marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

V Čilu Samsung naskakuje 20 % tržni delež


20.07.2007
Objavil: Marko Likar

Od koncu leta 2006 je Samsung imel v Čilu 16 % tržni delež, sedaj pa želi do leta 2008 ta tržni delež povišat na 20 %. Samsung Čile napoveduje, da takšen vzpon ne bi smel predstavljat težav, saj je Samsung veliko naredil za prepoznavnost svoje znamke po vsem svetu, kar bo veliko pripomoglo k vzponu.

Rast in prepoznavnost Samsunga na tem trgu je opazna, odkar so v Čilu zgradili GSM omrežje, saj je v preteklosti bilo aktivno samo CDMA omrežje. Pomembno je, da se Samsung ne zanaša samo na prodajo mobilnikov, ki znaša približno 40 % celotnega Samsungovega prometa na tem trgu, temveč tudi na prodajo strojne opreme in ostale elektronike.

Ta multi industrijski pristop prinaša veliko prednosti, saj Samsungu mogoča povezovanje marketinških kampanj, kot tudi prednosti na področju logistike. Samsung uvaža vse izdelke iz Koreje, od mobilnikov do trdih diskov, kar jim v končni fazi omogoča cenejši transport.

Samsunga ima posle tudi v drugih državah Latinske Amerike, pa vendar je čilski trg ključnega pomena saj se na podlagi tega trga izoblikujejo strategije za ostale trge na tem področju.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki