marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Samsung predstavlja kampanjo “Oblikuj svoje življenje”


13.09.2013
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics Co., Ltd., je predstavil očarljivo oglaševalsko kampanjo »Oblikuj svoje življenje« (ang. Design Your Life), s katero bo promoviral svoji novi vrhunski napravi Galaxy Note 3 in Galaxy Gear, ki uporabnikom omogočata, da uživajo v trenutku, ob tem pa ves čas ostanejo povezani.

Kombinirano inovativno kampanjo sta zasnovali agenciji Leo Burnett iz Los Angelesa in Chicaga, del nje pa so TV, tiskani in spletni oglasi. Z izjemnimi vizualnimi učinki in glasbeno podlago prikazuje, kako Galaxy Note 3 in Galaxy Gear bogatita naš vsakdanjik.

»Vsak od nas ima svojo zgodbo in vse se nekje začnejo,« je povedal Younghee Lee, izvršni podpredsednik Globalnega marketinga, IT in mobilnih komunikacij pri Samsungu. »Nova kampanja zajema najpomembnejše prednosti Galaxy Note 3 in Galaxy Gear ter poudarja miselnost pri Samsungu, da lahko tudi iz najpreprostejših vsakdanjih opravil ustvarimo nekaj posebnega, dvojec Galaxy Note 3 in Gear pa nas bo spodbudil, da oblikujemo svojo življenjsko zgodbo.«

Prvi film v kampanji je »Sweet Dreams« (Sladke sanje), ki prikazuje mladenko, ki s strastjo obnavlja prodajalno z igračami svojega dedka. Pri svojem zavzemanju, da prodajalni vdahne novo življenje, uporabi šest posebnih lastnosti novih naprav Galaxy Note 3 in Galaxy Gear. Prekrasno posnetim kadrom navdihujoče zgodbe pomaga graditi vzdušje legendarna skladba »Sweet Dreams« kantavtorice Annie Lennox.

»Oblikujte svoje življenje« sovpada s prvo obletnico odprtja losangeleške podružnice agencije Leo Burnett. To oglaševalsko središče na zahodni ameriški obali, ki skrbi za Samsungove projekte pri agenciji po vsem svetu, vodi izvršna kreativna direktorica Shannon McGlothin, pomagata pa ji podpredsednika Adam Kennedy in Brandon Rochon.

Samsungov Galaxy Note 3 bo ob izidu na voljo v treh barvah: črni (Jet Black), beli (Classic White) in rožnati (Blush Pink). Večji in kakovostnejši zaslon prinaša boljšo preglednost in izboljšano večopravilnost, nadgrajena funkcija s pisalom S Pen pa olajša vsakdanja opravila. Uporabniki lahko ob izidu novega Galaxy Gear izbirajo med šestimi barvami: črno (Jet Black), sivo (Mocha Gray), oranžno (Wild Orange), bež (Oatmeal Beige), zlato (Rose Gold) in zeleno (Lime Green). Tako Galaxy Note 3 kot Galaxy Gear bosta na voljo od 25. septembra v več kot 140 državah po vsem svetu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki