marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Samsungu ostajajo OLED zasloni


21.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

Samsung tako sedaj išče nove partnerje, ki bi odkupili določeno število teh OLED zaslonov, kar pa bo verjetno težka naloga, saj večina proizvajalcev zaradi cene še ne namerava narediti preskoka na to tehnologijo.

Večina kitajskih proizvajalcev namreč cilja na končno nizko ceno mobilnika, zato ostajajo na LCD zaslonih, saj so le-ti okoli 40 odstotkov cenejši. Tudi Apple namerava v 2018 še vedno uporabljati LCD zaslone pri vsaj enem svojem mobilniku.

To pa ni edina težava za Samsung Display, saj se na trgu pojavlja vse več kitajskih proizvajalcev zaslonov, velika konkurenca jim je tudi LG Display, zato bodo morali vložiti veliko truda, če bodo želeli obdržati primat na trgu zaslonov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki