marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Samsung z osmimi prestižnimi nagradami Clio


07.10.2015
Objavil: Dare Gliha

Družba Samsung Electronics je bila ponovno nagrajena za svoje inovativne dosežke, ki prinašajo izboljšave za boljši jutri, saj je na mednarodnem oglaševalskem festivalu in podelitvi nagrad Clio za tehnološko rešitev Safety Truck in mobilno aplikacijo Look at me prejela osem nagrad Clio - dve zlati, štiri srebrne in dve bronasti.

Priznanje je toliko večje, ker festival Clio ob festivalih v Cannesu in New Yorku spada med tri najpomembnejše dogodke oglaševalske oz. kreativne industrije na svetu.

Tehnološka rešitev Safety Truck, s katero družba Samsung predstavlja inovativen način za večjo varnost na cesti, je prejela dve zlati nagradi Clio v kategorijah Digital in Out of Home ter tri srebrne v kategorijah Direct, Engagement/Experiential in Innovative. Odličnost rešitve Safety Truck je bila junija letos nagrajena tudi na oglaševalskem festivalu v Cannesu, kjer je prejela tri zlate in tri srebrne kanske leve ter leva v najprestižnejši kategoriji titanskih in celostnih oglaševalskih akcij.

Rešitev Safety Truck so razvili v Argentini, ki je znana po nevarnih enopasovnih cestah in se tudi uvršča med države z najvišjim številom žrtev prometnih nesreč na svetu. Safety Truck tako predstavlja inovativno rešitev, ki bi lahko pripomogla k večji varnosti na cesti in s tem rešila številna človeška življenja: deluje namreč tako, da kamera na sprednjem delu tovornjaka snema dogajanje na cesti pred njim in to predvaja na štirih monitorjih na zadnjem delu vozila. Vozniki, ki vozijo za tovornjakom, imajo tako boljši pregled nad prometom na cesti, zato se lahko pametneje odločijo, ali je možno varno prehitevanje ali ne.

Na oglaševalskem festivalu in podelitvi nagrad Clio je bila nagrajena tudi aplikacija Look At Me, mobilna aplikacija s programom aktivnosti, namenjena otrokom z avtizmom, katerim pomaga pri komuniciranju in vzpostavljanju očesnega stika. Aplikacija je v kategorijah Digital, Direct in Engagement/Experiential prejela eno srebrno in dve bronasti nagradi Clio.

"Naše delo odraža moto naše znamke, ki na prvo mesto postavlja kakovost življenj naših uporabnikov. Našo predanost je prepoznala tudi strokovna žirija festivala Clio, dosežki pa so bili nagrajeni tudi na kanskem festivalu,“ je dejal, Dr. WP Hong, predsednik in direktor trženja v družbi Samsung, in dodal: "Samsung bo še naprej razvijal inovativne kampanje in produkte, ki bodo v življenja uporabnikov prinesli korenite izboljšave.”

Mednarodni oglaševalski festival Clio, ki letos beleži 56 let delovanja, predstavlja izbor najboljših kampanj vodilnih globalnih blagovnih znamk, ki jih nagrajuje v kategorijah Digital, Out Of Home, Content, Contract in Engagement/Experiential.

Družba Samsung je leta 2014 sicer prejela rekordno število nagrad Clio - pet srebrnih in pet bronastih nagrad za sedem kampanj. Med drugim sta bili nagrajeni aplikaciji Power Sleep, ki pametne telefone po svetu povezuje v ogromno omrežje in uporabnikom aplikacije omogoča darovanje moči pametnih telefonov v raziskovalne namene, in S-Drive, ki predstavlja inovativno iniciativo za oblikovanje naslednje generacije varnih voznikov, saj pametne telefone iz motnje med vožnjo spremeni v orodje, ki spodbuja in nagrajuje varno vožnjo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki