marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Samsung v Ljubljani odprl prvi sodobni in vsestranski center za uporabnike


24.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in RAM2 sta na Bratislavski cesti 7 v Ljubljani odprla prvi sodobni in vsestranski Samsung center za uporabnike. Samsung center za uporabnike, ki je eden redkih tovrstnih centrov v Sloveniji, bo uporabnikom nudil celovite prodajne in poprodajne storitve ter svetovanje, saj združuje sodobnost, inovativnost in edinstvenost.

Poleg tega pa bo center zagotavljal, da bodo uporabniki imeli možnost popravila pametnega telefona v eni uri.

»Večletne izkušnje so pokazale, da je večji delež prijavljenih okvar na pametnih telefonih povezanih s težavami programske opreme, ki se lahko odpravijo tudi v manj kot eni uri. Zato sem prepričan, da bomo v sodelovanju z RAM2, našim uporabnikom zagotovili popolnoma nov nivo storitev in uporabniške podpore,« je dejal Min Ho Bae, vodja servisa regionalnega predstavništva Samsung Electronics.

Samsung je, v pogovorih z uporabniki, prepoznal potrebo po tovrstnem centru za uporabnike, v katerem bodo vsi lahko na enem mestu imeli možnost pobliže spoznati in preizkusiti najnovejše Samsung naprave. Poleg Samsung pametnih telefonov in tabličnih računalnikov bodo v centru na voljo tudi najnovejši Samsung televizorji, naprave za digitalno oglaševanje, dodatki za Samsung pametne telefone in Samsung nosljive naprave (Gear VR očala, pametne ure, športne zapestnice in drugo).

»Kot dolgoletni partner podjetja Samsung smo ponosni na otvoritev novega centra za prodajno in poprodajno podporo za uporabnike Samsung pametnih telefonov. Novi Samsung center nam bo omogočal, da strankam nudimo prijaznejšo storitev in pripomoremo k njihovi boljši uporabniški izkušnji - kar je že od vsega začetka naše glavno poslanstvo,« je dejal Rok Žnidar, direktor RAM2 d.o.o.

Samsung Electronics in RAM2 bosta za vse uporabnike, ki si bodo želeli izvedeti še več, organizirala krajše tečaje in delavnice, na katerih bodo uporabniki lahko dobili še več informacij o posameznih Samsung napravah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki