marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

članki

Samsungova kampanja »Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno.«


27.02.2014
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics Co. Ltd., svetovni partner olimpijskih in paraolimpijskih iger v kategoriji brezžične komunikacijske opreme, je danes predstavil presunljivo video kampanjo »Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno.« v čast požrtvovalnosti in dosežkom športnikov, ki tekmujejo na zimskih paraolimpijskih igrah v Sočiju 2014.

Samsungov slogan na paraolimpijskih igrah »Športu je vseeno.« spodbuja ljudi, da tekmovalce na paraolimpijskih igrah dojemajo zgolj kot športnike, ki neomajno sledijo svojim sanjam. Kampanja je doživela svoj debi na olimpijskih igrah v Londonu 2012, v prvih dveh tednih pa si jo je na spletu ogledalo skoraj 5 milijonov ljudi.

Novo drzno kampanjo je zasnovala oglaševalska agencija 72andSunny iz Amsterdama. V njej izpostavijo dejstvo, da se vsi soočamo s težavami, vendar šport ne dela razlik med ljudmi. V očeh športa ni invalidnosti, vse kar šteje, sta energija in odločenost športnikov, da dajo vse od sebe za dosego svojega cilja.

»Pogovori o paraolimpijskih igrah se običajno žal preveč osredotočajo na invalidnost, namesto na športne sposobnosti,« je pojasnila Younghee Lee, izvršna podpredsednica sektorja za globalni marketing, IT in mobilne naprave pri družbi Samsung Electronics. »Samsung s svojo predanostjo športu stremi k bolj poštenemu dialogu in obravnavi paraolimpijskih športnikov, zato se osredotoča na pogum in sposobnosti športnikov ter spodbuja vključevanje. Prepričani smo, da bo ta kampanja navdahnila ljudi, da se aktivneje vključijo v paraolimpijske igre.«

Predstavitvenem filmu, objavljenem 20. februarja, je danes sledil 90-sekundni film »Kaj je tvoja težava? Športu je vseeno.« (ang. “What’s your problem? Sport Doesn’t Care”), ki povzema intimne trenutke in življenje petih športnikov iz Samsungove ekipe Galaxy Team na paraolimpijskih igrah ter enega ameriškega paraolimpijca. Film sledi jutranjemu zbujanju ob 5. zjutraj ter izčrpavajočim treningom, prikazuje neprizanesljive vremenske razmere, strah pred neuspehom ter celo vrsto preprek, s katerimi se soočajo vsi vrhunski športniki. Distribucijo filma na Samsungovih družabnih kanalih po vsem svetu bo spremljala svetovna televizijska in kinematografska kampanja.

Športniki, ki se pojavijo v filmu, so:
- Jessica Gallagher – alpsko smučanje – Avstralija
- Seung-Hwan Jung – hokej na ledu – Koreja
- Katarzyna Rogowiec – tek na smučeh in biatlon – Poljska
- Anna Schaffelhuber – alpsko smučanje – Nemčija
- Evan Strong – deskanje na snegu – ZDA
- Greg Westlake – hokej na ledu – Kanada

»Navdušena sem, da lahko sodelujem v Samsungovi kampanji 'Športu je vseeno.' Menim, da je Samsungova podpora paraolimpijskemu gibanju izjemno pomembna, saj poudari dejstvo, da paraolimpijci v bistvu nismo drugačni od naših olimpijskih kolegov – prav tako trdo delamo, da dosežemo svoj cilj, in prav tako dosegamo vrhunske rezultate,« je povedala Jessica Gallagher, alpska smučarka, ki je prva Avstralka, ki je svoji državi prinesla medaljo na paraolimpijskih igrah. »Smučam enako kot vsi olimpijci, pri tem zgolj uporabljam pripomočke, ki mi pomagajo pri navigaciji zaradi slepote. Šport ne diskriminira ljudi, ne glede na to, ali si otrok, ki je na začetku svoje športne poti, ali vrhunski športnik.«

Tretji film, ki bo izšel 7. marca, bo prenesel sporočilo mlade športnice Keire, s katerim želijo navdahniti ljudi, da se lotijo športa, ne glede na starost ali telesne sposobnosti. Samsung bo vse tri filme delil na svojih kanalih na družabnih straneh YouTube, Facebook in Twitter (#sportdoesntcare).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki