marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Samsung v Ljubljani odprl prvi sodobni in vsestranski center za uporabnike


24.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in RAM2 sta na Bratislavski cesti 7 v Ljubljani odprla prvi sodobni in vsestranski Samsung center za uporabnike. Samsung center za uporabnike, ki je eden redkih tovrstnih centrov v Sloveniji, bo uporabnikom nudil celovite prodajne in poprodajne storitve ter svetovanje, saj združuje sodobnost, inovativnost in edinstvenost.

Poleg tega pa bo center zagotavljal, da bodo uporabniki imeli možnost popravila pametnega telefona v eni uri.

»Večletne izkušnje so pokazale, da je večji delež prijavljenih okvar na pametnih telefonih povezanih s težavami programske opreme, ki se lahko odpravijo tudi v manj kot eni uri. Zato sem prepričan, da bomo v sodelovanju z RAM2, našim uporabnikom zagotovili popolnoma nov nivo storitev in uporabniške podpore,« je dejal Min Ho Bae, vodja servisa regionalnega predstavništva Samsung Electronics.

Samsung je, v pogovorih z uporabniki, prepoznal potrebo po tovrstnem centru za uporabnike, v katerem bodo vsi lahko na enem mestu imeli možnost pobliže spoznati in preizkusiti najnovejše Samsung naprave. Poleg Samsung pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bodo v centru na voljo tudi najnovejši Samsung televizorji, naprave za digitalno oglaševanje, dodatki za Samsung pametne telefone in Samsung nosljive naprave (Gear VR očala, pametne ure, športne zapestnice in drugo).

»Kot dolgoletni partner podjetja Samsung smo ponosni na otvoritev novega centra za prodajno in poprodajno podporo za uporabnike Samsung pametnih telefonov. Novi Samsung center nam bo omogočal, da strankam nudimo prijaznejšo storitev in pripomoremo k njihovi boljši uporabniški izkušnji - kar je že od vsega začetka naše glavno poslanstvo,« je dejal Rok Žnidar, direktor RAM2 d.o.o.

Samsung Electronics in RAM2 bosta za vse uporabnike, ki si bodo želeli izvedeti še več, organizirala krajše tečaje in delavnice, na katerih bodo uporabniki lahko dobili še več informacij o posameznih Samsung napravah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki