marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

slikaSamsung Galaxy XR: Odpiranje novih svetov
29.10.2025

Samsung je za južnokorejski in ameriški trg predstavilo Galaxy XR, novo kategorijo naprav, ki temeljijo na umetni inteligenci in so zasnovane za zagotavljanje poglobljenih doživetij v obliki, optimizirani za večmodalno umetno inteligenco.

slikaNa Kitajskem lansirali serijo HONOR Magic8 in napovedali prihod naprave ROBOT PHONE
27.10.2025

HONOR je na Kitajskem uradno predstavil novo serijo HONOR Magic8, prvo generacijo samoučečih se AI telefonov. Serija prinaša napredno inteligenco YOYO Agent, prelomne inovacije v mobilni fotografiji in zmogljivosti, ki postavljajo nove rekorde v industriji. Ob zaključku dogodka je HONOR razkril tudi načrte svoje najdrznejše inovacije doslej – prihod povsem nove kategorije naprav ROBOT PHONE.

slikaNov globalni natečaj HONOR Talents odpira vrata mladim ustvarjalcem
25.10.2025

HONOR je zagnal prestižni mednarodni program HONOR Talents – Global Design Awards, ki mladim umetnikom in oblikovalcem ponuja priložnost, da združijo umetnost, tehnologijo in inovacije ter svoje delo predstavijo na globalnem trgu.

članki

Samsung: Prihodnost pametnega telefona se začenja zdaj


06.04.2010
Objavil: Dare Gliha

V okviru svojega osrednjega govora v sklopu CTIA, je JK Shin predstavil [url=http://www.mobile.si/gsm/predstavitev-samsung-i9000-galaxy-s.html]Samsungov Galaxy S[/url] in pojasnil Samsungovo vizijo „demokratizacije pametnega telefona“. V toku vse večji izzivov in dinamike trga, Samsung pri utrjevanju svoje vodilne vloge, še dalje stavi na inovacije.

Jedro strategije pri tem predstavljajo pametni telefoni. Ocenjevanje tržne panoge je pokazalo, da se bo prodaja pametnih telefonov po svetu do leta 2013 podvojila in bo tako znašala četrtino celotne prodaje mobilnih telefonov. 50 odstotni delež tistih kupcev, ki še nimajo mobilnega telefona, jasno kaže, da pametni telefoni niso več na voljo le zgodnjim uporabnikom ali razvitejšim trgom.

Samsungova vizija demokratizacije pametnih telefon torej je, da bi pametni telefoni v prihodnosti bili na voljo za vsakogar, ne glede na stroške, življenjski stil ali kraj. Ta strategija še dodatno prikazuje zavzemanje Samsunga, da bi njihove naprave, aplikacije in storitve bile primerne in na razpolago uporabnikom različnih življenjskih stilov. Istočasno pa si prizadevajo podpreti uporabnike po celem svetu in jim omogočiti dostop do informacij in povezav, ki so za njih dragocene. Gospod Shin je predstavil tudi Smart-Life-Konzept in pojasnil: „Smart Life razkriva enostavno, organizirano in integrirano izkušnjo s pametnim telefonom. Smart life je fleksibilen, zmožen sprememb in uporabnikom pa dovoljuje individualizacijo njihovih izkušenj in prilagoditev njihovim potrebam.“

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki