marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Se je Google prezgodaj poslovil od Motorole?


04.04.2014
Objavil: Mitja Zupančič

Najnovejše raziskave kažejo velik uspeh nizkocenovne Motorole Moto G. Lastniku Lenovu je omogočila odlično izhodišče.

Po besedah analitikov je Moto G prišla iz praktično nič na šest odstotni tržni delež proti koncu februarja 2014, torej v vsega skupaj treh mesecih. Glede na to, da je bila Moto G edini Motorolin mobilnik naprodaj na otoku (Moto X je prišel na police šele 1. februarja) je uspeh še toliko večji.

Cenovna politika omenjenega modela je očitno velik motivator pri nakupu, namreč več kot polovica prodaje prihaja iz starostne skupine 16-24 let.

Googlova prodaja (razen preko 10.000 patentov, kakopak) Motorole Lenovu ima tako malce grenak priokus, še posebej zaradi prodajnih številk. Te bodo zagotovo razveselile nove lastnike, ki si želijo spraviti Motoroloo zopet v sam vrh mobilnega sveta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki