjih cenovnih razredov.

Rast globalnega trga mobilnih telefonov je še vedno hitrejša od pričakovane, tako da je Sony Ericsson svoje napovedi za leto 2005 dvignil na preko 760 milijonov mobilnih telefonov.

»To je bilo dobro četrtletje za Sony Ericsson, kar dokazuje, da se je naša strategija izplačala – portfelj izdelkov razširjamo predvsem v smeri izdelkov, ki so osredotočeni na slike, glasbo in 3G izdelke in so najboljši v svojih razredih, hkrati pa povečujemo število cenovno dostopnejših in privlačno oblikovanih mobilnih telefonov. Vse bolj izkoriščamo tudi vse možnosti, ki so se odprle z združitvijo v skupno podjetje. V 4. trimesečju bomo tako začeli tudi s prodajo treh novih Walkman® telefonov (W550, W600, W900), zato optimistično gledamo na prihodnost, v kateri bo Sony Ericsson postavil višje standarde v glasbi in delu s slikami,« je povedal Miles Flint, predsednik Sony Ericssona.

Walkman® je registrirana blagovna znamka podjetja Sony Corporation.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki