marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Samsung predstavil finančne rezultate za Q1 2015


30.04.2015
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronic je predstavil finančne rezultate za prvo četrtletje 2015. Čeprav se je prodaja zmanjšala za 11 % glede na Q4 2014, so vseeno zabeležili povečanje dobička.

Diviziji Device Solutios (DS) in IT and Mobile (IM) sta imeli le manjši padec prodaje, črna ovca v podjetju pa je divizija Consumer Electronics (CE), ki je zabeležila kar 28 % padec prodaje. Ta padec je posledica močnega dolarja in posledično manjšega povpraševanja v Evropi in razvijajočih trgih. Tako se tudi ne pričakuje večjega skoka prodaje v Q2 2015.

Divizija IT and Mobile je večji zaslužek pridobila predvsem na račun zmanjševanja oglaševalskih stroškov, zmanjšanje prodaje tabličnih računalnikov in vstopnih mobilnikov pa je prineslo malenkost manjši prihodek. So pa povečali prodajo pametnih mobilnikov, predvsem na račun osnovnih in srednje cenovnih modelov. Za Q2 se pričakuje stagnacija povpraševanja v tem segmentu.

Dobro pa delujeta tudi diviziji semi konduktorjev in zaslonov, saj nista omejeni na sezonsko prodajo. Tako so prodali več DRAM in SSD/UFS produktov, pa tudi premijskih OLED zaslonov. Napovedi za Q2 so v tem segmentu dobre, pričakuje se povečanje prodaje, predvsem na račun SSD data centrov in prodaje LCD TV panelov.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki