marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Samsungovi prihodki so se v tretjem četrtletju izboljšali


13.11.2024
Objavil: Dare Gliha

Samsung je objavil finančne rezultate za obdobje julij-september 2024, pri čemer sta se tako prodaja kot dobiček iz poslovanja na letni ravni izboljšala. K temu je največ prispeval oddelek DS, ki ga sestavljajo dejavnosti pomnilnika, sistemskih LSI in livarne. Prodaja se je povečala za 78 %, skupni dobiček pa za 200 % in je znašal 3,86 bilijona KRW.

Področje MX, ki prodaja telefone Galaxy, tablične računalnike in dodatno opremo, je zabeležilo skromno 2-odstotno povečanje prodaje, po drugi strani pa 14,5-odstotno zmanjšanje dobička, saj je na trg vplivala svetovna inflacija.

Samsung je razkril, da se je povpraševanje po pametnih telefonih v tretjem četrtletju le nekoliko povečalo. Prodajne številke so bile visoke zaradi izboljšanih paradnih modelov, dobiček pa se je kljub materialnim stroškom zaporedno izboljšal. Pričakovanja za naslednje četrtletje so, da bo trg rasel zaradi praznikov, ki vključujejo praznično sezono v zahodni Evropi in ZDA - zahvalni dan, akcije na črni petek in kibernetski ponedeljek, božič in novo leto.

Poslovanje s pomnilniki je ostalo močno, k čemur so pripomogle naložbe podjetij v umetno inteligenco in običajne strežnike. Nekatere prilagoditve zalog so vplivale na povpraševanje po mobilnih napravah, zaradi česar so se povečale zaloge v prodajnih kanalih in ponovno prilagodile nakupno povpraševanje.

Napovedi za prihodnost so, da bodo tržni trendi ostali podobni. Vendar bi lahko nanj vplivala geopolitična vprašanja in svežnji spodbud: Kitajska bi se na primer lahko odločila za naložbe v lokalna podjetja, enako pa bi lahko storile tudi Združene države Amerike, kar bi znatno poslabšalo Samsungovo uspešnost.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki